Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Pada mi rozrusznik tzn. gdy zaczynam kręcić kluczykiem to tak jakby przeskakiwał na jakiś zębatkach. Codziennie muszę zakręcić około 3,4 razy żeby załapał i zapalił.

Znalazłem w okolicy gościa co je regeneruje. Jednakże nie chciał podjąć się, jego wyjęcia, silnik m42 bodajże 1,8 is 1992. Jest tam pewna śruba do której potrzebny jest specjalny klucz o ile się nie chce wyjmować całego kolektora... A wydaje się że nie trzeba.

Czy ktoś już miał taki prolblem i ma jakiś dobry i niedrogi kontakt do warsztatu w okolicach Wawy ?? Czy nie przeszkadza tu regeneracja ?? Jaka jest żywotność po takim zabiegu ??

Slyszałem o specjalistach w Otwocku bądź w sąsiedztwie, którzy zajmują się tylko Bmkami. Ma ktoś może numer telefonu do nich ??

 

Jak zawsze z góry dziękuje za pomoc :)

Opublikowano

Ja miałem cos podobnie jak Ty.

Zapalał coraz gorzej. Później nawet za 6 razem :duh:

Okazało się że bendiks do wymiany.

Za nowy z robotą dałem 130zł.

Podjedź gdzieś gdzie zajmują się rozrusznikami/alternatorami i spokojnie to zrobią. Fakt dostęp jest trudny ale sobie poradzą. W moim przypadku trwało to ok 2-2,5godz.

Ja bym się nie bawił w regenerację.

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Opublikowano

co kolega rozumie przez regeneracje? cos jakby "drutowanie" ?

 

rozrusznik naprawia sie jak kazdy inny element - jesli padnie elektromagnes to sie go wymienia na nowy, jesli panewki - to sie tez wstawia nowe. cokolwiek by to nie bylo to sie wymienia na nowe, sklada calosc i jedzie dalej. tu nie ma zadnej filozofii.

 

jesli w silniku cos sie zepsuje to sie przeciez tez go naprawia (regeneruje) - no moze poza skrajnymi wypadkami kiedy lepiej wstawic inny :)

 

rozrusznik wyjmie ci z auta kazdy srednio rozgarniety mechanik - warsztat samochodowy. jesli sami go nie naprawia to bierzesz go do autoelektryka i on ci go naprawia.

 

aha - mozna takze zakupic nowy (jak sie ma za duzo kasy). mozna tez kupic uzywany ze szrotu/allegro/z ogloszenia - liczac sie z tym ze takze trzeba bedzie wlozyc w niego pare PLN.

 

wiec wniosek - wyjac swoj, wymienic zuzyte elementy, jezdzic dalej.

Opublikowano
Kolego... sprawa w tym momencie wygląda tak że nie znam żadnego warsztatu, który wymontuje rozrusznik, zrobi i nie spartoli a później zamontuje. Ponieważ trzeba najprawdopodobniej zdejmowac kolektor, poszukuję poleconego warsztatu. Znasz takowy ?
Opublikowano

tu ci kolego niestety nie pomoge bo mieszkam na pomorzu - jesli ci jednak po drodze to wpadaj do bytowa a ja ci zrobie ten rozrusznik.

 

aha - w poprzednim poscie odnioslem sie do pytania kolegi zawartego w tytule watku i pozniej w tresci: "Czy nie przeszkadza tu regeneracja ?? Jaka jest żywotność po takim zabiegu ?? ".

 

pozdrawiam

Opublikowano
Kolego... sprawa w tym momencie wygląda tak że nie znam żadnego warsztatu, który wymontuje rozrusznik, zrobi i nie spartoli a później zamontuje. Ponieważ trzeba najprawdopodobniej zdejmowac kolektor, poszukuję poleconego warsztatu. Znasz takowy ?

 

Witam jeżeli jesteś z Marek to warsztat BMW masz na ul.Rzemieślników 11 od łodygowej tel.353-28-67

Opublikowano
Nie wiem jak jest dokładnie w benzynie, ale u mnie w tds-ie ściągnąłem kolektor i doszedłem do jednej sruby, a dryga jest od spodu. Samo wyjęcie i włożenie rozrusznika nie jest żadną filozofią, tylko musisz mieć dostęp do kanału

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.