Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkim maniakow BMki ;) Mam pytanie czy orietuje sie ktos dlaczego komp startuje mi dopiero po jakims czasie nieraz odpalam i dziala n ieraz nie.Chodzi o ekran pod licznikiem ten maly dziela.

Aha i jeszcze jak skasowac inspekcje po wymianie oleju.Mam odblokowane OBC i moglbym zrobic to kodem ale jakim nie wiem.Pozdrawiam i milej jazd wszelkimi furkami pod znakiem BMW

 

_____________________________________

moderator:

damian81 – proszę dokładnie przeczytać regulamin i dostosować się do niego także w zakresie poprawnego tytułowania wątku.

Nie ma sensu nazywać wątek: „Pytanie” (jak to było przed moja zmianą). Każdy, tworząc wątek, o coś tu pyta lub ma problem. Poza tym proszę szukać informacji w tym, co już jest napisane, bo kasowanie inspekcji było już opisane.

____________________________________

Opublikowano
przekręcasz kluczyk na zapłon, bierzesz kawałek grubego kabla lub druta o średnicy około 1mm, otwierasz wtyczkę diagnostyczną, wkładasz jeden koniec kabla do "dziurki" nr 7 a drugi do "dziurki" nr 19, czekasz kilkanaście sekund i inspekcja skasowana :cool2:

Nadszedł już ten czas Ty dobrze o tym wiesz.

Bierz ile chcesz, tylko zaloguj się - WWW.OTWARTAPESTKA.INFO :)

Opublikowano
...tylko tą operacje wykonujcie na zamkniętych drzwiach!!!

 

To nie jest zasada – słyszałem już o teoriach z drzwiami – ale różnych. Ja akurat skasowałem sobie inspekcję przy otwartych drzwiach – nie miałem powodu, żeby sprawdzać tego przy zamkniętych. To widocznie jest jakaś indywidualna sprawa – może zależna od rocznika lub czegoś innego.

 

Tak samo jest z kolejnością – jeżeli pamiętam, też bywa różnie, u mnie było tak, jak KrzychuKrzys napisał.

 

(czyli:

1 - najpierw włączenie zapłonu - ostatnia pozycja przed włączeniem silnika

2 - potem zworka odpowiednich pinów w gnieździe diagnostycznym )

pozdrawiam

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

 

To nie jest zasada – słyszałem już o teoriach z drzwiami – ale różnych. Ja akurat skasowałem sobie inspekcję przy otwartych drzwiach – nie miałem powodu, żeby sprawdzać tego przy zamkniętych. To widocznie jest jakaś indywidualna sprawa – może zależna od rocznika lub czegoś innego.

 

solaris dokładnie jest jak piszesz

to kwestia indywidualna auta , jedne kasują się na otwartych i zamkniętych a inne tylko na zamkniętych

Opublikowano
brawo KrzychuKrzyś tylko tą operacje wykonujcie na zamkniętych drzwiach!!!

 

I trzeba splunąć trzy razy przez lewe ramie. :roll2:

Opublikowano
U MNIE NA OTWARTYCH NIE POSZŁO!!!!!!!!!!! :shock:

 

spokojnie, tak jak pisali koledzy wyżej u niektórych da sie wykasować przy otwartych u innych nie.

 

ja walczyłem z tym trochę bez powodzenia zanim doczytałem żeby zamknąć drzwi i przy 1szym podejściu z zamkniętymi sie wykasowało ;]

Opublikowano
witam wszystkich.jestem nowy.co do kasowania inspekcji jest jak piszecie,tyle że w mojej e34 530 mogę to zrobić tylko na włączonym silniku.drzwi miałem otwarte.
niema nic lepszego niż BAWARKA
  • 3 lata później...
Opublikowano

Oil Service - zworka na 3s, Inspection - zworka na 12s, Inspekcja z zegarkiem - zworka na 12s, po czym 20s przerwy i zwieramy na kolejne 12s. Ot cała tajemnica kasowania inspekcji. Przed założeniem zworki włączamy zapłon i zamykamy drzwi kierowcy.

 

Szczegółowe instrukcje kasowania inspekcji znajdziecie w moim poście (załącznik) http://forum.bmw-pomorze.pl/viewtopic.php?t=111.

 

 

Mam nadzieję że temat został wyczerpany.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.