Skocz do zawartości

[E39] Montaż tylnych lamp po lifcie w sedanie sprzed liftu


Ratovnik

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 151
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

bardziej mi chodziło o to czy będzie ta przetwornica działała bo widziałem już jakieś na allegro dużo mniejsze cyfrowe specjalne do bmw ....

 

co do zabierania dowodu to niech się wypchają z tym , to jest wg mnie zamiennik , to niech za nie oryginalne tuleje łączniki itp też niech zabierają dowód ważniejsze wg mnie jest to że na lampie jest DC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...
Panowie zamówiłem wtyk z przewodem do lamp tylnych po lifice , sugerowałem się zdjęciem na 1 stronie i zamówiłem 2x 61 13 0 006 626 i wiecie co przyszło ? 2x przewód ok 20 cm z konektorem, jak to zobaczyłem to myślałem że pęknę ze śmiechu ...

A co chciałes zamówić? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OMG ! żebym to wiedział ........... koszt tych kabelków razem z wtyczkami to pewnie ok 150 zł wyjdzie a za 200-220 w aso są już gotowe wtyczki żeby móc zamontować lampy do przed lifta i nie ma babrania się z elektryką, albo pojechać na szrot i uciąć za ułamek ceny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Łoczywiście że taniej,ale czy lepiej ? Czytałem trochę na ten temat i różne rzeczy ludzie piszą, ze te oporniki się mocno grzeją, topią się itd i mam trochę obaw, a 2 zbędne przetwornice leżą mi w piwnicy ze starego auta a 2 z ringów będę miał w sobotę bo wyciągam swoje stare lampy i wkładam w końcu z po lifta
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Witam ja zrobiłem u siebie to trochę inaczej czyli:

Podpiąłem kostkę z nowej lampy do starej po przez kabelki tylko ze w starej kostce miałem 7 pinów i 9 kabelków a w nowej jest 6

Największy problem jest z tymi diodami wiec połączyłem w moim przypadku 2 od sterowania jedna żarówka ze starej kostki z jednym od drugiej żarówki i to wszystko z plusem od lampy do tego dołożyłem jeden kabel i podpiąłem z oprawka na żaróweczkę jednowłóknowął, z oprawki poprowadziłem jeszcze jeden kabel który wpiąłem do masy miedzy kostkami

 

Wszystko działa nie mrugają diody (bez podłączenia drugiego plusa od sterowania mrugały ) i nie mam błędów na kompie

Zauważyłem również ze jak wyjmę żarówkę z tej oprawki to zapala mi się stop ale jak go wcisnę to świeci mocniej

 

No i teraz moje pytanie jest takie czy ktoś się orientuje czy jest jakaś różnica w podłączeniu oprawki bo mam tam dwa wyjścia i tak porostu podpiąłem.

Wczoraj przepaliła mi się jedna z tych żaróweczek i zauważyłem ze kierunki maja jakiś problem co jakiś czas zaczynają szybciej mrugać przy włączeniu to morze być problem ze tej żaróweczki niema czy coś innego ?

 

Dodatkowo coś zaczęło mi się dziać z ekranem zaczął świrować i nie chce mi się wierzyć ze ma to coś z lampami w innym temacie zasugerowali ze navi się kończy

 

Czy zrobiłem coś nie tak i czemu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Panowie, dorwałem przetowrnice z kostkami do lamp po liftowych tylnych :) Teraz do was pytanko, skoro mam te przetwornice muszę mimo wszystko podpinać przewody w samej lampie ?

 

Wydaje mi się że po to są przetwornice , abym nic nie musiał przerabiać, ale wolę się upewnić ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...

Po co Ci takie? Wycinasz bardzo mały kawałek, mało roboty a lampy na estetyce nie tracą. Nie jest to też trudna czy precyzyjna robota ;)

Wymieniałem lampy jeszcze w tym roku. Przy prawej lampie zrobiłem wszystko tak jak w instrukcji ale po "nabraniu wprawy" przy lewej jedynie uciąłem kawałek tego plastyku i wywierciłem dwie dodatkowe dziurki w karoserii. Nie trzeba poszerzać otworów tak jak mówią niektóre instrukcje. Odpowiednio użyjesz młotka (oczywiście gumowego) i lampy będą siedziały idealnie. Na dodatek zawsze możesz wrócić do starych lamp :) Podłączenie też jest bardzo proste więc na twoim miejscu nie szukałbym tych specjalnych (tych bez docinania) - większy wydatek a efekt identyczny, no chyba że nie trzeba byłoby nic wiercić w karoserii (w co wątpię), z resztą ja i tak zamalowałem ubytki lakieru. Bierz zwykłe poliftowe :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko loko :) Na pewno kupiles lampy razem z uszczelkami (czy jak to nazwac, moze gabkami), one wystarczajaco dobrze przylegaja - u mnie zadnego problemu z woda nie ma, nic nie paruje, nie ma zwarc. Jeśli nie masz tych gabeczek/uszczelek zawsze mozesz poratowac się sylikonem ;)

A nowe lampy zamierzasz programowac czy zarowki wstawisz (lub też oporniki)?

P.S. Wg mnie warto sobie zostawic wyjscie na stare lampy ( mozna "wpiac" nowe kable w stare nie ucinajac ich), wtedy w razie potrzeby zawsze mozesz blyskawicznie zmienic lampy na stare. Mi było to potrzebne bo poczatkowo chcialem zaprogramowac LCM pod te lampy. Meczylem to dlugu a nieraz trzeba było gdzies jechac - wtedy wpinalem stare lampy :D Skonczylem jednak na dodatkowych zarowkach (zamiast opornikow).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Walka z lampami dzisiaj zakończona sukcesem :) Nie bawiłem się w żadne programowanie bo mam przetwornice,więc w każdej chwili mogę wrócić do ori lamp.

 

Ale nie obyło się bez niespodzianek, najpierw nie działały ledy, okazało się że przetwornice są przypisane do danej lampy, nie można ich zmieniać miejscami ponieważ wtedy nie działają , następnie w prawej lampie nie palił się 1 pasek, już myślałem że lampa do wymiany, ale po montażu na "gotowo" wszystko działa jak należy :)

 

Z lewej strony zrobiliśmy otwór w budzie tak jak proszą o to tutki w necie, co chwilę szlifowanie/cięcie/dopasowywanie :

 

http://i1351.photobucket.com/albums/p783/Wojtec12345678/IMAG0853_zpsqk0e9u8j.jpg

 

Zeszło nam co najmniej półtorej godziny na tą lampę, z drugiej strony zauważyliśmy że nic nie trzeba ciąć, wystarczy trochę "wbić" do środka budę i wszystko pasuje bez rozwiercania ! Jedynie szlif lampy.

 

http://i1351.photobucket.com/albums/p783/Wojtec12345678/IMAG0854_zpsxevqnctp.jpg

 

http://i1351.photobucket.com/albums/p783/Wojtec12345678/IMAG0855_zps2i5jbagi.jpg

 

http://i1351.photobucket.com/albums/p783/Wojtec12345678/IMAG0856_zpsmz4onilt.jpg

 

Tak było:

 

http://i1351.photobucket.com/albums/p783/Wojtec12345678/DSCF8292_zpsccl0uvu6.jpg

 

A tak jest :

 

http://i1351.photobucket.com/albums/p783/Wojtec12345678/IMAG0859_zpsec5uhp7c.jpg

 

Lampy szczelne na oryginalnych uszczelkach, żadnego silikonu, wszystko idealnie dopasowane,tak jak piszesz ,uszczelka oryginalna w zupełności wystarczy, sprawdzone na myjni od razu po montażu :twisted:

 

A w ten sposób zamontowałem przetwornice :

 

http://i1351.photobucket.com/albums/p783/Wojtec12345678/IMAG0860_zpsuql44522.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.