Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
:clap: :clap: tylko na tyle cię stać

 

a ciebie na tyle? masz internet są firmy grabowski chojnacki i pełno innych dzwonisz pytasz, a oczekujesz na forum odpowiedzi od specjalistów oni raz sa raz ich nie ma proste

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano

jacek szakal - proszę nie tworzyć kilku postów z rzędu i nie dublować wątków (jeden o identycznej tematyce już usunąłem).

Poza tym proszę przeczytać regulamin forum BKP.

Pozdr.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
:clap: :clap: tylko na tyle cię stać

 

Nie, stac mnie na wiecej ale tego silnika nie stac na zbyt wiele. Jezeli chcesz wiecej mocy to niestety ten silnik za bardzo sie do tego nie nadaje gdyz ma raczej slaba glowice, ktora nie jest zbytnio podatna na wzrost temperatury pracy silnika.

Wiec jezeli chcesz wiecej mocy to zmien auto

Opublikowano
spece którzy to robią mogą ściemniać,dla korzyści a mnie interesuje opinia uzytkowników

 

idziesz tam gdzie jest hamownia, zakład ma renomę. Mierzą silnik przed oraz po modach

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano

intercooler w silniku 2.4TD to nie nowość. Na youtube można zobaczyć sporo piątek i trójek tak przerobionych

pozdrawiam

http://images33.fotosik.pl/376/633352ed1b63d463.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.