Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

słyszałem że powodem utrudnionego zapalania i dodatkowo powodem wibracji może byc źle ustawiona pompa - kąt wtrysku. u mnie w lecie przy 30st. zakręci 2-3 razy co mi sie nie widzi:), poza tym trzęsie budą przy hamowaniu i chwilę na postoju juz po zatrzymaniu.

 

Czy ktoś to może potwierdzic lub zdementować?

 

pozdrawiam

Opublikowano
tak ustawienie pompy to bardzo ważna sprawa. silnik może drżeć.
KAŻDY SAMOCHÓD MA COŚ W SOBIE , B M W MA WSZYSTKO....
Opublikowano
Tak dla pocieszenia :twisted2: to w m47 pompa sama się ustawia i jeśli winą za te objawy obarczacie pompę to pewnie walnięty jest już przestawiacz i szykuje się remoncik.
Opublikowano
A polecić mogę Bosch Service Agro Trading w Zamościu. Uczciwie, skutecznie i kosztami nie zabijają. Ale to raczej wam za daleko.
Opublikowano

Jezeli chodzi o to "samo" ustawianie sie pompy wtryskowej - to jest to automatyczna korekcja dynamicznego kata wtrysku - wartosc zmierzona powinna byc jak najbardziej zblizona do wartosci zadanej. W przypadku gdy pompa jest zle ustawiona wielkosc wartosci korekcji jest zbyt mala zeby kat zmierzony byl w przyblizeniu rowny katu zadanemu. Pompa powinna byc ustawiona tak aby wartosc korekcji byla w stanie "doregulowac" kat statyczny w pelnym zakresie obrotow do wymaganej wartosci kata dynamicznego.

Ponizej sytuacja dla tds wyglada tak:

 

http://img291.imageshack.us/img291/4766/dobryre7.jpg

Witam wszystkich.
Opublikowano

chodzi tu o tę wartość 2,51? Powinna być 2,51 i jest 2,51. Ale to chyba tylko w nowym silniku...są jakies korekcje?jakies widełki prawidłowego podawania paliwa przez pompę? Czy jestem w stanie sprawdzić to na kompie? i jakim programem?

Dalej szukam fachowca który jest w stanie to zrobić...

Opublikowano
Chyba na każdym kts-sie można sprawdzić parametry pompy. Ale pompę ustawia się chyba tylko przed montażem, można ją ustawiać na samochodzie ale w przypadku jej awarii jest to już bez celowe. Jest bardzo niewielka nadzieja, że przestawiło się koło zębate, ale jest to wątpliwe. Tak czy inaczej jak chcesz cokolwiek gmerać przy pompie to jedź do pompiarza który zajmuje się takimi pompami (ma do nich stół).
Opublikowano

Chodzi o wartosc 2,51 w tym przypadku (tutaj silnik ma przejechane 140 tys mil)

Co do pompiarzy to niestety mialem okazje kilka razy poprawiac po nich robote (przewaznie regulacja nastawnika). Bardzo dobrze jak maja stol bosha i robia swoja robote, trzeba tylko trafic na dobrego pompiarza. Jezeli tylko uklad wtryskowy jest sprawny to w samochodzie mozna pompe wyregulowac niemal ze idealnie.

Ps

Bardzo duzo o stanie ukladu wtryskowego moze powiedziec na to co sie dzieje na przelewach - warto sprawdzic!

Witam wszystkich.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.