Skocz do zawartości

E46 tricks + temepratura układu chodzenia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Ostatnio miałem problem z układem chłodzenia, pękł mi zbiorniczek wyrównawczy - wymieniłem. No i przy okazji zauważyłem że, na OBC można sprawdzić w teście 7.0 temperaturę chłodziwa. Zaskoczyła mnie temperatura która podczas jazdy dochodzi do 110 stopni. A wskaźnik na licznikach pokazuje już nagrzany silnik czyli stoi w pionie od 78 do 110. Czy komputer pokazuje w stopniach Celsjusza??? :worried:

Opublikowano
Może ktoś sprawdzić u siebie jak jest z tą temperaturą??? 1.9 :worried:
Opublikowano
U mnie podczas jazdy jest 95, wentylator zaczyna się kręcić od 96-97. Z racji faktu że mam termostat sterowany elektronicznie temperatura drastycznie spada przy wciśnięciu pedału gazu. Po kilkunastu sekundach z pedałem w podłodze temperatura spada do 78-80 stopni po czym znowu wraca do normalnego poziomu.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Wymieniłem termostat teraz trzyma 105 stopni, dziwny jest ten silnik. Ale jak termostat otwiera się przy 105 stopniach to ile ma trzymać. Tylko 105 stopni!. :|
Opublikowano
Jak sprawdzic ta temperaturke ? wybaczcie ale nie wiem a jestem ciekawy ...e46 320d 2000r OBC jest ;)
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Witam,

 

Ostatnio miałem problem z układem chłodzenia, pękł mi zbiorniczek wyrównawczy - wymieniłem. No i przy okazji zauważyłem że, na OBC można sprawdzić w teście 7.0 temperaturę chłodziwa. Zaskoczyła mnie temperatura która podczas jazdy dochodzi do 110 stopni. A wskaźnik na licznikach pokazuje już nagrzany silnik czyli stoi w pionie od 78 do 110. Czy komputer pokazuje w stopniach Celsjusza??? :worried:

 

Wydaje mi sie ze to co pokazuje obc to temp wejscia do chlodnicy a temp wyjscia to juz masz w zegarach..

Bylo:

E30 316 (M10b18) 86r - sedan

E30 325i (M20b25) 89r - coupe

E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 coupe

E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 sedan

E36 328i (M52b28) 95r - sedan

E39 540i manual

E36 M3 3.2 sedan

E36 318Ti Compact

E46 330iA Touring

Opublikowano

Chcą sprawdzić temp robisz tak:

- naciskasz oba przyciski na zegarach (trzymasz)

- przekręcasz zapłon (puszczasz)

- wyskakuje komunikat test

- naciskasz lewy aż dojdzie do 19

- czekasz chwile i jak pojawi się off naciskasz lewy przycisk

- później od razu naciskasz lewym przyciskiem raz po raz aż dojdzie do pozycji 7 (przestajesz naciskać)

- wyskakuje ci 7.0 089 - 89 stopni

wszystko musisz zrobić stosunkowo szybko (jeżeli nie to od początku)

 

:wink:

Opublikowano
Chcą sprawdzić temp robisz tak:

- wyskakuje komunikat test

- naciskasz lewy aż dojdzie do 19

- czekasz chwile i jak pojawi się off naciskasz lewy przycisk

- później od razu naciskasz lewym przyciskiem raz po raz aż dojdzie do pozycji 7 (przestajesz naciskać)

- wyskakuje ci 7.0 089 - 89 stopni

wszystko musisz zrobić stosunkowo szybko (jeżeli nie to od początku)

 

:wink:

- przekręcasz kluczyk (na pierwszą albo drugą pozycję)

- wciskasz i przytrzymujesz chwilę przycisk od kasowania kilometrów (po lewej stronie na zegarach, wystarczy ten jeden)

- dalej jak wyżej

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Dzisiaj sprawdziłem temperaturę w czasie jazdy i wynosi ona 103-105 stC, czyli patrząc na pozostałe wypowiedzi jest OK, acz faktycznie jest wysoka, no ale widać taka konstrukcja. Jeśli chodzi o wskazówkę na zegarach to jest ona w pionie już od jakichś 78stC, i do temperatury 110stC stoi cały czas w pionie, dalej nie wiem bo na więcej mi nie wskoczyła. Teraz tylko zastanawiam się przy jakiej temperaturze powinien się załączyć wetylator? Przypominam że mówię o silniku 1,9l M43TU 118KM z E46 318i

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.