Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jestem nowy na forum i postanowilem sie zalogowac po wielu tygodniach czytania jego. Naczytalem sie wile opini o tym autku i podstawowe pytanie czy dostane zadbany egzemplaz do ceny 35tys zlociszy. Wiele ofert jest na allegro i pare mnie zciekawilo. Interesuje mnie ful opcia skóra itp najlepiej jasna kremowa czy szara w ostatecznosci czarna. Co mozecie powiedziec mi równiez o sprawowaniu sie tego silnika po programie na 210 koni przy automacie bo slyszalem ze lubi czasem pasc cos. MOje znalezione oferty to:

http://moto.allegro.pl/item373493234__bmw_530_193km_xenony_skora_navi_full_opcja_.html

http://moto.allegro.pl/item368630904_bmw_e39_m_pakiet_diesel_jedyna_taka_.html

http://moto.allegro.pl/item370866213_otomoto_bmw_530_200_km_420nm_jedyna_na_swiecie.html

Rózwniez dodamze to bedzie mój pierwszy disel jak i równiez automat( o ile z nim kupie) nie chcialbym sie na nim zawiesc bo troche pieniedzy chce wydac na auto. Poprzednim autem jest opel omega b fl 3.0 v6 max opcja skóra czarna manual, navi, podgrzewane siedzenia itp. Bardzo milo wspominam to auto nigdy mnhie nie zawiodlo i bylo czym depnac. Sprzedalem ja tez drogo bo byl anaprawde w swietnym stanie. Jakbyscie mogli to doradcie mi. Zastosowalem wasze wskazówki czyli opcje :search: :search: :search:

Opublikowano

Witam

co do tej jedynej na świecie to bzdura totalna eheh wygląda ładnie ale na tej sie E39 nie kończy.

ja mam E39 3/2004 3.0dA w M-pakiecie i można powiedzieć ze na 80% max wypasu a przedstawiana jako jedyna na świecie jest biedniejsza wypasem od mojej.

Co do ofert to jak ktoś oferuje 530dA z 2001 za mniej jak 10.000 euro brutto to można powiedzieć ze licznik po raz drugi wbija sie na pułap 200tkm.

Co do programu to ja mam w OEM sofcie 227 koni, myślę ze jak czytałeś forum to pewno natknąłeś sie na informacje dotyczące za i przeciw podnoszenia mocy w 3.0dA, Moc która jest dostępna poprawia elastyczność silnika a za tym idzie mniejsze spalanie, Kick-down zapomniałem co to jest w ASB tak ładnie sie zbiera.

Polecam zapłacić więcej ale mieć pewniejsze Auto bo banan z twarzy nie zejdzie ci przez parę lat , tak wiec polecam zdrowe i pewne Auto a koszta zakupu na pewno będą większe jak 10k€

Opublikowano
niby duze forum a tylko jeden uzytkownik odpowiedzial któremu bardzo dziekuje. Nie wiem czy ludziom ciezko napisac i doradzic bo widze ze wam tak. Myslalem ze lepsze to forum jest
Opublikowano

Forum jest super, jak możesz tak mówić :nienie:

 

Powinieneś wpisać w wyszukiwarce :search: 530d, i dowiesz sie wszystkiego, a jest tego 17 stron :) i raczej nikt Ci nie powie ,że masz kupic akurat ten model.

Opublikowano

Witaj.

Po pierwsze,jak kolega wyżej pisze, w celu poznania opini na temat 530d poszukaj w wyszukiwarce, jest tego naprawdę dużo....

Po drugieforum jest OK, więc .....

Po trzecie:

1) jak jestes z Warszawy lub okolić to jak w tej okolicy upatrzysz sobie jakiś konkretny model, to dzwoń 0-506-16-36-75 lub pisz na PW, ew. GG:8642863 to jak zechcesz to mogę pomóc obejrzeć auto które zechcesz kupić, mam do tego specjalne urządzenia, sprawdzimy lakier, czy oryginalny czy nie, przebieg również do sprawdzenia :D w dwóch modułach itditp

a jak nie jesteś z Wawy to dasz namiar na auto w okolicy i też bez Twojej obecności mogę zerknąć na auto, a następnie dostaniesz opinię emailem.

2) ciężko trafić w Polsce 530d z naprawdę dobrych rąk, ale jest to możliwe, oczywiście cena niemal zawsze jest proporcjonalna do stanu auta.

3) szukałbym modelu po lifcie, ale za 35tzł może być trudno.

4) ogólnie w mojej opinii 530d jest super, szybkie, ekonomiczne, ciche jak na klekota, jak się dba o auto to długo będzie sie odwdzięczać dawaniem radości z jazdy

5) co do spalania: moja 530d paliła: miasto od 9.8L w lato do 11.5L w zimę, trasa od 7,3L 120-140km/h do 9L 180-200km/h

6) jak znajdziesz jakieś interesujące linki do ogłoszeń to wklej je na forum, czasami warto posłuchać opini innych przed ew. podróżą po auto

7) auto z pierwszego linku:

- ładnie wyplakowane plastiki pod maską :cool2:

- troszkę dziwne ale mogę się oczywiście mylić: kierownica od ///M co by znaczyło że powinien mieć M-pakiet, a nie ma,

- ogólne wrażenie robi dobre, bez jakiś szczególnych bajek w treści ogłoszenia, przebieg może być oryginalny ale oczywiście do sprawdzenia.

8) auto z drugiego linku:

- jak na mój gust do sprawdzenia powłoka lakiernicza, ale oczywiście może być tak pięknie utrzymana,

- środka niemal nie widzać, a szkoda

- tylko zderzaki i spojlerek na pokrywie bagażnika z M-Paku.

- przeciętne wyposażenie

9) auto z trzeciego linku:

- tak na marginesie: w V-MAXie widziałem już wiele fantastycznych opisów "wraków",

- na zdjęciach śmiem twierdzić że wygląda naprawdę bardzo dobrze,

- jest bardzo dobrze wyposażone, ale piszący treść ogłoszenia nigdy chyba na oczy nie widział dostępnej listy wyposażenia INDYVIDUAL, skoro tak napisał,

- tak wypchanego drugiego egzemplarza może nie ma na świecie, ale są za to egzemplarze mniej i mocniej wypchane :D

- 250km/h dla 530d jest nieosiągalne

- podawane spalania równiez niemal nieosiągalne

- z tego co widać na zdjęciach to z listy INDYV. jest takicerka i fotele, kolor auta, listwy wewnętrzne typu marmur,

- ogólnie auto na zdjęciach jest OK.

Bardzo Mocne Wrażenia;-)
Opublikowano
- 250km/h dla 530d jest nieosiągalne

- podawane spalania równiez niemal nieosiągalne

 

spalanie podane dla ruchu miejskiego faktycznie malo realne (chyba ze jezdzi sie po miescie w nocy i bez korkow ani świateł), natomiast 6-6.5 litra w trasie jak najbardziej możliwe. Moj automat pali 6.5 w trasie, a na zdjeciach jest manual, ktory powinien zejsc jeszcze niżej :)

Opublikowano
- 250km/h dla 530d jest nieosiągalne

- podawane spalania równiez niemal nieosiągalne

 

spalanie podane dla ruchu miejskiego faktycznie malo realne (chyba ze jezdzi sie po miescie w nocy i bez korkow ani świateł), natomiast 6-6.5 litra w trasie jak najbardziej możliwe. Moj automat pali 6.5 w trasie, a na zdjeciach jest manual, ktory powinien zejsc jeszcze niżej :)

 

jak wyżej "niemal nieosiągalne" nie znaczy niemożliwe, aczkolwiek taki wynik można osiągnąć ale chyba bez wyprzedzań ze stałą prędkością 90-100km/h z "dmuchaniem" na pedał gazu :D

Bardzo Mocne Wrażenia;-)
Opublikowano
pytanie do auta z linku nr 1, z zewnątrz wygląda jak po lifcie, a wewnątrz kierownica z przed liftu, przynajmniej tak mi się wydaje (mam dokładnie taką samą) i czy zegary po lifcie nie mają chromowanych obwódek ??
życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem ;)
Opublikowano

do autora postu...

Ponaglałeś, prosiłeś o pomoc.... pomoc nadeszła i brak odzewu z Twojej strony, zapewne poprostu nie masz wolnej chwili, jak niemal każdy forumowicz, dlatego zapewne teraz zrozumiesz dlaczego troszkę czasu trzeba poczekać na odpowiedzi. Oczywiście ja ze swojej strony oferuję pomoc w obejrzeniu potencjalnego nabytku w Warszawie i okolicach :D

Bardzo Mocne Wrażenia;-)
Opublikowano
Mam czas zeby zqgladac na to forum jestem prawie codziennie na nim. Czytam różne ciekawe wskazówki na temat modelu i duzo sie dowiaduje. Nie odpisuje bo chce zebyscie mi odpowiedzieli. Bardzo jestem wdzieczny jak cos sensownego znajde to odezwe sie a na razie zostane przy czerpaniu wiedzy z forum.
Opublikowano

Witam

Jesli chodzi o spalanie w terenie zabudowanym to jest do osiagniecia 8L/100km w ASB , ale trzeba pamiętać ze noga w tym przypadku musi być jak piórko , a ekonomizer ma sie nie wychylać poza 10L , u mnie przy delikatnym przyspieszaniu ekonomizer pokazuje 8/9L i w takim położeniu przyspiesza 5km/h w przeciągu 500-800m, startując z pod świateł ekonomicznie dźwignia gazu wychylona względem ekonomizera max 12L i tak trzymam do osiągnięcia 60km/h wtedy tempomat i pokazuje mi ekonomizer 6-7 L , przy MT można mieć więcej pola do popisu omijając 2 i 4 bieg, żeby dojść do takich wyników to trzeba wyrazić dużo cierpliwości i chęci , ponadto ciężko jest bo frajda z Nm i jak w moim przypadku 227 koni i Banan na twarzy ale sie da , odpłać sie to następnym Szerokim uśmiechem przy tankowaniu jak licznik dziennych kilosów pokazuje ponad 800 km a i rezerwa jeszcze cala, a to wszystko przy 3.0d pojemności

Co do ASB VS MT to czytając forum koszta eksploatacyjne są porównywalne.

Odpryski lakieru w przedniej części pojazdu:

przy przebiegu 150-200 kkm takowe muszą byc a jak sa to świadczy o tym ze pojazd byl eksploatowany na długich odcinkach ma to swoje plusy,względem krótkich odcinków gdzie często silnik nie jest dogrzany a co za tym idzie wszyscy wiedza.

Brak odprysków lakieru może świadczyć dzwonka/tryb miejski tzn auto użytkowane na krótkich odcinkach.

Kiedyś miałem E34 TDS przy sprzedaży miał tak maskę poharatana od kamyczków ze było widać z 10 m , ale nic z tym nie robiłem przy sprzedaży miał 320tkm chyba a silnik mruczał jak nowy/parametry książkowe+.

- 250km/h dla 530d jest nieosiągalne 

zgadzam sie swobodna prędkość jaka osiąga 3.0aA to 235km/h, jak znajdzie sie jakiś idiota(bez urazy) bo inaczej tego nie można nazwać ze dusi Auto przez 20km żeby zamknąć budzik to już inna sprawa ale teoretycznie 250 jest do osiągnięcia , jednak jak widzę opis w ogłoszeniu o top speed 250 gdzie fabryka daje 230 to już można mieć obraz o sprzedającym , osobiście omijam takie ogłoszenia . A powiedzenie świecące są tylko Diamenty jest 100% trafne

Opublikowano
szczerze?? jak miałbym przyśpieszać za każdym razem dmuchając na pedał gazu to kupiłbym sobie bilet miesięczny na autobus czy pociąg i tyle, przynajmniej jednego zawalidrobi byłoby mniej :)
Bardzo Mocne Wrażenia;-)
Opublikowano
- 250km/h dla 530d jest nieosiągalne

- podawane spalania równiez niemal nieosiągalne

 

spalanie podane dla ruchu miejskiego faktycznie malo realne (chyba ze jezdzi sie po miescie w nocy i bez korkow ani świateł), natomiast 6-6.5 litra w trasie jak najbardziej możliwe. Moj automat pali 6.5 w trasie, a na zdjeciach jest manual, ktory powinien zejsc jeszcze niżej :)

 

jak wyżej "niemal nieosiągalne" nie znaczy niemożliwe, aczkolwiek taki wynik można osiągnąć ale chyba bez wyprzedzań ze stałą prędkością 90-100km/h z "dmuchaniem" na pedał gazu :D

 

jade średnio 100km/h, nie zaluje gazu kiedy trzeba wyprzedzic. chociaz inna sprawa ze w trasie jezdze 700 km co weekend (Wawa-Wroc-Wawa) w celach prywatnych, wiec z reguly pol godziny w trasie szybciej czy wolniej nie robi mi roznicy... a i jadac spokojniej nie musze sie przejmowac policja, fotoradarami, jazda nie jest tak męcząca jak ciągle zwalnianie i przyspieszanie (a tak na pewno jest, jesli jedziesz 140)

Opublikowano
- 250km/h dla 530d jest nieosiągalne

- podawane spalania równiez niemal nieosiągalne

 

spalanie podane dla ruchu miejskiego faktycznie malo realne (chyba ze jezdzi sie po miescie w nocy i bez korkow ani świateł), natomiast 6-6.5 litra w trasie jak najbardziej możliwe. Moj automat pali 6.5 w trasie, a na zdjeciach jest manual, ktory powinien zejsc jeszcze niżej :)

 

jak wyżej "niemal nieosiągalne" nie znaczy niemożliwe, aczkolwiek taki wynik można osiągnąć ale chyba bez wyprzedzań ze stałą prędkością 90-100km/h z "dmuchaniem" na pedał gazu :D

 

jade średnio 100km/h, nie zaluje gazu kiedy trzeba wyprzedzic. chociaz inna sprawa ze w trasie jezdze 700 km co weekend (Wawa-Wroc-Wawa) w celach prywatnych, wiec z reguly pol godziny w trasie szybciej czy wolniej nie robi mi roznicy... a i jadac spokojniej nie musze sie przejmowac policja, fotoradarami, jazda nie jest tak męcząca jak ciągle zwalnianie i przyspieszanie (a tak na pewno jest, jesli jedziesz 140)

 

a poza tym ja nie kupilem prawie 200-konnej trzylitrówki po to, zeby ją cisnąć non-stop, tylko po to żeby wiedzieć, że jesli będę potrzebował przycisnąć, to mam taką możliwość :) czasem potrzeba przyciśnięcia się pojawia, ale generalnie nie widzę sensu w jeźdżeniu duzo szybciej niż przepisy przewidują

 

poza tym też mialem okres kiedy jezdzilem ostrzej (mialem Lagune 3.0 V6 wtedy) ale przeszlo mi, kiedy zobaczylem w odstepie tygodnia dwa koszmarne wypadki, ludzi pakowanych w worki foliowe itp - taki widok naprawde studzi wszelkie zapędy, a poza tym jak tylko zaczalem jezdzic spokojniej (co nie oznacza jazdy "emeryckiej") od razu spalanie benzyny w Lagunie w trasie spadlo mi z 10-11 litrów do 7-8 :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.