Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

niedawno nabyłem czarną coupe e-36 94 r z silnikiem 1,6 M43 200tys po wymianie oleju (idealnie wlane 4 l) pojawił się własnie wyciek z uszczelki z okolic rozrządu nie jest on jakiś duży ale są plamki pod wozem mój mechanik zaproponował mi wymianę wszystkich uszczelek tj uszczelki pod głowicą i innych kilku pomniejszych chce 1000 zł za robociznę podobno koszt uszczelek 500 zł proszę o waszę opinię może ktos z was miał podobny problem

Opublikowano
Mialem ten sam problem ale taki problem to nie problem, do wymiany jest 2 uszczelki jedna gumowa a 2ga metalowa obie razem kosztują 350zl (oryginalne). Jesli chodzi o wymianę to jest troszkę zabawy ponieważ trzeba zdemontować cały dekiel rozrządu, pompę wodna i obudowę wentylatora chłodnicy. Jest trochę zabawy ale jak sie znasz na mechanice to na pewno sobie poradzisz, co do tego mechanika to chyba pomylił sie z powołaniem bo prawie 700zl za robotę to drobna przesada...
Opublikowano
zaworów oczywiscie rzeczywiscie cena 1000 zł wydaje mi się duża ale wiem ze facet zna się jak nikt inny na Bmw kiedyś chciałem zaoszczędzic w mojej e-30 i dałem innemu zeby mi płyn wymienił chłodniczy ....skonczyło się wymianą chłodnicy bo debil nie odpowietrzył dobrze i pękł zbioriczek wyrównawczy
Opublikowano
u mnie też się poci przy rozrządzie ale nie zauważam dużego spadku poziomu oleju więc nic sobie z tego nie robię, u mnie wyciek jest minimalny( podejrzewam, że pojawił się tylko na czas "wydmuchania" nadmiaru oleju( mechanik za dużo nalał))
Opublikowano
u mnie jest nalane tyle ile trzeba 4 l nadwyżke zawsze wywali muszę to zrobić nie znoszę cięknących silników kojarzą mi się z vw golfem 3 albo paskiem dno i bąble zle swiadczą o włascicielu
Opublikowano
w tym silniku przy rozrządzie są dwie "feralne" uszczelki które z reguły lecą. Jeną można wymienić bez sciągania głowicy - ona najczęściej pada - wystarczy zdjać góre - koszt naprawy ok 120 zeta w serwisie.
Opublikowano
Ja mam podobny problem w swoim BMW... słyszałem natomiast że istnieje jakaś miedziana uszczelka wałka rozrządu (talerzyk), którą należy wymienić i problem zniknie czy to prawda?

____________________________

Pozdrawiam,


Kamil

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.