Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Otóż ostatnio pojawił sie u mnie problem w BMW 520i 24V E34 z 1993r, którym jest migająca na wolnych obrotach kontrolka od ciśnienia oleju podczas jazdy problem nie występuje, nie wiem co moze byc przyczną jednakże raz jest dobrze a raz źle przeważnie kiedy pojazd jest zasilany gazem pojawia się problem na benzynie nie zauwazyłem takiego objawu być może dlatatego ze częściej jeżdże na gazie. Bardzo proszę o pomoc i mam nadzieję, iż nie jest to coś poważnego gdyż samochod potrzebny jest na co dzień dla Mamy do pracy a teraz nie wiem czy moge ją spokojnie puszczać żeby się jej przypadkiem coś nie rozkraczyło po drodze. Z góry dziękuję i proszę o pomoc pozdrawiam Wszystkich Forumowiczów adrek.

Opublikowano

Kiedy był zmieniany olej (ile km i miesięcy temu)?

Jaki jest teraz olej?

Pozdr.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
Olej był wymieniany ok 3000 km a jest to Modul 10w40 i sprawdzam poziom oleju tak często jak tylko jest to możliwe dlatego nie wiem czemu pojawil sie problem z cisnieniem oleju albo nie wiem o co chodzi dziekuje za odpowiedz i bardzo proszę o kolejne wspólnie na pewno problem zostanie usunięty. Pozdrawiam adrek.
Opublikowano
A czy problem może wynikać z za niskich obrotów biegu jałowego czy raczej mogę to wykluczyć? Pozdrawiam adrek i dziękuję za odpowiedzi.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A jakie to obroty?

Miałem w e36 tak , że kontrolka oleju gasła jak tylko włączyłem rozrusznik.

Jeśli jesteś pewien jakości zalanego oleju < jak kupiłeś go z allegero to możesz mieć wątpliwości> To jeszcze raz zmień filtr oleju.

Ale ja bym zmienił olej.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Miałem kiedyś to samo, szczególnie po ostrej jeździe (np po zjeździe z autostrady). Problem występował właśnie latem. Okazało się że zalany olej BP, mimo, że nie miał prawa być przepracowany był zupełnie dupny: rzadki, przez co nie zapewniał odpowiedniego smarowania, co dodatkowo potęgowały wysokie temperatury w lecie. Zmieniłem na Valvoline MaxLife i przeszło. Polecam jak najszybciej zmienić olej bo jazda przy niedostatecznym smarowaniu silnika może się skończyć nieciekawie!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A czy problem może wynikać z za niskich obrotów biegu jałowego czy raczej mogę to wykluczyć? Pozdrawiam adrek i dziękuję za odpowiedzi.

 

miałem dokładnie takie same objawy, zmieniłem czujnik ciśnienia oleju (ok 30 zl do E39) i odpukac problem zniknąl, olej mam dalej te sam, obr mam ok 650 i nic nie mruga , nawet jak przy wlaczeniu klimy spadna na moment na ok 550 to i tak nie mruga teraz kontrolka, wg mnie zacznij od wymiany tego czujnika, moze byc po prostu brudny lub uszkodzony, a to 3 min pracy i koszty zadne

Opublikowano
I ja właśnie zauważyłem że po zjechaniu z autostrady zaczęła mrygać kontrolka więc na razie zastosuję się do rad: wymiany oleju oraz czujnika ciśnienia oleju bardzo dziękuję i pozdrawiam adrek.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.