Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

może by ktoś poszukał i konkretnie stwierdził,

bo puki co jest ustalone od -10mm do -30mm :)

co do kalibracji zbieżności,

byłem sprawdzić geometrię i zbieżność i ewentualnie ustawić,

 

ale musze przyzać ze te niby pare cm ale różnica jest spora,

 

 

znalazłem coś takiego

http://img149.imageshack.us/img149/2061/nivosv8.th.jpg

 

SA 227 to niby sportowe zawieszenie,

ale nie potwierdzam na 100%

Opublikowano
co do średnicy Kola to tez jest pojecie względne bo tolerancja może być nawet do 5-6 mm tyle może być różnicy na profilu, podczas pomiaru wysokości należy tez uwzględnić czy jest zawieszenie samopoziomujące itd itp. Skoro różnica w wysokości jest dość widoczna miedzy M a OEM to raczej jest to więcej jak 20mm
Opublikowano
Pojęcie wzgledne chyba tylko wtedy jak nie wiemy czy porównujemy nowe czy zuużyte opony. :wink: Ktoś kiedyś na Forum porównywał obniżenie swojej E39 z zawieszeniem m-technic do zwykłej E39 z przodu i wyszło mu 20mm, stąd moja opinia o tej różnicy.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

po zrobieniu trochę kilometrów musze przyznać że te sprężyny to był dobry zakup,

auto zdecydowanie inaczej się prowadzi w zakretach, piękna sprawa,

jeżeli komuś się wydaje ze te springi to tylko wizulany bajer to jest w błędzie:)

Opublikowano
A jak koledzy poradziliscie sobie z problemem odbojów? Z tego co ja pamietam to w swojej 523i musialem je sporo poucinac wy rowniez tak robiliście na standartowych amortyzatorach?
Opublikowano

Bardzo ładnie wygląda, gustownie i z klasą.

 

W moim aucie przód musi być jednak obniżony nieco bardziej, myślę więc że Weitec 50/20 byłby trafnym pomysłem. Pojawia się tu jednak problem z amortyzatorami, potrzebne bedą jakieś sportowe tylko za cholerę nie wiem jakie wybrać, na każdym Forum radzą mi co innego.

Opublikowano

Pozwoliłem sobie porównać Twoją Beemkę na zawieszeniu Eibacha 30/25-20 (czyli 40/20) oraz Weitec 50/20. :)

 

1. Eibach

 

http://img124.imageshack.us/img124/7213/x1vd9.jpg

 

2. Weitec

 

http://img155.imageshack.us/img155/1412/x1ank8.jpg

 

Myślę, że na obu wygląda bdb.

Opublikowano
[...]wiec może lepiej zainwestuj w większe felgi :) np 18

 

A co Ci da zmiana felg na 18"??? Tylko tyle, że zmieni się udział powierzchni felgi w powierzchni całego koła, ale to wcale nie obniży auta. No i będziesz musiał zmienić opony na 18" i z niższym profilem, żeby nie odbiegać ze średnicą toczenia od wielkości optymalnej... Jak się to dokalkuluje to nie wiem, co się bardziej opłaca...

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano

trochę już pośmigałem na tych springach,

i choć moze niżej lepiej wyglada,

ale ja jeszcze chce tym jeździć hehe

i wiem ze nizej to nie chcę,

pomijając efekt wizualny to jest całkiem inna jazda :)

szczególnie daje się odczuć progresywność,

 

a Ty Kris jaki w końcu podjąłes wybór ?

Opublikowano

Co do zawiechy to oczywiście trzeba obniżać z głową, te co masz wg mnie bardzo fajnie wygląda, nawet felgi 17-nastki nie sprawiają wrażenia malutkich jak przy standardowym zawieszeniu, choć mi jest potrzebne nieco większe obniżenie przodu.

 

Powiem Ci, że ciężka sprawa z tym zawieszeniem. Na pewno będę wymieniał je całe, czyli springi+amorki. Przekopałem pół internetu, odwiedziłem masę forum i nadal mam dylemat. Raczej na pewno wybiorę sprężyny 50/20, ponieważ najbardziej mi się wtedy E39 podoba wizualnie. Chciałbym też zakupić odpowiednie amortyzatory do obniżających sprężyn, żeby było bezpiecznie dla mnie (aby autko nie skakało na dziurach) i dla samych amortyzatorów (aby nie wykończyły się po 15 tys. km), ale przy tym żeby z autka nie zrobiła się taczka i tu zaczyna się problem.

 

Początkowo byłem zdecydowany na Weitec 50/20 z amorkami do obniżonych zawieszeń Bilstein B8 (ze skróconym uskokiem), jednak dowiedziałem się że są to bardzo mało komfortowe amortyzatory, są po prostu bardzo twarde, w dodatku są dedykowane do springów do -35mm, a przy tym ich cena jest wysoka, czyli żadna rewelacja dla mnie. Jeśli zdecyduję się na zestaw kombinowany będzie to najprawdopodobniej Weitec 50/20 z amorkami Sachs Advantage, choć one również mają swoich przeciwników i zwolenników. Przykładowo InterCars sprzedaje je do zawieszeń M-technic, a wiele osób z kolei mówi, że się do obniżająych sprężyn ... nie nadają. Myślę też o pełnym, dedykowanym zawieszeniu tj. Weitec Ultra Gt lub Koni Sport Kit 1150, jednak nigdzie nie mogę znależć użytkowników tych zestawów, sami teoretycy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.