Skocz do zawartości

problemy z pracą na zimnym silniku m60


xsilver

Rekomendowane odpowiedzi

mam nastepujacy problem - na zimnym silniku samochod nie ma kompletnie mocy - nie moge wjechac pod mala gore :cry: nie wkreca sie na obroty - ja daje gazu , obroty wchodza na ok 2tys i strzela w dolot ... jak silnik sie zagrzeje to jest dobrze . jak odpala na na zimnym na gazie - jest ok . silnik odpala prawidłowo bez wzgledu na temperature .

 

mam sekwencje - jednak nie ma ona na to wplywu kompletnie bo problem wystepowal przed jej zalozeniem ( jednak nie tak drastyczny jak ostatnio )

 

juz mi brakuje pomyslow co to moze byc - swiece , cewki , ecu , wtryski , tps , czujnik temp cieczy , sondy sprawdzone lub wymienione i dalej nic.

 

 

zostal mi jeszcze przeplywomierz - ktory byl kiedys wymieniany na nowy - ma ktos parametry jakie powinien miec ( opor pomiedzy pinami itp )

 

 

zaraz sprawdze cisnienie na pompie paliwa

 

 

miał ktos cos podobnego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepływkę zdiagnozujesz dobrze tylko na kompie myślę ze carsoft wystarczy (miałem kiedyś taki silnik w swoim samochodzie) sprawdź czy nie wali jakiś błędów na kompie. Następne pytanie jak ze spalinami czy silnik na zimno nie jest przelany paliwem, i opisz cos wiecej jak się zachowuje po delikatnym otwarciu przepustnicy, a jak po większym. Czy dusi sie jednakowo.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

 

jeśli na gazie zimny chodzi dobrze to zostaje ci tylko układ paliwowy,wtryskowy,przepływka,czujnik temp. cieczy i czujnik na wale

 

a do diagnozy przeplywki mam tylko takie dane:

 

przepływomierz masowy powietrza wykonany w technice cienko warstwowej HFM

zmierzyć napięcie na odłączonej wtyczce.

włączyć zapłon

napięcie zasilania od strony sterownika na zac.3 (+) i 1(-) : 10...16V

na zac. 2(+) i 4(-) kilka mV,wartość typowa ok. 15mV

 

nic więcej na temat przeplywki nie mogę znaleźć,ale stawiam na nią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stanowczo za długo trzeba czekać na właściwe ciśnionko...

powinno być w ciągu 1 sek...

 

druga sprawa to powinno być 3.5 bara...

 

sprawdź jeszcze wydajność pompy (odłączyć przewód paliwowy

od listwy, zewrzeć styki na przekaźniku pompy paliwa).

 

l/min

 

w bentleyu (160-9... 12) jest podane:

 

M60 = 1,75 litra/min

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.