Skocz do zawartości

jak spisuje się E39 autamat przy ciągnięciu przyczepy


jacolmi

Rekomendowane odpowiedzi

Sam nie mam takiego doświadczenia, ale przypominam sobie, że jesienią zeszłego roku znajomi jechali po motocykle do UK Omegą (zresztą z 2.5 TDS BMW) w automacie z niemałą przyczepą – i bardzo chwalili sobie. Mówili, że gdyby nie ten automat, to ciężka byłaby taka jazda (zwłaszcza z trzema motorami na przyczepie).

Pozdr.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Solaris, Ty na serio piszesz w takim temacie? Maluchem ciągnąłem przyczepkę a o BMW trzeba pytać?

Maluch to co innego – jak urwie się hak – wtedy znów jest lekko ;) ;) ;)

:) Sam wiesz Paweł - na forum można często dowiedzieć się, że np. 520i “nie jedzie” (to z przyczepą pewnie jedzie tylko do tyłu) ;)

 

Ale w tym przypadku miałem na myśli wygodę i ułatwienie dzięki automatowi w dość trudnej podróży (biorąc pod uwagę balast i dystans) – to podkreślali po powrocie.

Pozdr.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie też – dlatego za takie wprowadzanie w błąd, będą sypać się ostrzeżenia ;) :diabel_faja:

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pytam; czy BMW pociągnie przyczepę?

Oczekuję odpowiedzi od kompetentnych osób np.; jeździłem z przyczepą, lepiej kup manuala, lub kup autamat bo spisuje się świetnie z przyczepą. Niestety są forumowicze, którym wydaje się że wiedzą wszysto i zapominają, że cały czas czegoś się uczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie denerwuj się jacolmi, Paweł nie miał złych zamiarów.

 

A wracając do tematu, powtórzę tylko, to co wcześniej – z relacji znajomych wynika, że automat właśnie z balastem na haku to duży plus porównując z manualem (przejechali wtedy kilka tys. km)

 

Pozdr. :)

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich forumowiczczów. Przymierzam się do E39,a że zdarza mi się ciągnąć przyczepę (do 750kg), proszę o kilka uwag odnośnie eksploatacji BMW automata z balastem na haczyku. Dzięki.

witam. Od czasu do czasu ciągnę przyczepkę z hamulcem najazdowym. Posiadam automat więc obywa się z "wajhlowaniem" - redukcją i itd. Ogólnie wrażenia pozytywne. Hak mam doczepiany, gniazdo - "wielopinowe" - więc musiałem kupić przejście i zdarza się, że po podłączeniu niektórych przyczepek (nie mam swoich więc korzystam z wypożyczalni) pojawia się komunikat błędu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.