Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Co moze byc przyczyna, zauwazylem ze od jakiegos czasu auto slabiej jedzie jak wciskam gaz do "deski"?? Auto lepiej przyspiesza gdy trzymam gaz w polowie wcisniety niz jak wcisne do konca. Dodam ze przy max wcisnietym gazie silnik czasem przerywa, albo jak ruszam i dam wiecej gazu to sie zdlawi na chwile i troche pomysli nim znow zacznie jakos jechac.Na co zwrocic uwage? Autko to e46 318i z poczatku produkcji

MaCkoS

Kocham 3jeczki:)

Nastepne bedzie M3!

Opublikowano
Sprawdź na początek przepływomierz powietrza, co prawda u mnie on całkowicie był padnięty, ale to częsta przyczyna spadku mocy i jeszcze paru dziwnych dolegliwości, jak masz możliwość to wyjmij z innej bemki oczywiście ten sam model przepływomierza i wstaw do swojej, zobaczysz czy to przepływomierz, 2 min roboty dosłownie.
Opublikowano
Podepnę sie pod temat. W moim wozidełku z puszki filtra powietrza nie ma elementu łączącego filtr z wylotem z nerek. Czy to moze spowodowac zmiane mocy na max obrotach? BO jechałem maksymalnie 195 ,a z tego co sie orientuje to fura powinna isc 203. Zeby uzyskać to 195 to musiałem sie napocić i sadze ze do 200 by nie dobił. Silnik m43 wydaje mi sie ze w dobrym stanie oleju nie bierze nic równo pracuje.do setki katalogowo. Opony 205/55 r16
Opublikowano
195 to bardzo dobry wynik i mysle ze nie masz czym sie martwic, licznik tez moze troche oszukiwac a katalogowa predkosc nie zawsze ma zwiazek z realiami, tym bardziej ze auto nie jest nowe. Pozdr

MaCkoS

Kocham 3jeczki:)

Nastepne bedzie M3!

Opublikowano
Podepnę sie pod temat. W moim wozidełku z puszki filtra powietrza nie ma elementu łączącego filtr z wylotem z nerek.

 

z tego co mi wiadomo to z nerek idzie powietrze tylko prosto na wentyl od Visco... przewód powietrza schodzi swobodnie w dół... jak masz fure bez gazu albo sequencje to można robić wlot gdzieś w zderzaku... Doładowanie powietrzem... tak jak w motocyklach... Ale zwiększysz częstotliwość wymian filtru powietrza...

 

Generalnie przy takiej prędkości to wystarczy że jedziesz pod wiatr i już nie da rady :norty:

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Opublikowano

Po co domysły?

Tylko metodyczne działanie.

Kiedy był ostatni serwis? Świece, filtry, jakość paliwa?

 

Sprawdzenie sterowania na GT1 lub ew INPA, wynalazki typu carsoft można sobie darować.

 

Dopiero po zebraniu tych informacji, można próbować przypuszczać co dolega naszemu cacku :)

 

Z całym szacunkiem, macie w autach więcej elektroniki niż w domu, a do naprawy zabieracie się jak do poloneza.

Opublikowano
kolego wieniu, po to jest forum zeby zadawac pytania. Nikt nie mowi o ilosci elektroniki, ja mam problem z moca autka i po to zalozylem ten temat, nie umiem sam znalesc odpowiedzi na to pytanie bo nie jestem ani mechanikiem ani fanatykiem mechaniki i elektroniki samochodowej. Wiec liczylem ze ktos moze zna rozwiazanie albo moze podsunac pomysl gdzie szukac problemu.pozdr

MaCkoS

Kocham 3jeczki:)

Nastepne bedzie M3!

Opublikowano
...bo nie jestem ani mechanikiem ani fanatykiem mechaniki i elektroniki samochodowej.

A ja jestem :)

Wiec liczylem ze ktos moze zna rozwiazanie albo moze podsunac pomysl gdzie szukac problemu.pozdr

Rozwiązanie znajdzie się na pewno, lecz potrzeba więcej danych.

Opublikowano
w niedługim czasie zmienie olej filtry swiece i wtedy zobacze. A co do tego elementu o którym mowiełm, to on napewno jest fabryczny, wszystko ładnie pasuje, bo to zmontowałem. Ta czesc była wyjeta bo gdy montowali alarm to im to przeszkadzało i zapomnieli potem to zamontowac. Gdykupowałem auto ta czesc była w bagazniku :P NIe wiem jak jest w Waszych 1.6 ale u mnie nie opłaca sie ciagnac do czerwonego pola na obrotomierzu, bo ciag po przekroczeniu jakis 5000 jest juz mniejszy. Jechałem z kumplem i testowałem przyspiesenie 0-100 wyszło 12,94 s srednio bo test robiłem 3 razy. zbiornik prawie pełny no i kolega na pokładzie. Na filmikach z youtube widac ze nie maja problemow z osciagnieciem tych 200, wiec dlatego sie zmartwiłem. Zobaczmy jak bedzie jechał po wymianie.
Opublikowano
Jakie dane Ci potrzebne? Swiece wymienilem na boscha wczesniej byly ngk, nic ta wymiana nie dala. Filtry byly wymienione tuz przed tym jak kupilem autko. Paliwo tankuje rozne, tzn zawsze shell albo statoil ale czasem 95 czasem v-power 100 i nic to nie zmienia.

MaCkoS

Kocham 3jeczki:)

Nastepne bedzie M3!

Opublikowano

Głównie chodzi o odczyt błędów i parametrów pracy silnika. (czujniki, przepływomierz, itd)

Jeżeli w sterowaniu wszystko jest ok, to objawy wskazują na zbyt niskie ciśnienie paliwa (filtr paliwa, pompa paliwa, zawór) , lub nieszczelność w układzie dolotowym (tzw. "lewe powietrze")

Natomiast, poważniejszy błąd w sterowaniu spowoduje pracę w trybie awaryjnym, i bardzo podobne zachowanie.

Jak widzisz, im mniej informacji, tym bardziej wróżenie z fusów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.