Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

1. musisz mieć klucz do świec z przegłubem kardana(łamany)

2. mile widziane zgrabne dłonie (nie kulturysty hehe)

3.trochę cierpliwości

Pierwsze co robisz odkręcasz listwy przewodów zapłonowych od silnika(klucz 10),dwie nakrętki na listę.Póżniej żeby ułatwić sobie dostęp to wyrzcasz gumę która znajduję się między przepustnicą a przepływomierzem.Odkręcasz kopułkę (klucz 8 )trzyma się na trzech śrubach .Ściągasz przewody ze świec i powoli w kierunku chłodnicy wyciągasz kopułkę wraz z listwą + przewody z auta.Druga strona tak samo nic się nie zmienia.Najgorzej jest wymienić świece ostatnie ,bo tam naprawdę jest bardzo mało miejsca ale dasz rady ,trzeba się uzbrojić w cierpliwość i ze dwa browarki :mrgreen:

ps:tylko żeby ci nie przyszło czasem ściągać kolektorów,bo uszczelki drogie :cry2:

Opublikowano
ja dodam ze do ulatwienia sprawy dobrze by bylo miec orginalny klucz bmw, odkrecic zbiornik wyrownawczy z pr. strony, dostep jest duzo lepszy, ale plyn najlepiej gdzies ,,zmagazynowac,, chyba ze jest na wodzie to nie leci w ziemie.
fajne autko, tylko maly silnik")

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.