Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zatrzymalem sie na poboczu i przegazowalem auto moze 5 razy na krotko na obroty tak do 5tys i strzelil waz chlodnicy. Na Pb to sie stalo bo troche minimalnie brakowalo jej chyba paliwa ale jeszcze nie zmienilem filtra paliwa. Jak wcisnalem do konca gaz to slabo wchodzila na obroty, jak troche zdjalem noge z gazu to silnik lepiej wkrecal sie naobroty i bum, poszedl waz

 

Teraz po odpaleniu nie ma wolnych obrotow i gasnie. Obroty to ok 300obr/min i skacza strasznie i smierdzi benzyna, robilem reset kompa ale nic nie dalo.

 

Moze ktos mi doradzi co to moze byc?

 

P.S. Mam zalozona sekwencje od 6miesiecy

Radek
Opublikowano
Wiskoza dziala tak jak zawsze, nie moge wyjechac na droge bo czekam na przewod, jutro maja przywiezc do sklepu. Sklecilem przewod tak zeby tylko odpalic auto na postoju.
Radek
Opublikowano
... a moze ktos zna przyblizona cene wymiany uszczelek pod glowica albo naprawe glowic w serwisie. Jestem za granica wiec tylko to mnie czeka(czyli naprawa w serwisie jesli oczywiscie scenariusz bedzie najgorszy.
Radek
Opublikowano
A co do węży mam pytanie, po trasie gdzie już silnik jest unieruchomiony otwieramy maskę i jakie powinny być węże to co odchodzą od chłodnicy i idą do termostatu chodzi o silnik 3.0 V8, ciepłe twarde, czy miękkie??
Opublikowano
Raczej twarde...nie oczywiscie jak beton ale wyczuwalne jest w nich spore cisnienie.Plyn pod wpływem temperatury zwieksza swoja objetosc i to logiczne,ze z tym wiaze sie zwiekszone cisnienie.Pozdrawiam.
Opublikowano
Zatrzymalem sie na poboczu i przegazowalem auto moze 5 razy na krotko na obroty tak do 5tys i strzelil waz chlodnicy. Na Pb to sie stalo bo troche minimalnie brakowalo jej chyba paliwa ale jeszcze nie zmienilem filtra paliwa. Jak wcisnalem do konca gaz to slabo wchodzila na obroty, jak troche zdjalem noge z gazu to silnik lepiej wkrecal sie naobroty i bum, poszedl waz

 

Teraz po odpaleniu nie ma wolnych obrotow i gasnie. Obroty to ok 300obr/min i skacza strasznie i smierdzi benzyna, robilem reset kompa ale nic nie dalo.

 

Moze ktos mi doradzi co to moze byc?

 

P.S. Mam zalozona sekwencje od 6miesiecy

 

Tak szczerze, to nie wiem co ma jedno do drugiego. Słabe wchodzenie na obroty - dolot nieszczelny (klapka anty-wybuchowa ?), przepływomierz lub sonda lambda.

 

pozdr.

Mariusz

Opublikowano

Witam. Czekam na badanie komputerem ale jestem umowiony dopiero na czwartek za tydz. Na serwisie wstepnie powiedzieli ze to nie glowica i nie uszczelka ale musza to sprawdzic, wiec czekam i jezdze pozyczonym autem.

 

Mialem na mysli ze jesli silnik nie dostaje odpowiedniej dawki paliwa tylko mniejsza przy wcisnietym pedale gazu do konca a dostaje pelna dawke powietrza to wtedy tez dochodzi do przegrzania glowicy bo powstaje wysoka temp. w komorze spalania.

Radek
Opublikowano

Witam ponownie.

Bylem dzisiaj na serwisie na komputerze i okazalo sie ze ma trafioną przeplywke wiec troche sie uspokoilem. Przewod ktory mi strzelil a raczej plastikowy lącznik wyglada na zmeczenie materialu bo w srodku byl wypalony material.

Czekam teraz na zamowioną przeplywkę i myslę ze wszystko bedzie ok

Radek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.