Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

Witam,

 

Jestem mowym klubowiczym i mam pare pytan: pierwsze i podstawowe (niesty nie moge sie dokopac informacji na forum) zauważylem olej na rurze od intercoolera jakie moze to miec konsekwencje ?? - swierzy slad (wczesniej jezdzilem golfem tdi - mial rowniez wycieki ale bylo to normalne), kolejny problem to spadek mocy, objawy sie sa tytpowe jak u kazdgo z Was u mnie przedstawia sie to nastepujaco: jezeli jezdze powoli to wszystko jest ok, jak jej troche powciskam to auto przestaje ciagnac i ma objawy jakby podnietej przeplywki ale jak zgasze samochod na chwile tzn jakis 2 min to wszystko wraca do normy i tak w kolko, po podlaczeniu pod komputer wyskakuje blad zbyt malego cisnienia ale nie mozna zlokolizowac gdzie!!!???(pali sie kontrolka DDE) nie wiem co z tym fantem zrobic,

Kolejna zastanawiajaca mnie rzecz to nie zbyt przecyzyjna praca ukladu kierowniczego -- samochod po wjechaniu nawet w nie duza koleine porafi niezle "przestawic" auto -- czy moze to byc spowodowane rozmiarem opon 225/45 R17??

 

Prosze Was o jakas porade i wszelkie informacje

 

Pozdrawiam

Opublikowano

CZEŚĆ,

jak rozpoznać wersję 136 od 150 KM. Od którego roku były produkowane 150KM? Jakie są dane techniczne tego autka??

Pozdrawiam:-)

Opublikowano

Witam,

Od 2001 wrsja po liftingu ma 150KM, a poza tym oznaczenie silnika M47N, dane techniczne znajdziesz na tym forum, na stronie główne->na skroty>dane techniczne.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

TU masz kolego stronke na której mozesz sprawdzisć dane o swoim aucie

http://bmwfans.info/original/ A odnośnie spadku mocy to w moim bmw 320d nic takiego sie nie przytrafiło ale w poprzednim aucie miałem taki problem okazało sie ze zacinał sie zaworek sterujący turbo sprężarką , poprostu się zawieszał i samochód był bez turbo po chwili działało było czuć duży spadek miocy!!!

Opublikowano

Davidof czy mozesz powiedziec cos blizej o tym "zaworku" gdzie go szukac?? i jak rozwiazac problem

 

Pozdr

Opublikowano
szczerze przy tej e 46 jeszce nie miałem tego problemu ale jak patrzyłem to taki zaworek sie znajduje przy filtrze oleju podłączone są do niego kable oraz wężyki średnicy ok 0,5 cm. mozesz spróbować i wymontopwać ten "zaworek" i tam gdzie są węzyki wlać WD-40 i zostawić na dłużczy cza np. na noc i powtórzyć to kilka razy . Jeśli nie pomoże to niestety ale czeka Ciebie wymiana :cry2:
Opublikowano
Tomaszekf - nie dotykaj WD40 tylko poszukaj na forum w wyszukiwarce 'elektrozawór' (jeden jest od turbiny a drugi od EGR) oraz 'czyszczenie EGR'
E46 320d 175 PS@365Nm ...by Rogalotti
Opublikowano
Przyłącze się do tematu. U mnie podobne atrakcje w mojej 320td. Czasami auto nie chce jechac, ekonomizer staje na 10l i auto dopiero pochwili sie odwiesza i wyrywa do przodu. Po wymontowaniu przepływomierza nie stwierdziłem na oko ze cos z nim nie tak. Auto po wymianie olejów, filtrów, wyczyszczony EGR i kolektor dolotowy, a nawet IC. Co to moze być, elektrozawór od turbo? Czy może coś innego. Gdzie szukać usterki?

ex: MB W124 E300TD 94'

ex: SEAT IBIZA 6k2 1.9 SDI 02'

ex: SEAT LEON 1M AHF 00'

ex: BMW E46 320td Compact 02'

ex: BMW E46 318td Compact 03

AUDI A6 2.5TDI V6 04'

BMW E36 325tds 97'

Opublikowano

no ja bym własnie stawiał na przepływomierz.... zwiecha na 10 ltr......

dobra przepływka powinna Ci zamknac ekonomizer nawet na 4 biegu.

 

podaje link odnośnie czyszczenia EGRu i elektrozaworków

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=50504&postdays=0&postorder=asc&highlight=zawieszenie&start=15

Opublikowano
Czy niedomaganie przepływomierza nie powinny dawać sygnałów do komputera, i nie powinnien sygnalizowac o usterce. Kumpel miał taki problem w MB C SportCoupe i auto wchodziło w tryb awaryjny.

ex: MB W124 E300TD 94'

ex: SEAT IBIZA 6k2 1.9 SDI 02'

ex: SEAT LEON 1M AHF 00'

ex: BMW E46 320td Compact 02'

ex: BMW E46 318td Compact 03

AUDI A6 2.5TDI V6 04'

BMW E36 325tds 97'

Opublikowano

Byłem dzis na diagnostyce przepływomierza. Okazało sie, ze jest w porzadku. Dzis zrobiłem autem jakies 400km. Rano gdy silnik byl zimny przez jakies 40km bylo wszytsko ok. Im dalej tym gorzej na kazdym biegu mul, dopiero powyzej 3000obr startował jak z procy.

 

Czy to moze być walniety elektrozawór. Nie chce kupywać skoro nie wiem czy to na pewno on.

ex: MB W124 E300TD 94'

ex: SEAT IBIZA 6k2 1.9 SDI 02'

ex: SEAT LEON 1M AHF 00'

ex: BMW E46 320td Compact 02'

ex: BMW E46 318td Compact 03

AUDI A6 2.5TDI V6 04'

BMW E36 325tds 97'

Opublikowano

Jeszcze jedna sprawa. Czy elektrozawór sterujacy praca turba w M47N jest w innym miejscu niz przedstawia to instrukcja czyszczenie zaworow w M47? tz tuz obok pojemnika na spryskiwacz?

 

Jeżeli to jest to po przeczyszczeniu zadnych zmian.

 

Auto w przedziale 2000obr a 3000obr w ogole nie ciagnie, ekonomizer spada.

 

Panowie pomocy bo juz nie wiem co to moze być.

ex: MB W124 E300TD 94'

ex: SEAT IBIZA 6k2 1.9 SDI 02'

ex: SEAT LEON 1M AHF 00'

ex: BMW E46 320td Compact 02'

ex: BMW E46 318td Compact 03

AUDI A6 2.5TDI V6 04'

BMW E36 325tds 97'

Opublikowano
Czy mozna przełozyc ten elektrozawór od innego auta i sprawdzić czy to to?

ex: MB W124 E300TD 94'

ex: SEAT IBIZA 6k2 1.9 SDI 02'

ex: SEAT LEON 1M AHF 00'

ex: BMW E46 320td Compact 02'

ex: BMW E46 318td Compact 03

AUDI A6 2.5TDI V6 04'

BMW E36 325tds 97'

Opublikowano

Witam,

Panowie a czy mozna kupic ten elektrozawor (zarowno do turbo jak i egr)?? i czy wiecie ile to moze ewentualnie kosztowac?? gdzie najlepiej wymienic??

 

Z gory dzieki za informacje

Opublikowano

Można kupić - wiadomo- wydaje mi sie ze kolo 400zł. Ewentualnie jakies uzywki koło 200zł.

 

Ale najpierw nalezałoby zdiagnozować czy to to.

 

Ktoś ma inne pomysły????

 

Nawet po uzyciu metody smarowania ciegna itd nic nie pomogło

 

Na dzis koncze naprawy. Brak mi juz pomysłów

ex: MB W124 E300TD 94'

ex: SEAT IBIZA 6k2 1.9 SDI 02'

ex: SEAT LEON 1M AHF 00'

ex: BMW E46 320td Compact 02'

ex: BMW E46 318td Compact 03

AUDI A6 2.5TDI V6 04'

BMW E36 325tds 97'

Opublikowano
I jeszcze jedno. Cze zepsuty elektrozawor możemy zdiagnozowac przy pomocy komputera?

ex: MB W124 E300TD 94'

ex: SEAT IBIZA 6k2 1.9 SDI 02'

ex: SEAT LEON 1M AHF 00'

ex: BMW E46 320td Compact 02'

ex: BMW E46 318td Compact 03

AUDI A6 2.5TDI V6 04'

BMW E36 325tds 97'

Opublikowano
Elektrozawór kosztuje bodajze 305zł brutto/szt (bez rabatu), kupowalem 2 tygodnie temu w serwisie BMW.
Opublikowano
Niechce wyrzucic pieniedzy w błoto. Czy można podmienić elektrozawór od innego auta?

ex: MB W124 E300TD 94'

ex: SEAT IBIZA 6k2 1.9 SDI 02'

ex: SEAT LEON 1M AHF 00'

ex: BMW E46 320td Compact 02'

ex: BMW E46 318td Compact 03

AUDI A6 2.5TDI V6 04'

BMW E36 325tds 97'

Opublikowano

Witam,

 

Panowie z innej beczki, moje turbo na wykoczeniu :( , widzialem kiedys na forum link z cenami nowych sprezarek ale nie moge go teraz znalesc, jak byscie moze go mieli przypadkiem to bym poprosil, a moze ktos z Was spotkal sie z tym serwisem (link) i moze cos o nim powiedziec (z opisu wynika ze potrfiliby zregenerowac moje turbo VNT)http://www.motoarena.pl/header.php

 

Pozdr

Opublikowano
Po głebszym zastanowieniu doszedłem do wniosku ze turbo moze mi sie wieszac. Auto gdy jest obciazone(trasa) dobrze rozgrzane itd. Co o tym sadzicie?

ex: MB W124 E300TD 94'

ex: SEAT IBIZA 6k2 1.9 SDI 02'

ex: SEAT LEON 1M AHF 00'

ex: BMW E46 320td Compact 02'

ex: BMW E46 318td Compact 03

AUDI A6 2.5TDI V6 04'

BMW E36 325tds 97'

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Jakas podpowiedz? Czy brak pomysłów?

ex: MB W124 E300TD 94'

ex: SEAT IBIZA 6k2 1.9 SDI 02'

ex: SEAT LEON 1M AHF 00'

ex: BMW E46 320td Compact 02'

ex: BMW E46 318td Compact 03

AUDI A6 2.5TDI V6 04'

BMW E36 325tds 97'

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

I po klopocie, problem braku mocy rozwiązany, moja beta ciagnie, poza elektrozaworami, przeplywomierzem warto zajrzeć czasem pod spód auta - u mnie pogięte przewody paliwowe - :jawdrop: >nie odstawala odpowieniej ilosci paliwa, az chce sie wsiadac i wciskać.

 

Pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.