Skocz do zawartości

wyciecie pierwszego tlumika


iamtheone

Rekomendowane odpowiedzi

witam

 

chcialbym sie dowiedziec czy zamiana owego tlumika na rure da jakies wymierne rezultaty ? wspomne ze 524td ma 2 tlumiki. nie doszukuje sie skoku mocy o 50KM ;D ale czy zmieni sie dzwiek, czy nie bedzie zbyt glosny pracujac tylko na jednym, ostatnim tlumiku, czy moze spaliny beda mialy szybsze ujscie.

 

pozdrawiam

BMW E34 1989 r. 2.4td 20.03.08 - 24.08.08 (stłuczka i śmierć pompy wtryskowej)

http://www.polskajazda.pl/Samochody/BMW/5/30920

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozesz jedynie zepsuć. BMW to nie jest Opel, że wystarczy byle rurka, żeby poprawic fabrykę.. rurka zamiast tłumika będzie oznaczać zaburzenia ruchu przepływu spalin, co moze pogorszyć osiagi.. szczególnie w samochodzie z turbo, a zreszta po ci to?..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo mi sie wyrwal i mysle czy jest sens wspawac go, dlatego sie pytam czy beda jakies pozytywy takiej modyfikacji. no to wroci na swoje miejsce, chyba ze jeszcze znajdzie sie ktos z jakimis spostrzezeniami.

BMW E34 1989 r. 2.4td 20.03.08 - 24.08.08 (stłuczka i śmierć pompy wtryskowej)

http://www.polskajazda.pl/Samochody/BMW/5/30920

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wytniesz tlumik: bedziesz mial wydatki

Jak wstawisz nowy: bedziesz mieszal wszystkich :)

www.alltech24.pl - oświetlenie led, xenon, ringi ccfl, markery led, pokrowce samochodowe, przetwornice napięcia, lampy robocze led



[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=160bfe16170114a1][img]http://images41.fotosik.pl/1246/160bfe16170114a1m.jpg[/img][/url]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Usuwając środkowy tłumik, przygotuj się jednocześnie na konieczność wymiany końcowego znacznie częściej niż do tej pory!

Pozdr.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no w sumie racja, BMW to nie byle jaka marka tylko solidnie zbudowane czołgi :mrgreen: a tak przy okazji to ja też się zastanawiam nad zmianą końcowego tłumika w moim TDS, sam dzwięk silnika jest już przerażająco piękny ale delikatny basik zza zderzaka był by jeszcze lepszy, tylko nie wiem czy jest sens pakować kase w tłumik, w końcu to diesel, ale słyszałem gdzieś że im większa poj. silnika tym łatwiej uzyskać taki efekt. co o tym sądzicie ??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomy ma w E46 328 cały układ wydechowy od 3.0. Teoretycznie ma lepszy dźwięk tak twierdzą inni, że niby lepszy basik pomruk czy jakby to inaczej nazwać. Jeździłem nią raz jakoś nie wpadło mi w ucho nie pyciłem jej więc pewnie nie wydobyła z siebie to co powinna :mrgreen: W takim dieslu to chyba całkiem ciężko coś takiego uzyskać na cywilizowanych tłumikach nie jakiś garażowych wytworach.

 

Zależy na jaki efekt liczysz bo przy niskich obrotach raczej każdy cywilizowany wydech pracuje cicho ale przy wysokich obrotach słychać co w trawie piszczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie nie chodzi mi o super dzwięk na niskich obrotach, dopiero jak mu depniesz tyle ile fabryka dała to żeby było słychać jakiś efekt, chociaż ten silniczek co mam w bmw to na wysokich obrotach wydaje mega fajny dzwięk, jakby jakiś potwór siedział pod maską, a teraz właśnie chciałbym jeszcze tłumik o troszke innym dzwięku, mojego tds mam dopiero na dotarciu, był robiony remont całego samochodu, silnik kapitalnie zrobiony, lekko podrasowany :twisted2: nowy lakier, zawieszenie, itd. więc auto chodzi tak jak ma chodzić tylko jeszcze jakiś efekt dzwiękowy by się przydał :) a właśnie jeszcze tak na marginesie jeden koleś ma honde civic z silnikiem 1.5 16v 90 KM i chciałbym mu pokazać że japońce w porównaniu do niemieckiej techniki są beznadziejne i jak sądzicie bo diesel wiadomo ma gorsze przyspieszenie niż benzyna czy ma koleś szanse z moim tds-em 143 KM ?? Edytowane przez BlackTDS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zebym ja to chcial robic tak specjalnie, raczej wpadl mi taki pomysl "przy okazji", bo przeciez mam ten tlumik pekniety. kiedys specjalnie nie zalozylem tego lacznika miedzy rurami, szczelina byla ok 1 cm i przy normalnej jezdzie byla cisza, ale jak sie depnelo to doslownie kazdy sie spojrzal co to leci ;p fajny efekt, bo turbine bylo lepiej slychac, tyle ze za to policja dowod zabiera.

 

solaris520, a po usunieciu tlumika zmieni sie dzwiek choc troche czy ostatni tlumik bedzie sobie dobrze radzil ?

 

BlackTDS, ksiazkowo ta honda ma 13-14 sek do setki, wiec napewno dasz rade, ale radzilbym pokazac mu zalety tego ze BMW jest RWD a honda to tylko marny przod naped ;p bardziej efektowne wyjscie ;p

BMW E34 1989 r. 2.4td 20.03.08 - 24.08.08 (stłuczka i śmierć pompy wtryskowej)

http://www.polskajazda.pl/Samochody/BMW/5/30920

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.