Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
nie miałem V8 więc nie chcę się wypowiadać, ale na chłopski rozum dzwięk będzie lepszy :) Miałem 735 z gazem i nie było tragedii z osiągami ale po moich doświadczeniach z gazem nikomu go nie polecam. 730 powinno wystarczyć, przynajmniej wg katalogowych danych :) Ja patrzałbym na stan, jak mówią poprzednicy grat, niezależnie od silnika nie będzie Ci dawał przyjemności z jazdy, więc warto dobrze poszukać
Opublikowano
witam to znow ja tym razem szukałem godzine po necie na forach tematu jaka e32 jest "lepsza" 735i 3,5litra czy też 730i 3,0 którą byście polecili :|

jeśli powtórzyłem temat przepraszam ale chodzi mi o konkretne argumenty z góry dzieki

1. Jaką kwotą dysponujesz i gdzie zamierzasz tym jeździć?

 

2. Generalnie podzieliłbym E32 na dwie grupy:

- tanie i dość żwawe R6 3.0, R6 3.5 i V8 3.0

- bezkompromisowe V8 4.0 i V12 5.0

 

3. Jeśli nie znosisz kompromisów i masz dużo biletów narodowego banku polskiego to szukaj najlepszego egzemplarza z grupy drugiej.

Jeśli chcesz w miarę tanio, w miarę luksusowo i w miarę dynamicznie przemieszczać się szukaj czegokolwiek z grupy pierwszej, w jak najlepszym stanie

 

4. Oczywiście brak gazu albo dobra sekwencja

 

5. W miarę tanio oznacza 3 razy drożej niż golf 3

 

6. W grupie pierwszej V8 będzie mocne i nowoczesne, ale droższe w naprawach, choć mniej spali. R6 są niezniszczalne przy normalnej eksploatacji, większe spalanie niż V8.

 

7. Np. takie R6 3.5 potrafi wypić 20 litrów benzyny na 100 km w mieście ale też i zejdzie do 10 w trasie przy normalnej jeździe. Całkiem dynamicznie w trasie to jakieś 13 litrów i wyprzedzanie 99,99% pojazdów na drodze. Jazda w trasie jest bajeczna, w mieście, zwłaszcza małym trochę męcząca. Ten samochód jest stworzony na niemieckie autostrady i tam się czuje jak ryba w wodzie.

 

8. Takich wątków jest kilka na forum. :search:

Trwa ładowanie podpisu...
Opublikowano

7er to najwyzsza polka bmw i nie ma sie co czarowac ze "przygode z marką" nie powinno sie zaczynać od flagowego okrętu jakim jest (bylo) e32.

zasada jest taka sama na innych polach i da sie ja przeniesc na wiele przykladow:

 

- na pierwsza terenowke nie kupuje sie Blazera 5.7 z 10" liftu tylko np Samuraja

- na pierwszy motocykl nie kupuje sie R1... wiadomo czemu ... itp itd

 

upierajac sie przy e32 gdy nigdy nie mialo sie stycznosci z e34 albo chociaz e30 moze sie skonczyc wielkim rozczarowaniem - ludzi tego typu pojawia sie bardzo duzo na forum i bedzie tak az e32 zyska status klasyka na ktorym łapy bedzie chcial polozyc tylko znawca marki albo osoba potrafiaca docenic to co to auto soba przedstawia.

 

to nie jest post przelewajacy jakas konkretna frustracje ani bijący w czyjąs konkretnie strone, ale duzo sie widzi filmow itp z udzialem ludzi ktorzy sie ostro pomylili co do 7er (nie przytaczam przykladow) :hand:

 

z calym szacunkiem do wszystkich i bez urazy: kto sie znudzil golfem a szuka auta z duzym srodkiem niech moze rozgladnie sie za jettą albo pasatem i tyle w temacie :dance:

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Opublikowano
dzieki za rade "life-of-agony" nie bardzo dysponuje kasa wiec bede patrzył za takim ktore sprawne w przewarznie jest tak ze te 730 R6 sa w super stanie i w niskiej cenie może sie myle ale w niemczech tak jest. ja chce w niemczech kupić. nie jechałem jeszcze 750 i 740 wiec nie wiem jak to chodzi ale niemozliwe zeby były dwukrotnie lepsze. na auostradzie tez bedzie taka różnica?!
Opublikowano
dzieki za rade "life-of-agony" nie bardzo dysponuje kasa wiec bede patrzył za takim ktore sprawne w przewarznie jest tak ze te 730 R6 sa w super stanie i w niskiej cenie może sie myle ale w niemczech tak jest. ja chce w niemczech kupić. nie jechałem jeszcze 750 i 740 wiec nie wiem jak to chodzi ale niemozliwe zeby były dwukrotnie lepsze. na auostradzie tez bedzie taka różnica?!
Opublikowano
powiem tak, miałem i 735, później 750 i w końcu 750iL, do dynamicznej jazdy 750 krótka jest rewelacyjna, w tej którą mam teraz jakoś mniej odczuwa się przyspieszenia i prędkość, co nie znaczy że jest źle :) niezależnie na trasie czy w mieście 750 zawsze na lepsze osiągi ale za to spala dużo więcej - szczególnie miasto, no i utrzymanie silnika V12 dużo droższe niż R6

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.