Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

duzo jest roboty jezeli chodzi o wyjecie calego silnika z auta,

od czego by sie tu zabrac,

odkrecic kolektory wydechowe, poodpinac kable wyciagnac wtryski,

i na dole odkrecic poduszki i odkrecic od skrzyni,

i to bedzie wszystko???

Pierwszy razsie bede do tego zabieral, wiec prosilbym o jakies wskazowki.

dzieki

a i ile czasu trzeba poswiecic na taka operacje

e38 m62
Opublikowano
chlodzenie wypadaloby odpiac kolego. zacznij od tego wlasnie, potem wiazka, potem kolektory, na samym koncu lapy pod silnikiem i polaczenie ze skrzynia. ile czasu na to poswiecisz zalezy tylko od ciebie ale tez tego jakie masz narzedzia i jak sobie podwiesisz ten motorek :mrgreen:

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Opublikowano

Właśnie wyciagam swoje M30 :D

Ja robię tak:

1) Spuszczam płyn chłodniczy, bardzo dokładnie z wszystkich przewodów, wyciągam chłodnice (ostrożnie), odkręcam korek płynu w bloku (pod tylnim kolektorem wydechowym, śruba w bloku)

2) Alternator, pompa wsp. sprężarka klimy, visco.

3) Odpięcie elektryki, odpinam "od auta" i kładę kable na silniku.

4) Odpinam zasilanie benzyną

5) Zdejmuje przepływkę filtr powietrza

6) Odpinam przewody zapłonowe

7) Zdejmuję wydech, odkręcam osłony wydechu, odkręcam wał

8) Odkrecam wybierak od skrzynii (linke w automacie)

9) Odkrecam skrzynię (popatrz dokładnie na śruby na górze)

10) Odkręcam wysprzęglik

11) Przechylam silnik w tył auta, powoli zsuwam skrzynię.

12) Odkręcam łapy silnika.

13) Zdejmuję maskę

 

Silnik jest gotowy do wyciągnięcia.

PS

Jak nie masz wyciagarki to będzie ciężko, ale się da, tylko pamiętaj to jest ponad 150kg :D

http://pomocdrogowakrk.pl

Tel:790 580 495

Opublikowano
Maske to chyba lepiej na samym poczatku odkrecic...czy moze sie myle;)
Opublikowano
Maskę można zdemontować, a właściwie należy zdemontować na samym początku. Następnie możesz zdjąć pas przedni z reflektorami i chłodnicą - zyskujesz w ten sposób idealne podejście do wielu śrób od kolektorów, cały silnik jest idealnie dostępny z przodu. Nie wiem czy nie podeszłaby metoda z" na malucha" - jak zostanie sam silnik na poduszkach podłożyć pod niego dobrą żabę i podnieść a auto wypchnąć do tyłu. Jeżeli się mylę to proszę o poprawkę.
Obecnie AUDI S4 QUATTRO... do BMW wrócimy na wiosnę

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.