Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Tylko po co je wymieniać,,,

Jeśli auto bierze ci olej i kopci to do wymiany są pierścienie i nie ma co sie oszukiwać,,,wymiana uszczelniaczy zmiejszy zużycie o najwyrzej 10% pozdrawiam

 

 

bzdura !!! przerabialem juz ten temat wielokrotnie - np w vw golfie gti , renaulcie twingo , vw corrado...

 

np moj golf brał olej - jak rozebralem glowice okazalo sie ze uszczelniacze sa sztywne jak z plastiku a nie z gumy i byly male luzy na prowadnicach zaworowych - nowe zawory , nowe prowadnice , gumki - silnik nie bral pozniej grama oleju - mial wtedy 150 tys - teraz ma 250 tys ( wszystko zrobione na gazie ) i nadal oleju nie bierze !!!

 

 

wymiana samych gumek to groszowy koszt - i jak nie byly zmieniane to warto zmienic - a silnik wyremontowac/zmienic zawsze zdazysz !

 

wiadomo ze jak silnik ma 500 tys to gumki go raczej nie uratuja ...

Opublikowano

ciezko mi to rozwinac, poprostu musisz rozebrac cala glowice,

dodam ze jezeli autko "kopci" na fioletowo to je olej, mialem tak w starym silniku, sciagnelem glowice, wymienilem uszczelniacze i zrobilem szlif gniazd i bylo pieknie

e38 m62
Opublikowano

a dodam jeszcze ze koszt takiej operacji zamknie sie w zakupie:

1.uszczelniaczy

2. uszczelki pod glowice

3.uszczelek pod kolektory, zalezy w jakim sa stanie ale zalcam wymiane

4. uszczelki pod pokrywe zaworow

5. sruby do glowicy !!!

wydaje mi ze to wszystkie potrzebne produkty,

cena ok 330-380 zl za te elementy

i dochodzi do tego robocizna chyba ze sam zrobisz

e38 m62
Opublikowano
Tylko po co je wymieniać,,,

Jeśli auto bierze ci olej i kopci to do wymiany są pierścienie i nie ma co sie oszukiwać,,,wymiana uszczelniaczy zmiejszy zużycie o najwyrzej 10% pozdrawiam

 

 

bzdura !!! przerabialem juz ten temat wielokrotnie - np w vw golfie gti , renaulcie twingo , vw corrado...

 

np moj golf brał olej - jak rozebralem glowice okazalo sie ze uszczelniacze sa sztywne jak z plastiku a nie z gumy i byly male luzy na prowadnicach zaworowych - nowe zawory , nowe prowadnice , gumki - silnik nie bral pozniej grama oleju - mial wtedy 150 tys - teraz ma 250 tys ( wszystko zrobione na gazie ) i nadal oleju nie bierze !!!

 

 

wymiana samych gumek to groszowy koszt - i jak nie byly zmieniane to warto zmienic - a silnik wyremontowac/zmienic zawsze zdazysz !

 

wiadomo ze jak silnik ma 500 tys to gumki go raczej nie uratuja ...

Przerobiłem już w ten sposób kilkanaście starych trupków,,,i w żadnym to wiele nie pomogło,,,nawet w starej 750 taką operacje przeprowadziłem,, fakt pomogło autko faktycznie zdecydowanie mniej kopciło ale olej mimo wszystko znikał dalej

Swoją drogą 150tyś i zajechana głowica :duh: ,,,mało realne chyba że autko nie wiedziało co to serwis

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Opublikowano
ale podobno taki urok silników V12, ja mam to samo kopci nieziemsko i chyba na początek zmienię same uszczelniacze, to dużo mniejszy koszt, a kilku mechaników też mi to doradziło. Ile paliła ta 750 oleju po wymianie uszczelniaczy? Dymienie zniknęło całkowicie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.