Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

czy moze mi ktoś kto sie orientuje powiedzieć gdzie jest ta żółta wtyczka którą nalezy wyciąć i kabelki od napinaczy pasów zlutować na ostro???

 

załączam zdjęcia mojego fotela pasażera od tyłu i tam nie widze żadnej zółtej wtyczki jak na zdjeciach w poście dotyczącym świecącej kontrolki Airbag...

 

świeci mi kontrolka od Airbagów diodę według wskazówek wlutowałem i jak pojechałem na kompa po wykasowaniu kontrolki zapalała sie od nowa... koleś z serwisu powiedział ze jest błąd napinacza pasów ale nie powiedział jaki błą:(

 

może ktos na fotkach zaznaczyć gdzie powinna byc ta wtyczka???

 

czy jest mozliwe ze u mnie tej wtyczki nie ma ???

 

może ma ktoś jakiś pomysl jak pozbyć sie świecącej kontrolki

-dioda wlutowana (popawnie)

-napinacze nie są wystrzelone

-wszystki posty przeczytane na ten temat

 

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img102.imageshack.us/img102/8479/21062008174kg0.jpg

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img253.imageshack.us/img253/1076/21062008175aa4.jpg

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img66.imageshack.us/img66/4549/21062008176fl6.jpg

 

 

z góry dziekuje pozdrawiam mroczeq

Opublikowano

Jeśli chodzi o żółtą wtyczkę, to jest widoczny jej fragment przy prawych krawędziach fotografii... Tyle, że nie o tą wtyczkę chodzi... Chodzi o tą dużą wtykę pod fotelem, bo do niej dochodzą kabelki spod fotela, z podłogi i odchodzą dalej do napinacza. Chodzi o to, aby obejść dookoła tą dużą wtykę, czyli musisz "iść" od napinacza do tej wtyki po kabelkach, popatrzeć które kabelki od strony napinacza odpowiadają którym kabelkom idącym dalej pod wykładzinę podłogi pod fotelami i właśnie na nich zrobić operację lutowania...

 

 

P.S. Jak rozeznawałem temat napinaczy, to w tej żółtej wtyczce jest spiralka, która powoduje zwiększenie m.in rezystancji ładunku z około 2 Ohm do około 7-8 Ohm (podawałem to gdzieś na forum, bo mierzyłem miernikiem), także tej żółtej wtyki, podpiętej bezpośrednio do napinacza to lepiej nie tykaj...

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
Na drugim zdjęciu to będą 2 pierwsze kabelki od lewej strony czyli czerwony i biały odcinasz przy wtyczce tak samo robisz z z drugiej strony wtyczki i ładnie lutujesz razem!!! zabieg powtarzasz rowniez od strony kierowcy i po sprawie!! u mnie zdało egzamin niedawno tez to robilem powodzenia
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano

oooo szkoda koledzy ze dopiero teraz sie dowiedziałem bo siedzenia wykręcałem juz 3 razy :)))) i jakos nie udało mi sie nic zrobić z tymi napinaczami :/

 

ale wielkie dzieki za podpowiedzi zrobie tak jak mówicie i dam znacz czy pomogło

 

jeszcze jedno pytanie czy odłączać kleme od aku???

 

a słyszałem jeszcze o jakimś masowaniu napinacza o co dokladnie chodzi jesli sie ktoś orientuje...???

 

dziekuje za wasze podpowiedzi pozdro

Opublikowano

Kleme pewnie, że odłączać...

A odnośnie "masowania" jak to określasz, to chodzi o to, że jak wypinasz wtyczkę kabla od napinacza z tej dużej wtyki, to w niej jest taka blaszka, która zwiera piny aby nie było możliwości powstania różnicy potencjałów (no i przypadkowego boooom napinacza). Jak przetniesz kable i to tak jak to piszesz "rozmasujesz" :mrgreen:... Nie przejmuj się tym i będzie dobrze. Tylko odłącz klemę, ciach kable, znajdź włąściwe po drugiej stronie wtyczki, zlutuj, zaizoluj (najlepiej koszulką termokurczliwą i będzie OKI

 

powodzenia

 

thenygoos

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
A ja nie rozłączałem baterii robiąc te manewry u siebie i wszystko przebiegło bez problemu!!!! pozdro
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
A ja nie rozłączałem baterii robiąc te manewry u siebie i wszystko przebiegło bez problemu!!!! pozdro

 

Przecież nie jest powiedziane, że jak nie odłączy to wywali wszystkie poduszki, ale jakby cokolwiek to po co żałować po szkodzie :mrgreen: ???

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam

Ja mam pytanie trochę offtopic .

e46 320d 2001 przed liftem:) - nie tu ale nie chcę otwierać nowego tematu

 

Po czym poznać że napinacze są wystrzelone? :oops:

Ponieważ poprzednik wlutował diodę we wtyczke i zastanawiam się co może być przyczyną...

Dziękuję i pozdrawiam

Opublikowano
Jak dotyczy to miejsca pasażera i dioda, to prawdopodobnie mata/waga, która uaktywnia poduszki po prawej stronie... Napinacze najłatwiej sprawdzić metodą hmm... "po palcu" :-)... Wybadaj organoleptycznie (patyczkiem/palcem) jak głęboko jest tłok po "wolnej" stronie poziomej rurki napinacza ("wolnej", tj. przeciwnej niż z napinacza wychodzi linka do zamka pasa). Jak tłok jest 2-3 cm od końca rurki, to oznacza, że jest wystrzelony, a jak głęboko, to nie jest wystrzelony...

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano

to u mnie obydwa wyglądają tak jak ten u góry:P

http://img11.allegroimg.pl/photos/oryginal/10/78/23/76/1078237634

 

Rozumiem że wystrzelone... auć...

Wiem że było bite, ciekawe jak ale ok dobrze wiedzieć po wypłacie 200 pln w plecy...

Opublikowano
Na drugim zdjęciu to będą 2 pierwsze kabelki od lewej strony czyli czerwony i biały odcinasz przy wtyczce tak samo robisz z z drugiej strony wtyczki i ładnie lutujesz razem!!! zabieg powtarzasz rowniez od strony kierowcy i po sprawie!! u mnie zdało egzamin niedawno tez to robilem powodzenia

 

Tę operację wykonuje się także w przypadku błędu "Niskie napięcie na czujniku airbag"? (wolne tłumaczenie ze szwabskiego)

 

A może rozebrać tę kostkę, przeczyścić styki i złożyć na powrót? Niby te kabelki są częścią systemu airbag i grzebanie/lutowanie tam to śliski temat - w razie wypadku ubezpieczyciel może nie wypłacić odszkodowania.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.