Skocz do zawartości

Mateuszfifty

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mateuszfifty

  • Urodziny 31.03.1989

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e34 525 TDS Kombi w Automacie.
  • Lokalizacja
    Polska, Śląsk, Rybnik

Osiągnięcia Mateuszfifty

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich chciałbym się podpiąć pod posta bo też kupiłem lampy na tył polift do mojej babki E61 2005r. I gdzie można kupić taki moduł oraz kogo polecacie do kodowania na Śląsku okolice Rybnika lub Mikołowa ? Z góry dzięki.
  2. Witam serdecznie kolegów mam pewien problem, wyświetlił mi się błąd poduszek powietrznych i po odwiedzeniu mechanika na kompie okazały się następujące błędy Błąd 94C9 nabój zapłonowy poduszki powietrznej kierowcy 1 ma zwarcie do plusa, nieciągły oraz 94D4 nabój zapłonowy poduszki powietrznej kierowcy 2 ma zwarcie do plusa, nieciągły. Po skasowaniu błędu znowu się wyświetlił po dwóch tygodniach. Co to może być ? Z góry dziękuję za informację.
  3. Bo odłączyłem Akumulator i podłączyłem na nowo i to nic nie pomogło dalej sie świeci. I nie da sie włączyć auta.
  4. Zrestartować czyli odłączyć akumulator i ponownie go podłączyć ? Czy jak to mam zrobić ?
  5. Witam serdecznie forumowiczów posiadam BMW E34 525 TDS 1994r w automacie. Mam taki problem z moją bejcą iż w trakcie jazdy na tempomacie miałem ustawione na 90 km\h i nagle auto zaczęło zwalniać i zaświeciły sie kontroli tak jakby śilnik sie wyłączył no i szybko zjechałem na luzie z wyłączonym silnikiem na parking i w miejscu gdzie wyświetlają sie tryby jazdy pojawił sie taki TRYBIK z Wykrzyknikiem i nie da sie samochodu odpalić, kręci ale nie zapala i nie wiem co sie stało. Proszę o pomoc.
  6. Dzieki za informacje postaram sie to dac do naprawy i dam znac czy to pomogło. Miłego dnia życze.
  7. Dzieki za info bede musiał to sprawdzic tylko ci jest grane że falują obroty, dam pompe do regeneracji może pomoże.
  8. Powiem ci że ten guzik idzie do czujnika temperatury i on po włączeniu niby ogłupia kompa i daje mu do zrozumienia że jest 40 stopni C nie mam pojęcia co jest nie tak bo i na zimnym i na gorącym silniku pali jednakowo źle, trzeba pare razy przekręcac kluczyk i kręcic no i faluje na obrotach. Pomocy
  9. Ja robiłem na otwartych i zamkniętych i nic sie nie dzieje dalej jest zółta i czerwona dioda. Co mam zrobi aby ją wykasowac ?
  10. No właśnie bede musiał pojechać do mechanika a kolega mi podepnie autko pod Komputer i zobaczymy czy da sie te obroty zwiększyć i co to ustrojstwo w ogóle jest. Dziękuje za info
  11. Mateuszfifty

    Wesołych Świąt...

    Serdecznie dziekuje i życze tego samego wszystkim.
  12. Kupiłem BMW E34 525TDS 1994r. i koleś od którego kupiłem autko powiedział mi że przycisk obok wajchy do otwierania maski jest do dodatkowego podgrzewania świec lecz gdy go sie załączy autko chodzi dobrze mianowicie obroty są idealne ale powiedział mi że zaraz po załączeniu auta trzeba to wyłączyć no i teraz zaczynają sie schody bo jak to wyłączę to obroty spadają do 600 obr. i skacze do prawie 500 i tak cały czas no i teraz pytanie czy jak zostawie załączony ten guzik to nie stanie mi sie coś z świecami ? Bo jak jest załączony to normalnie chodzi. Prosze o pomoc i czy można to jakoś sprawdzić czy to w jakiś sposób może zagrażać świecom(załączony ten przełącznik)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.