Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
jak zdjąć kierownice w e34 :duh: , wole spytać niż coś zepsuć, po wyregulowaniu luzu, kierownica jest krzywo, i chcem ją przestwić na wielo klinie, troche banalne pytanie, ale wole spytać :worried:
Opublikowano
jak zdjąć kierownice w e34 :duh: , wole spytać niż coś zepsuć, po wyregulowaniu luzu, kierownica jest krzywo, i chcem ją przestwić na wielo klinie, troche banalne pytanie, ale wole spytać :worried:

 

Nie przestawisz jej na wieloklinie :duh:

jedz na zbieżność :modlitwa: kolejny czlowiek co ma bmw i oszczedza 100 zł na swoim bezpieczenstwie z fabryki na pewno nie wyjechala z krzywa zg z normami zbieznosc powinno sie robic co 25000 - 30000 km

brokat_
Opublikowano
jak zdjąć kierownice w e34 :duh: , wole spytać niż coś zepsuć, po wyregulowaniu luzu, kierownica jest krzywo, i chcem ją przestwić na wielo klinie, troche banalne pytanie, ale wole spytać :worried:

 

Nie przestawisz jej na wieloklinie :duh:

jedz na zbieżność :modlitwa: kolejny czlowiek co ma bmw i oszczedza 100 zł na swoim bezpieczenstwie z fabryki na pewno nie wyjechala z krzywa zg z normami zbieznosc powinno sie robic co 25000 - 30000 km

chyba,że ktoś wcześniej przestawiał,a teraz po zrobieniu zawieszenia i wyrególowaniu zbierzności jest krzywo,to niestety trzeba to zrobić.Jak masz z poduszką kierownicę,to musisz najpierw odłączyć masę od akumulatora bo zaświeci się błąd poduszki jak będziesz wszystko składać do kupy.Airbag wyciąga się w ten sposób,że z tyłu kierownicy są 2 imbusy,odkręcasz je,poduszka wychodzi,wtedy odkręcasz nakrętkę,która trzyma kierownicę(kluczyk wyjęty,kierownica zablokowana)póżniej wkładasz kluczyk przekręcasz i kierownica wychodzi.Jak nie masz poduszki to wyjmujesz znaczek BMW i odkręcasz nakrętkę.

Nur bmw e32
Opublikowano
Może się okazać że poduszka jest przykręcona torxami a nie imbusami. W kierownicy bez poduszki np. M technik II wyciąga się całą środkową jej część a nie samo logo BMW.
Opublikowano
chyba,że ktoś wcześniej przestawiał,a teraz po zrobieniu zawieszenia i wyrególowaniu zbierzności jest krzywo,to niestety trzeba to zrobić.

Dokładnie, tylko z małą różnicą. :) Ja bym najpierw sprawdził zbieżność a później regulował kierę.

Opublikowano
Może się okazać że poduszka jest przykręcona torxami a nie imbusami. W kierownicy bez poduszki np. M technik II wyciąga się całą środkową jej część a nie samo logo BMW.

dokładnie :) są tam torxy a nie imbusy :duh: :) ,w Mtechnik 1 i zwykłej czteroramiennej wyciąga się znaczek,a w M technik 2 tak jak piszesz środkową część.

Nur bmw e32
Opublikowano
jak zdjąć kierownice w e34 :duh: , wole spytać niż coś zepsuć, po wyregulowaniu luzu, kierownica jest krzywo, i chcem ją przestwić na wielo klinie, troche banalne pytanie, ale wole spytać :worried:

 

Nie przestawisz jej na wieloklinie :duh:

jedz na zbieżność :modlitwa: kolejny czlowiek co ma bmw i oszczedza 100 zł na swoim bezpieczenstwie z fabryki na pewno nie wyjechala z krzywa zg z normami zbieznosc powinno sie robic co 25000 - 30000 km

chyba,że ktoś wcześniej przestawiał,a teraz po zrobieniu zawieszenia i wyrególowaniu zbierzności jest krzywo,to niestety trzeba to zrobić.Jak masz z poduszką kierownicę,to musisz najpierw odłączyć masę od akumulatora bo zaświeci się błąd poduszki jak będziesz wszystko składać do kupy.Airbag wyciąga się w ten sposób,że z tyłu kierownicy są 2 imbusy,odkręcasz je,poduszka wychodzi,wtedy odkręcasz nakrętkę,która trzyma kierownicę(kluczyk wyjęty,kierownica zablokowana)póżniej wkładasz kluczyk przekręcasz i kierownica wychodzi.Jak nie masz poduszki to wyjmujesz znaczek BMW i odkręcasz nakrętkę.

 

co za bajki piszesz każdy szanujący sie spec od zbieżności ustawi kierownice prosto nawet jak byla przez jakiegos debila przekladana na wieloklinie !!!!

brokat_
Opublikowano
jak zdjąć kierownice w e34 :duh: , wole spytać niż coś zepsuć, po wyregulowaniu luzu, kierownica jest krzywo, i chcem ją przestwić na wielo klinie, troche banalne pytanie, ale wole spytać :worried:

 

Nie przestawisz jej na wieloklinie :duh:

jedz na zbieżność :modlitwa: kolejny czlowiek co ma bmw i oszczedza 100 zł na swoim bezpieczenstwie z fabryki na pewno nie wyjechala z krzywa zg z normami zbieznosc powinno sie robic co 25000 - 30000 km

chyba,że ktoś wcześniej przestawiał,a teraz po zrobieniu zawieszenia i wyrególowaniu zbierzności jest krzywo,to niestety trzeba to zrobić.Jak masz z poduszką kierownicę,to musisz najpierw odłączyć masę od akumulatora bo zaświeci się błąd poduszki jak będziesz wszystko składać do kupy.Airbag wyciąga się w ten sposób,że z tyłu kierownicy są 2 imbusy,odkręcasz je,poduszka wychodzi,wtedy odkręcasz nakrętkę,która trzyma kierownicę(kluczyk wyjęty,kierownica zablokowana)póżniej wkładasz kluczyk przekręcasz i kierownica wychodzi.Jak nie masz poduszki to wyjmujesz znaczek BMW i odkręcasz nakrętkę.

 

co za bajki piszesz każdy szanujący sie spec od zbieżności ustawi kierownice prosto nawet jak byla przez jakiegos debila przekladana na wieloklinie !!!!

Nie wiesz kolego co piszesz,nie kierownica musi być na wprost,tylko koła ustawia się na wprost podczas rególowania,jak zbierzność poprawnie ustawiona,a kierownica nie jest prosto,to znaczy,że kiera była przestawiana i trzeba ją odkręcić i włożyć tak jak powinno być.

Nur bmw e32

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.