Skocz do zawartości

dzwiek bez kata


lukaszra

Rekomendowane odpowiedzi

Wsadziłem strumienice. Nie zauważyłem żadnej różnicy również jeśli chodzi o pracę silnika, osiągi, czy inne bzdety. Jedyna niedogodność, to śmierdzące spaliny. Zarówno na benzynie, jak i gazie. Nie daj Boże, jak przy otwartych oknach zawieje do środka. HARDKOR. Drugi raz bym nie wyciął, właśnie ze względu na to.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uuu to dziwne ,,, co do mocy to wg katalogu jest ronica chyba 9 koni wiec odczuwalne to raczej nie sadze aby bylo tyle ze myslalem ze latwiej jej sie wkrecic ,, ale ze smierdzi >?? dziwne przeciez katalizator nie zabierze zapachu bo niby co by z nim robil moze zwiazki chemiczne neutralizowac w sesie skladu chemicznego ale zeby razem z tym szedl zapach ??
,,, bmw klub 3city--mod lakiernictwo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ja wyciołem kata i różnica w mocy jest i lepiej się wkręca na wyższych obr. ale jest głośniej, ktoś kiedyś opisywał temat (kata,rury i strumiennicy) to najlepszy efekt dała pusta rurka a strumiennica gożej wypadła niż sprawny kat (gość sprawdzał na hamowni), a co do tej wersji bez kata szły chyba na stany i z tego co wiem miała większy stopień sprężania o 0,2 ale czy coś jeszcze niewiem,

ja miałem kata w stanie krytycznym i nie było mi go szkoda usunąć a Ty się zastanów.

pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku jak kupiłem auto to końcowy tłumik był że tak powiem delikatnie rozwinięty(widać było środek), w środku znajdował się dziwny węgiel nawet spore kawałki(szczątki kata), zapach spalin na gazie bez zmian a na Pb no jest jakiś inny(ostrzejszy), po co wycinać dobrego kata a za niedobrego już tysia nie weźmiesz za mojego starczyło na blosa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam zamiar ze swojej 750 wyciac katalizatory i wstawic zwykle przelotowe rury jest z tym troche wiecej roboty a rzaczej rzezby wiadomo dwa kolektory czy ktos juz to robil w 750?? :doh:

Było e30 323 wąska lampa :)

Potem e34 525

Teraz e32 750 V12 :D


www.fabrykaksztaltu.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem ze wychodzily z katem i bez z salonu czy one oprocz tego ze nie mialy kata roznily sie czyms w wydechu czy w tym miejscu poporstu rura byla ?

 

Zamiast kata fabrycznie był tłumik można taki kupić. W IC kiedyś mieli firmy Eberspächer. Normalnie na Europe to szło były to wersje bez sondy Lambda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
wlasnie wykrecilem katalizator i w to miejsce wsadzilem tlumik srodkowy. koncowy tlumik mam zamiennik wszystko z firmy polmostrów. ale po wymianie bardzo sie zdziwilem. przy 1500 obrotow masakrycznie basuuje, ogolnie dzwiek zmienil sie nie do poznania. osobiscie wole "oryginalny" dzwiek wydechu a bas to moge sobie zapusicc z mojego subwoofera mocny ale czysto gra. ale teraz to tylko glowa mnie boli od tego basu z wydechu ... dwa tlumiki zadne bajery nie tuningowane a glosno. dziwne
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wyciołem kat w swojej buni, wstawiłem rury przelotowe i co ?? Jest głośniejsza, jak by troszeczke bardziej zwinna, ale zapach spali jest powalajacy :mad2: za kat wziolem prawie 1,7 tys
BMW 750i V12 E32 - Będziesz Mógł Więcej :)))
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem posiadaczem E32 735i bez kata. LPG - smród jest, ale to chyba jak zawsze ;) jakaś inna różnica? Ponoć w tej konfiguracji miał być słaby, nie rozpędzać się do 200km/h (lpg na śrubkę) .... no więc? Wpycha w siedzenie, po autostradzie i na zimowych oponkach - lekko >210 km/h - czy dałby radę więcej? pewnie by dał tylko że na tym odcinku tarka jest jak diabli... nie twierdzę że ma swoje fabryczne 211KM (tak, silnik R6) Edytowane przez amato

BMW E32 750iA '91 (magia V12 :twisted2: ) & Honda Shadow VT 1100 -custom- chopper

Ex: BMW E32 735i'87, Mercedes-Benz W123 300 D'79, Ford Fiesta '92, Honda VF 750 F'83, Jawa 350'88, Fiat 126p'89, Yamaha RJX 80 SE'87,Motorynka...

:arrow: Schematy E32 :arrow: CERBER -bezpieczeństwo IT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zastanawiajace ale na gazie po wywaleniu kata smierdzi duzo bardziej , jadac przy otwartycvh oknach gaz z wydechu wlazi do kabiny

To "włażenie" potwierdzam (E32 fabrycznie bez ;))

BMW E32 750iA '91 (magia V12 :twisted2: ) & Honda Shadow VT 1100 -custom- chopper

Ex: BMW E32 735i'87, Mercedes-Benz W123 300 D'79, Ford Fiesta '92, Honda VF 750 F'83, Jawa 350'88, Fiat 126p'89, Yamaha RJX 80 SE'87,Motorynka...

:arrow: Schematy E32 :arrow: CERBER -bezpieczeństwo IT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[

To "włażenie" potwierdzam

 

:/ maxymalnie cuchnie spalinami. z katem (choc pewnie zatkanym albo poczesci wykruszonym) bylo idealnie. przez to chyba poszukam jakiegos zamiennika i zainstaluje kata z powrotem. bo innego rozwiazania na to raczej nie znajde

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że wiekszość z was wycina kata bo będzie miał parę gr więcej.i co z tego?kasa pojdzie w weekend a smród i głośniejszy wydech zostanie już do końca.Ja osobiście w zyciu bym nie wyciął katalizatora...za tę parę groszy tak zniszczyć samochód...ja mam takie zdanie w tym temacie

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że wiekszość z was wycina kata bo będzie miał parę gr więcej.i co z tego?kasa pojdzie w weekend a smród i głośniejszy wydech zostanie już do końca.Ja osobiście w zyciu bym nie wyciął katalizatora...za tę parę groszy tak zniszczyć samochód...ja mam takie zdanie w tym temacie

 

Ci co wycinają katy,nie robię tego dla kasy :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: a raczej dla tego że już nie nadawały sie do eksploatacji czyli były złe :mrgreen: czytaj:zapchane,wypalone itd,przynajmniej tak było u mnie.

 

Ten smród w kabinie po wycięciu kata,może być spowodowany wstawieniem krótszych rurek lub strumiennic,sprawdzcie czy końcówki tlumika nie są za blisko zderzaka,wtedy spaliny mogą dostawać sie pod zderzak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzalem u mnie katy sa z roku produkcji auta czyli 1990 pytanie czy spelniaja jeszcze swoje zadanie?? Jezeli nie niewytne ich np dla kasy tylko napewno dlatego ze "zamulaja" auto i napewno dlatego ze auto wiecej pali..

Było e30 323 wąska lampa :)

Potem e34 525

Teraz e32 750 V12 :D


www.fabrykaksztaltu.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.