Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Czytałem trochę o tym na forum i po wymianie sterującego nie trzeba robić nic z resztą, a mi powiedzieli, że jak wymienię go to pozostałe muszę także ustawiać do nowego.

 

nie chce żeby mnie okantowali.

Czy kupić nowy, samemu wymienić i tyle czy dać do pompiarza????

"Mózg jest najbardziej przecenianym z ludzkich organów."
Opublikowano
wymieniaj i nic nie rób. No chyba że kopci to moze być wina którejś z końcówek bo moze lać. Ogólnie to nic sie nie zmienia po wymianie sterującego.
Opublikowano
Ogólnie to nic sie nie zmienia po wymianie sterującego.

 

Ale nie zmienia się w sensie np. polepszenia osiągów itp czy nie zmienia się jakichś części

 

Trochę to łopatologiczne ale nie chce bez potrzeby płacić za nic

"Mózg jest najbardziej przecenianym z ludzkich organów."
Opublikowano
wtrysk sterujący może być albo uszkodzony elektrycznie wówczas auto traci na mocy, albo poprostu cieknie. W pierwszym przypadku wymiana przyniesie rezultaty jako poprawa kultury pracy silnika i moc. Drugi przypadek to poprostu czystość silnika jako brak wycieku a zero poprawy w osiągach gdyż wtryskiwacz spełniał swoją rolę jako sterujący pozostałymi.
Opublikowano

Dziękuje kolego

 

Ale w moim przypadku sterujący tylko cieknie, ale niekiedy gdy komputer nie wyświetla mi błędu właśnie o tym wtrysku to auto ma odczuwalnie większą moc, podobnie sprawa się ma jak robię "myka" żeby zgasło ( ale na parę km tylko) to auto ma znów większą siłę.

 

P.S oby wymiana wszystko naprawiła,

 

Prawdopodobnie kupię ten z allegro za 650 nowy boscha, ale gdzie mógłbym jeszcze pytać o tańszy????

"Mózg jest najbardziej przecenianym z ludzkich organów."
Opublikowano
To w takim razie Twój wtrysk nie dość że przecieka to i się poprostu kończy pod względem elektrycznym. Coś z nim nie domaga. W takim razie wymiana na bank pomoze. Osobiście jestem po wymianie strującego też w podobnej cenie jak ten o którym piszesz. Ja płaciłem 620zł też BOSCH-a. Jestem zadowolony. Auto śmiga i jest suchutko. Zwróć uwagę na kolor kostki jaka masz u siebie. Występują dwa kolory w 2,5 TDS jest to kolor biały i brązowy. Biały był w starszych TDS w mojej E39 jest brązowa. Sprzedawca powinien Cię zapytać w chwili zamówienia jaka jest u Ciebie jeśli nie o kolor kostki to na wtrysku oczywiście są numery.
Opublikowano

Wielkie dzięki kolego

 

I na koniec jeszcze jedno pytanie, czy walnięty sterujący ma wpływ na złe odpalanie???? jakie były u Ciebie objawy?

 

P.S ale jeszcze nie daje mi spokoju ta reszta wtrysków, na pewno ich się nie ustawia do nowego???

"Mózg jest najbardziej przecenianym z ludzkich organów."
Opublikowano
Koledzy ja też wymieniałem wtrysk sterujący i kupiłem na allegro za 600zł mi tylko ciekł teraz jest ok! ale przy montarzu zauwarzyłem coś dziwnego mianowicie na wtrysku jest podane ciśnienie w barach jak się nie myle i na tym co ciekł było 150bar a na tym co kupiłem 130bar niby nic bo wszystko działa pali super i nie cieknie ale wiem już że to w miare ważne więc przed zakupem warto się zapytać u sprzedającego.Co do ustawiania wtrysku to nic nie trzeba faktycznie robić poprostu wykręcić i wkręcić.
Opublikowano
ale koledzy mi nie chodzi o ustawianie sterującego tylko o pozostałych 5 zwykłych wtrysków, mi ktoś powiedział, że je właśnie trzeba ustawić do nowego ale nie wiem czy to prawda, wole się tutaj dowiedzieć
"Mózg jest najbardziej przecenianym z ludzkich organów."
Opublikowano

Pozostałych wtrysków nie ruszasz.

Wymieniałem wtrysk sterujący u pompiarza - wykręcili stary, wkręcili nowy, do kasy i odjazd. Żadnych dodatkowych regulacji.

E61 530d '04 (2015-?), E34 525TDS touring '95 (2006-2016), E30 325i '89 (1996-2006)
Opublikowano
Dokladnie tak jak koledzy pisza. Od sterowania wtryskami jest komputer i pompa wtryskowa. Nie ma sensu wyciagac niepotrzebnie wtryskow. Zreszta poki nikt ich nie ruszal to beda dobrze chodzic
Opublikowano

Zamówiłem wtrysk....będzie jutro ( 700zł)

 

Ale pompiarz twierdzi, że z racji przebiegu trzeba popatrzeć na pozostałe.Są suche, nic im chyba nie domaga tak więc nie wiem czy nie chce mnie naciągnąć na koszta.

 

Co radzicie?????

 

P.S szkoda płacić za nic

"Mózg jest najbardziej przecenianym z ludzkich organów."
Opublikowano
Kolego na prawde nie daj się namówić na takie rzeczy , jak samochód wcześniej dobrze palił , jezdził i nic się nie działo to po co grzebać ,a znając życie to mechanik powie , że trzeba by je ustawić czy wyczyścić pewnie z racji tego , że po prostu chce zarobić na chleb.Na twoim miejscu bym sam wymienił po jeżdził i stwierdził czy trzeba cokolwiek robić , ja tak właśnie zrobiłem wymieniłem sam i nic więcej nie robiłem żadnych ustawień pozostałych tylko trzeba uważać przy dokręcaniu aby nie zerwać gwintu w głowicy , a najlepiej zrobić to kluczem dynamometrycznym ja zrobiłem to bez klucza i jest ok! powodzonka!
Opublikowano

jestem już po wymianie i wszystko :cool2:, na zimnym pali od strzałą na ciepłym ok. 2 sec kręcenia to chyba jak na 96r to nie najgorzej

 

dobrze mówiliście koledzy, mechanik na początku coś wspominał o patrzeniu na resztę ale jak zacząłem mówić mu, że nie trzeba, że resztą steruje komp i pompa i to i tamto to zmienił zdanie i nie ruszał

 

kolego cegła dobrze mówiłeś, że samemu zmieni bez problemu, jedynie co to klucz dynamometryczny.

 

Dziękuje wszystkim i pozdrawiam,

"Mózg jest najbardziej przecenianym z ludzkich organów."

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.