Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jak w temacie...

przychodze rano temperatura dosc dobra bo około 7 stopni, otwieram autko, wsadzam kluczyk, przekrecam w pozycje zapłon wszystko co powinno sie zaswieca no i oczywiscie mam zamiar zapalic a tu nic zadnej reakcji... złosnica zastrajkowała

 

czy to rozrusznik sie poddał?

KUPIE E30 325i lub 325e
Opublikowano

Jeżeli nie ma sygnału ze strony rozrusznika - to podejrzewam stacyjkę.

Nawet jeśli w momencie przekręcenia kluczyka do pozycji uruchomienia, kiedy przygasają lampki - to też podejrzewam stacyjkę - zdażyło mi się to dwukrotnie ,.... :)

Pozdrawiam

BMW - najlepsza metoda na łagodzenie wewnętrznej natury
Opublikowano
A czy pod maska slychac takie deliktne stukanie w okolicach rozrusznika? Jesli tak to bendiks, jesli nie to zgadzam sie z przedmowcami - styki w kostce od stacyjki.
Opublikowano

Dodam, że często zdaża się, że nie trzeba wymienić stacyjki. Ona pęka niekiedy. W swoim drugim przypadku zastosowałem opaskę elastyczną i działąłą aż do sprzedaży :)

Pozdrawiam

BMW - najlepsza metoda na łagodzenie wewnętrznej natury
Opublikowano
Ja miałem podobnie. Wsiadam, przekręcam kluczyk, wszystkie kontrolki ok a tu nic. Powodem był słaby akumulator. Dodam, że kontrolki nie przygasały :?: Po naładowaniu spokój
http://img842.imageshack.us/img842/1250/arto.png
Opublikowano
jak jest slaby akumulator to juz nie zalancza nawet rozrusznika, ale slychac charakterystyczny cichy dzwiek, czy u Ciebie cokolwiek, gdzies kolwiek slychac jak chcesz odpalac ?
Opublikowano

oki to tak

po pierwsze pali normalnie, aku troche słaby

wtedy nie było zadnej reakcji na próbe odpalenia wiec mogła to byc stacyjka i powoli dake znac ze sie konczy..

swiece sa nowe; a w silniku M50 to kabli do swiec prózno szukac wiec Sikorr poczytaj sobie troche o konstrukcji tego silnika..

 

ciekawi mnie tylko ten jeden raz kiedy zastrajkowała, ale nic poczekamy i zobaczymy która czesc powie NIE

KUPIE E30 325i lub 325e
Opublikowano
Rozumiem, że to miało być podziękowanie za zainteresowanie twoim problem. A czytać o nim nie muszę bo mam M43.

 

bez nerwów... ale tak na przyszłosc to lepiej nie pisac nic niz wprowadzac kogos w bład... jesli twierdzisz ze znasz sie na silniku M43 to odpowiadaj wyłacznie na posty zwiazane z tym silnikiem.. a jesli nie poszerzasz swych horyzontów i nie chcesz sie dowiedzie o konstrukcji innych silników to nikt cie nie bedzie zmuszał ani zachecał twoja sprawa...

 

jesli sie nie znasz to nie nabijaj bezsensownie postów...

------------------------------------------------------------------------------------

reszcie wielkie dzieki za sensowne odpowiedzi

pozdrawiam

KUPIE E30 325i lub 325e
Opublikowano

Wiesz co nie wiem na czym polega konstrukcja silnika M50. Ale nie słyszłem o innym rowiązaniu niż kabłe, jeśli chodzi o zasilanie świec. Stary zmień forum na www.mpwr.prv.pl bo to nie ta kultura zachowania. Jak ktoś chce pomóc to poprostu pomaga jak tylko może. I wiecej z tobą na ten temat nie bedę dyskutował.

 

P.S. Znasz się może na silniku M50 ale napewno o wiejskim tuningu wiesz najwiecej (brewki w BMW) :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.