Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja tam próbowałem sie do nich dobrać od góry...tragedia:) pół auta chyba trzeba rozkręcić - mówie o tym od turbo bo ten przy EGR jest jeszcze w miare dostępny (choć bez rozkreciania sie nie obejdzie:))

 

Czy ktoś zna dobry sposob - sprawdzony - jak to zrobic zeby sie nie narobic?:)

Opublikowano

do zaworka od turbiny dostep przynajmniej w e39 3.0d jest bardzo latwy i domyslam sie ze w e46 jest podobnie - zdejmujesz plastikowe rury doprowadzajace powietrze do filtra [sa one na wcisk] nastepnie odkrecenie jednej obejmy i zdjecie rury od turbo i zaworek jest dostepny - roboty max na 30 min przynajmnie mi to tyle zajelo a mechanik ze mnie zaden :mrgreen:

 

czyszczenie tych zaworkow to kwestia zdjecia oslonki plastikowej prostokatnej ktora jest na zatrzaskach i wyczoszczenia filterka, ciezko ta oslonka schodzi latwo ja uszkodzic ale to nie problem bo oslonka ta jest o tyle ciasna ze i bez zatrzaskow sie spokojnie trzyma na swoim miejscu

 

pozdr

Opublikowano (edytowane)
. Edytowane przez kameleon3000
sprzedam kierunkowskaz nr oem 63138370720 , przewód gumowy nr oem 11532247725 - dział giełda
Opublikowano
czesc kolego jezeli dalej bedzie kiepsko to mozliwe ze zacina sie lub jest zacieta regulacja zmiennej geometrii w turbinie :wink: sprawdz wszystkie wezyki od podcisnienia czy nie sa przetarte lub dziurawe

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.