Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, wczoraj postanowiłem pokasować inspekcje w moich buniach. W E30 poszło bez problemu ale w E39 mam problem i to duży. Szukałem ale nie ma nic co by odpowiadało moim potrzebom, a mianowicie: gniazdo pod maską, piny 7 i 19 bądź 7 i masa i powinno sie skasować a tu nic... W E30 trwało to ok 25s zanim wszystko sie pokasowało a tu nic. Wie ktoś może jak to skasować?? Mam 3 zielone diody, zegarek w kwadracie i kontrolka od zużytych klocków(są nowe z nowymi sprawnymi czujnikami, nowy płyn, odpowietrzone jak Pan Bóg przykazał a tu nic...) jak to zrobić żeby to wykasować???
Było E39 523i, E30 320i Coupe, E32 730iA, E34 540iA M-Pakiet, E34 525TDS touring X2, E38 750iA pakiet Alpina
Opublikowano
Miałem ten sam problem, ponoc trzeba miec zamkniete drzwi, ale nie wiem mnie sie nie udalo w ASO zaplacilem 80zł za kasowanie wszystkiego i po bólu
Opublikowano

"Zielone diody"? skoro jeszcze masz 3zielone "cegiełki", to po co kasowac?

 

"zegarek w kwadracie"? = czas przeglądu - można skasować domowym sposobem...

 

"kontrolka od zużytych klocków" = ma prawo zgasnąć dopiero po dłuższym czasie; u mnie zgasła po około 500km dopiero!!!

 

a kasowanie tego wszystkiego? zwieranie wymienionych przez Ciebie pinów do masy...ale poprzez żarówkę. U mnie zadziałało :D

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Witam, wczoraj postanowiłem pokasować inspekcje w moich buniach. W E30 poszło bez problemu ale w E39 mam problem i to duży. Szukałem ale nie ma nic co by odpowiadało moim potrzebom, a mianowicie: gniazdo pod maską, piny 7 i 19 bądź 7 i masa i powinno sie skasować a tu nic... W E30 trwało to ok 25s zanim wszystko sie pokasowało a tu nic. Wie ktoś może jak to skasować?? Mam 3 zielone diody, zegarek w kwadracie i kontrolka od zużytych klocków(są nowe z nowymi sprawnymi czujnikami, nowy płyn, odpowietrzone jak Pan Bóg przykazał a tu nic...) jak to zrobić żeby to wykasować???

 

Witam.

U mnie 7+19 kasuje olej serwis, a 7+1 inspekcje.

Zobacz Jak Ci pójdzie z 7+1.

 

Pozdro

003.jpg
Opublikowano
W e39 jest inaczej niz w e34 czy e36. U mnie nie działalo kasowanie poprzez zwieranie odpowiednich pinów :duh: Ponoć trzeba mieć drzwi zamkniętre ale lipa nie poszło. Jesli chcesz to pobaw sie ale ja radze gdzies jechac gdzie to zrobia porządnie, wszystko skasuja to nie taki duzy wydatek a masz bezpiecznie i szybko konkretnie zrobione :)
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Witam, wczoraj postanowiłem pokasować inspekcje w moich buniach. W E30 poszło bez problemu ale w E39 mam problem i to duży. Szukałem ale nie ma nic co by odpowiadało moim potrzebom, a mianowicie: gniazdo pod maską, piny 7 i 19 bądź 7 i masa i powinno sie skasować a tu nic... W E30 trwało to ok 25s zanim wszystko sie pokasowało a tu nic. Wie ktoś może jak to skasować?? Mam 3 zielone diody, zegarek w kwadracie i kontrolka od zużytych klocków(są nowe z nowymi sprawnymi czujnikami, nowy płyn, odpowietrzone jak Pan Bóg przykazał a tu nic...) jak to zrobić żeby to wykasować???

 

Witam.

U mnie 7+19 kasuje olej serwis, a 7+1 inspekcje.

Zobacz Jak Ci pójdzie z 7+1.

 

Pozdro

003.jpg
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Witam, wczoraj postanowiłem pokasować inspekcje w moich buniach. W E30 poszło bez problemu ale w E39 mam problem i to duży. Szukałem ale nie ma nic co by odpowiadało moim potrzebom, a mianowicie: gniazdo pod maską, piny 7 i 19 bądź 7 i masa i powinno sie skasować a tu nic... W E30 trwało to ok 25s zanim wszystko sie pokasowało a tu nic. Wie ktoś może jak to skasować?? Mam 3 zielone diody, zegarek w kwadracie i kontrolka od zużytych klocków(są nowe z nowymi sprawnymi czujnikami, nowy płyn, odpowietrzone jak Pan Bóg przykazał a tu nic...) jak to zrobić żeby to wykasować???

 

Witam.

U mnie 7+19 kasuje olej serwis, a 7+1 inspekcje.

Zobacz Jak Ci pójdzie z 7+1.

 

Pozdro

003.jpg
Opublikowano
Tylko ja już przejechałem ponad 2000km i kontrolka dalej sie pali... spróbóje 7 i 1 i zobaczymy
Było E39 523i, E30 320i Coupe, E32 730iA, E34 540iA M-Pakiet, E34 525TDS touring X2, E38 750iA pakiet Alpina
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Nie wiem dlaczego mój post wyswietlił sie trzy razy.

Nie moge skasować dwóch niepotrzebnych, jak ktoś może to usunąć, to bardzo proszę.

 

Pozdro

003.jpg
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
otoz kologo modele e 39 piny 7 i 19 tylko jeden model kasoje sie przy wlaczonej stacyjce na poz 3 i dopiero zmasowac piny a drugi model najpierw stacyjka na poz 1 pinujemy i dopiero poz 3,inspekcja 15-20 sek zegarek to wymiana plynu hamulcowego trzymamy dluzej 30 sek.powdz
moje e39 525
Opublikowano

spróbuj tak

 

 

1. Włączony zapłon

2. Zwierasz piny 7 i 19 na 12s.

3. Rozłączasz na 5s.

4. Zwierasz na 3s.

5. Cieszysz się z zapalonych zielonych diod

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.