Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie bez obrazy, bo to nic osobistego, jesli kogos stac na nowke kupuje nowke i nie interesują go koszty serwisu i utrata wartosci, bo go stac, a jesli nie, to musi sie zadowolic uzywką.

 

Nic podobnego. Jest masa bardzo bogatych ludzi, ktorzy ogladaja kazde 10 PLN z kazdej strony, zanim je wydadza. A szczegolnie nie lubia uczucia, ze ktos ich kiwa na kase. I tacy ludzie np. sprowadzaja sobie lekko uzywane luksusowe samochody z USA, bo widza, o ile mniej zaplaca w porownaniu z podobnym ezgemplarzem z UE.

 

I sa tez tacy, ktorzy kupuja nowe drogie auta bmw serii 5, 7 czy tez audi a6, a8 z salonu, ale u dilera w Niemczech poniewaz tam taniej w porownaniu z nowkami z Polski.

W grudniu 2007 diler audi Auto Premium w Poznaniu obnizyl cene audi a8 rocznik 2007 o 30 tys zl. Obnizyl, ale i tak na tym zarobił. Mozna sie zastanawiac jaki diler ma zysk w % na jednej sztuce.

Opublikowano
Mocno rozbita?

 

zderzak lekko z przodu, naprawa kosztowala chyba 5k pln a moze mniej ... polowa calej ceny to bylo sciaganie, podatki itp.

 

Szkoda, że nie wiemy ile naprawdę dealer płaci za samochód. Ale i tak trzeba negocjować. Czasami delaerzy są bardzo skłonni do upustów.

 

Nawet jesli bys wiedzial ile % zarabia dealer to co z tego ? Dealer ponizej pewnej ceny nie zejdzie. mysle ze dealer zarabia ok. 50% a bylbym sklonny twierdzic ze nawet wiecej ...

Opublikowano
Tak mi sie przypomnialo a propos dilera. Mialem kiedys od lakiernika u dilera fiata zastepcze seicento 2 miesieczne, czyli praktycznie nowka, to polisa AC byla na 14 tys zl (wersja standard, bez metalika), a taka w salonie kosztowala 22 tys zl.
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Nawet jesli bys wiedzial ile % zarabia dealer to co z tego ? Dealer ponizej pewnej ceny nie zejdzie.

 

Racja, ale wiadomo ile można dusić dealera. Ostatnio negocjowałem zakup dostawczaka do firmy.

Wyjściowy upust od cennika 13%. Skonczyło się na 25%

Gdybym wiedział do ilu jest skłonny zejść dealer BMW to brałbym nowy, a nie roczny.

Opublikowano
Ktoś tu napisał,że w ciągu pierwszych trzech lat eksploatacji auto traci na wartosci 40% czyli z 200 tysiecy PLN/E60/ robi nam się po 3 latach 120 tysięcy.Różnica,to jakieś 80 tysięcy.Tyle kosztuje trzyletnia bezawaryjna jazda....czyli święty spokój.Warto?
Opublikowano
Ktoś tu napisał,że w ciągu pierwszych trzech lat eksploatacji auto traci na wartosci 40% czyli z 200 tysiecy PLN/E60/ robi nam się po 3 latach 120 tysięcy.Różnica,to jakieś 80 tysięcy.Tyle kosztuje trzyletnia bezawaryjna jazda....czyli święty spokój.Warto?

 

No właśnie, a odpowiedź zależy generalnie od stanu kasy. Dla jednego warto, dla innego nie. Stąd też ta dyskusja może nie mieć końca.

 

Pozdrowienia

Primator
Opublikowano

Polemizowalbym z ta 'trzylenia bezawaryjna jazda' i 'swietym spokojem'.

Znam mase przypadkow ludzi, ktorzy po paru miesiacach uzytkowania fabrycznie nowego samochodu (w tym rowniez Mercedesa i BMW) mogli napisac ksiazke o tym, ile razy samochod odmowil im posluszenstwa, a co gorsza, jak fajnie zostali potraktowani w serwisie przy okazji naprawy gwarancyjnej.

A szlag ich trafial tym bardziej, kiedy im mowilem, ile kosztowal mnie moj samochod i ze poza jazda raz na pol roku do serwisu na sprawdzenie i wymiane elementow eksploatacyjnych nie musze przy nim robic absolutnie nic.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Ktoś tu napisał,że w ciągu pierwszych trzech lat eksploatacji auto traci na wartosci 40% czyli z 200 tysiecy PLN/E60/ robi nam się po 3 latach 120 tysięcy.Różnica,to jakieś 80 tysięcy.Tyle kosztuje trzyletnia bezawaryjna jazda....czyli święty spokój.Warto?

 

Jak pracujesz na etacie to średnio. Jak masz działoalność gospodarczą.

Koszt zakupu: 200 tys i odliczysz 6 tys vatu i prawie 37 tys podatku dochodowego.

Sprzedajesz za 120 tys płacisz podatek 23 tys.

Czyli z pozornej utraty wartości 80 tys robi się 60 tys.

ALe jednocześnie bierzesz kolejny z duża pierwszą wpłatą i prawie nie płacisz podatku od sprzedaży

 

Masz gwarancję, tanie ubezpieczenie i bezproblemowe uzyskanie leasingu.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Ktoś tu napisał,że w ciągu pierwszych trzech lat eksploatacji auto traci na wartosci 40% czyli z 200 tysiecy PLN/E60/ robi nam się po 3 latach 120 tysięcy.Różnica,to jakieś 80 tysięcy.Tyle kosztuje trzyletnia bezawaryjna jazda....czyli święty spokój.Warto?

 

Jak pracujesz na etacie to średnio. Jak masz działoalność gospodarczą to trochę inaczej.

Koszt zakupu: 200 tys i odliczysz 6 tys vatu i prawie 37 tys podatku dochodowego.

Sprzedajesz za 120 tys płacisz podatek 23 tys.

Czyli z pozornej utraty wartości 80 tys robi się 60 tys.

ALe jednocześnie bierzesz kolejny z duża pierwszą wpłatą i prawie nie płacisz podatku od sprzedaży

 

Masz gwarancję, tanie ubezpieczenie i bezproblemowe uzyskanie leasingu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.