Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Trochę poczytałem o pękniętych głowicach i ciekawi mnie jakie są ogólne objawy?

Czy silnik jest słabszy, czy olej eycieka gdzieś z silnika i czy są jakieś inne problemy?

Opublikowano
To zależy gdzie pęknie. Może uciekać olej do płynu, albo gdzieś na zewnątrz (masło pod korkiem). Może wywalać płyn i się grzać. A zauważyłeś coś u siebie?
Opublikowano
Ogólnie nie.Samochód wkręca się świetnie na obroty, spala normalną ilość paliwa, oleju nie zauważyłem aby ubywało, nigdzie nie ma wycieków,płynu też nie wywala ale na spodzie korku oleju jest olej, a w jakimś poście czytałem, że to objaw pękniętej głowicy, a poza tym silnik jak na moje oko jest po jeździe w mieście przy obecnych temp. bardzo gorący i bardzo długo stygnie.
Opublikowano

Co znaczy gorący „na oko”? chodzi Ci o wskazówkę temperatury, czy mierzenie temperatury bloku i głowicy „na dotyk” ? ;)

Olej od spodu korka oleju nie jest przecież czymś niepokojącym. Inaczej, gdybyś tam miał beżowego koloru maź budyniową.

Jeżeli chodzi o długi czas stygnięcia – to też nic dziwnego i niepokojącego. Przykładowo mogę napisać, że np., jeżeli u siebie chcę regulować zawory na zimnym silniku, to najlepiej odczekać z tym do następnego dnia od jazdy.

Podejrzewam, że martwisz się bez powodu ;)

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.