Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Jestem tu nowy. Na razie nie jestem użytkownikiem BMW tylko dziadowoza o nazwie Audi 80 w dodatku TD. W najbliższym czasie planuje zakup BMW e36 w cupe. Kiedyś nie tolerowałem tej marki jak większość golfiarzy ale sie w niej chyba zakochałem i postanowiłem mieć takie auto wbrew wszystkim nietrafnym opiniom moich " super" kolegów użytkujących samochody z rodziny VAG. Dodam że na sam samochód mogę przeznaczyć 11 tyś no może trochę więcej jak będzie mi bardzo sie podobał. Rocznik mnie nie interesuje tylko bardziej stan techniczny no i oczywiście jakaś w miarę opcja. I tu kilka pytań jaki silnik łączy w miarę osiągi i ekonomikę no i oczywiście niezawodność oraz koszty eksploatacji ( przydało by się żeby tolerował gaz sekwencyjny ). Jakie zawieszenie przód- tył ma ten model. Jakie osiągi w poszczególnych opcjach silnikowych. Koszty utrzymania takiego auta. Jak sprawdzić tylni most czy się nie sypie. Co w tych samochodach piszczy. I wszystko to co powinienem wiedzieć kupując ten model, bo pytanie czy warto zostawiam sobie :D. A i jeszcze jedno lepiej szukać w Polsce czy za granicą. Za wypowiedzi wielkie dzięki
Opublikowano
Na wszystkie pytania odpowiedz znajdziesz na forum poprzesz uzycie "szukaj". Ekonomia i osiagi tylko 318is. 140KM spalanie na poziomie 10 litrow Pb. Na stronie bmwfans (wpisz w google) masz schematy z budowa wszystkich podzespolow (to tak odnosnie zawieszenia). Jak za 11 tysiecy to da sie znalezc ladne coupe ale kolo rocznika '92-93. Przede wszystkim stuki w dyfrze badz szumienie wskazuja na jego oplakany stan (BMW nie ma mostu). Sprawdzic mozna olej w dyfrze przed zakupem, potrzebny jest tylko imbus, ale nie pamietam jaki rozmiar... O osiagach masz wszystko w dziale "samochody" strony BMW klub polska. Co do LPG dobrze zalozona i dobrana sekwencje kazdy silnik toleruje... Lepiej u nas czy za granica, zalezy od szczescia, tu i tu sie znajdzie ladne egzemplarze, unikac trzeba jednak "okazji". Pozdrawiam!
Opublikowano

Znawca BMW niejestem bo swoja mam dopiero troche ponad miesiac ale... Co do piskow to mi piszcze fotel kierowcy co mnie wkurza... pozatym to na orginalnym zawieszeniu jakie mam nieslysze nic denerwujacego Ja mam u siebie 2 literki bez gazu i narazie niema tragedii Spalanie na granicy 10/11 miasto trasa okolo 8 oczywiwscie mowie o bardzo delikatnej jezdzie bo jak bedziesz deptal to ten silnik spali ile widzi Ostatnio za 100 zl zrobilem 118 km ale caly czas pedal Co do jazdy to silniczek jest kozacki przyspieszenie jest swietne ale wiadono kazdy swoje chwali Co do reszty to masz wyzej szukaj szukaj i jeszcze raz szukaj nba forum jest naprawde wszystko tylko trzeba posiedziec

 

Aha jezeli bylbys zainteresowany dieslem to kolega ma na sprzedaz a jest to prawdziwy riodzynek bo 97 rok dobre wyposarzenie ale troszke drzsze niz 11 tys wiec sie zastanow jak cos to pisz na gg albo dzwon 608623090 Pozdrawiam i zycze zadowolenia z beemki takiego jak moje :]

Opublikowano
ropniak nie wchodzi nawet pod uwagę ale dzięki za propozycje

 

Albo diesel albo copue bo obu nie połączysz w E36 :D

 

Również jak kolega Sendra poleciłbym Ci 318is. Osiągi masz w miarę. Koszty eksploatacji też trochę niższę jak przy R6. Gaz do cztrerech garów sporo tańszy niż do R6. No a z a cenę 11 czy 12-13tys coś już ciekawego znajdziesz.

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Opublikowano
Spalanie na granicy 10/11 miasto trasa okolo 8 oczywiwscie mowie o bardzo delikatnej jezdzie bo jak bedziesz deptal to ten silnik spali ile widzi Ostatnio za 100 zl zrobilem 118 km ale caly czas pedal Co do jazdy to silniczek jest kozacki przyspieszenie jest swietne ale wiadono kazdy swoje chwali Co do reszty to masz wyzej szukaj szukaj i jeszcze raz szukaj nba forum jest naprawde wszystko tylko trzeba posiedziec

 

eh moim zdaniem to jest własnie bez sensu kupowac mocne auto i wykorzystywac połowe jego mocy i jezdzic jak emeryt(niestety to powszechne u wiekszosci moich kumpli wiec wiem co mówie), ja bym wolał juz 1.6i i jezdzic w normalnym zakresie obrotów i jak trzeba to gaz w podłoge....ale to tylko moje zdanie, co do gazu to nie mam zdania bo nigdy nie mialem i nie bede miał bo srednie spalanie w 316i m43 to nie tragedia około 8l.

Opublikowano
Ja mam iesa z konca 1993r,kupilem sprowadzony.nic nie trzeszczalo,zawieszenie super ale polskie drogi wykanczaja samochod:(szczegolnie jak sie duzo jezdzi.A tak ogolnie jak trafisz tak bedziesz mial...W polsce tez mzna znalezc dobry egzemplarz.Polecal bym auto po 1994r.lepsze wyposazenie itp.Ponizej 10 tys ladnego raczej nie znajdziesz.Kolega sprzedaje z 1994r identyczny jak moj tylko z gorszym srodkiem i chce 13 tys.Gaz:jak dobrze zalozysz nie bedzie problemow,spalanie w miescie w granicy 13l ale to na szerokich 17"
Opublikowano
A jeszcze jedno. Jakiego przebiegu szukać i ile wytrzymuje rozrząd w takim silniku np 1.8 IS. Chodzi mi o realny w miarę przebieg bo widziałem nawet w ogłoszeniach ok 100 tyś km a auto z 93 było. Może i możliwe, ale we mnie jakoś nie trafia. Jak rozpoznać realny przebieg. Są jakieś oznaki ??
Opublikowano
a ja mam 316i coupe z końca 97 i tez nie nażekam na przyspieszenie robię kupe km i w trasie pali 8 litrów gazu też miałem świra na golfy miałem 2 gti ale do bmw nie ma porównania ja już innej marki nie kupie
Opublikowano
A jeszcze jedno. Jakiego przebiegu szukać i ile wytrzymuje rozrząd w takim silniku np 1.8 IS. Chodzi mi o realny w miarę przebieg bo widziałem nawet w ogłoszeniach ok 100 tyś km a auto z 93 było. Może i możliwe, ale we mnie jakoś nie trafia. Jak rozpoznać realny przebieg. Są jakieś oznaki ??

 

rozrzad jest na łańcuchu wiec wytrzymuje nie ma sie czym martwic przebiegi sa rozne ale w przebieg ponizej 200 tys nie masz co wierzyc tymbardziej jak auto ma swoj wiek, jezeli szukasz ISa to akurat wystawilem mojego na sprzedaz jak bedziesz zaiteresowany dac znac na PW cena nie jest mala ale auto jest zadbane i na dobrym wyposarzeniu

brak
Opublikowano
a ja mam 316i coupe z końca 97 i tez nie nażekam na przyspieszenie robię kupe km i w trasie pali 8 litrów gazu też miałem świra na golfy miałem 2 gti ale do bmw nie ma porównania ja już innej marki nie kupie

Moim zdaniem jak BMW to musi miec te 6 cylindrow... Posiadam betke z silnikiem 2.8 i tez mi na trasie pali przy spokojnej jezdzie 8 lub 9 litrow, ale jak potrzebuje cos wyprzedzic to nie czaje sie pare minut... no i dzwiek R6 to jest cos pieknego:) ale jak kto woli, moim zdaniem optymalnym silnikiem o E36 Coupe jest 2.0. Pozdro

Będziesz Miał Wydatki... Ale Się Opłaca:)))


Było: E21-320, E21-316, E32-730i, 2x E36 - 328i, Może kiedyś 850i (mam nadzieje)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.