Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Niedawno stałem się szczęśliwym posiadaczem 318i z 94 ale mam problem stosunkowo nie duży ale mnie zastanawia. Mianowicie posiadam centralny zamek ale tylko z kluczyka. Przy otwieraniu i zamykaniu drzwi wszystko jest ok ale nie zamyka ani nie otwiera sie bagażnik. Poszperałem troche po forum i nic nie znalazłem, wiec nie wiem czy tak ma być czy nie. Dodam że zamkiem z bagażnika da się zamknąć całe auto ale już otworzyć się nie da. Proszę o dobrą radę :)

 

Pozdrawiam all,

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Siłownik do wymiany? Przewody przetarte? Do siłownika dochodzą dwie wtyczki. Jedna (3 przewodowa) służy do sterowania zamkiem, a druga (dwu-przewodowa) podaje sygnał do siłownika o zamknięciu/otwarciu. Weź kontrolkę i sprawdź najpierw tą drugą, czy podczas zamykania z kluczyka w drzwiach kierowcy/pasażera pojawia się prąd na tych dwóch przewodach. Jak masz ochote to możesz dla mnie rozpracować funkcję tych przewodów w pierwszej wtyczki (3 kable), bo mi też nie działa i chcę skumać czemu. Pozdro...
Opublikowano
U mnie problemem byly polamane kable w gumowej koszulce po lewej stronie bagaznika wychodzace z auta do klapy. Kableki lubia lamac sie w tym miejscu bo pracuja podczas otwierania i zamykania bagaznika
Opublikowano
U mnie problemem byly polamane kable w gumowej koszulce po lewej stronie bagaznika wychodzace z auta do klapy. Kableki lubia lamac sie w tym miejscu bo pracuja podczas otwierania i zamykania bagaznika

u mnie było to samo, już naprawione

ONLY ANIA, ONLY BMW
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To może ktoś mi pomoże. Bo właśnie efektem połamania tych kabli w klapie robiło mi się spięcie, kable się zjarały i musiałem całą wiązkę wymieniać. Wymieniłem ale siłownik od klapy nie chciał już działać. Niedawo go wymieniałem ale wciąż nic. Okazało się, że jeden kabel wciąż robił zwarcie. Wciąż się palił. Szedłem tak po tym kablu i doszedłem aż do fotela kierowcy, pewnie dalej też jest spalony i dlatego nie działa mi ten siłownik. Nie chce mi się pół auta rozbierać, pomyślałem, że położe nowy. Dokładnie chodzi o kabel koloru red-green. Jeśli ktoś mógłby napisać od czego są odpowiedzialne kable z większej wtyczki wchodzącej do siłownika klapy: a) white-green-yellow, b) white-blue, c) red-green. Tu podsyłam schemat elektryczny do centrala, może komuś pomoże to wyjaśnić: http://www.autolib.diakom.ru/CAR/BMW/1992/325%20Series/WIRING%20DIAGRAMS/19.pdf
Opublikowano

red-green - na nim jest stały +

 

pozostałe dwa służa do wysyłania sygnałow do centralki zamknij/otwórz gdy używasz kluczyka do otwarcia/zamkniecia bagażnika

 

tylko nie jestem w 100% pewnien który to otwórz a który zamknij bedzie to chyba tak :

white-green-yellow - otwórz

white-blue - zamknij

Opublikowano
Dzięki panowie, a jeszcze jedno pytanko. Mianowicie gdy chce ruszyć ze skrzyżowania po piskach to dławi mi się silnik, generalnie nie jestem maniakiem palenia gumy itd. ale czasami jak dodaje za dużo gazu to tak się dzieje. Problem występuje tylko na 1 i tylko na asfalcie. Na innych biegach mogę pedał do dechy wciskać i becia się pięknie zbiera. Szukałem też na forum troche ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
red-green - na nim jest stały +

 

pozostałe dwa służa do wysyłania sygnałow do centralki zamknij/otwórz gdy używasz kluczyka do otwarcia/zamkniecia bagażnika

 

tylko nie jestem w 100% pewnien który to otwórz a który zamknij bedzie to chyba tak :

white-green-yellow - otwórz

white-blue - zamknij

 

Czyli ta 3-kablowa wtyczka nie ma w sumie nic wspólnego z tym, że mi centalny nie zamyka bagażnika!! :shock: W sumie nie wiem czy w ogóle sprawdzałem czy dochodzi prąd do tej zamykającej/otwierającej zamek!! Zaraz to zrobie, hehe :)

Opublikowano
Ja podlacze sie pod temat zeby nie zakladac podobnego tematu. U mnie problem z centralnym polega na tym ze od czasu do czasu lubi sie sam otworzyc. Np. dzisiaj wychodze z biura po pracy a tutaj auto otwarte :shock: ?? Jak myslicie czy to moze byc wina tej wiazki w bagazniku??
Opublikowano
a ja mam pytanie troszke z innej beczki ale tez zwiazane z centralnym zamikiem. Otóż czy możecie mi koledzy/koleaznki powiedziec czy możliwe jest przerobienie centralnego otwieranego mechanicznie za pomocą kluczyka na centralny pod kluczyk z fabrycznie wbudowanym pilotem? jakie koszty mniej wiecej i jakie modyfikacje trzeba wprowadzic ?

Z racji tego, że spadł śnieg, przypominam, że piłowanie GOLFA na ręcznym, to nie DRIFT!!!!

***

Nie dyskutuj z idiotą , na początku sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem.

***

http://picasaweb.google.co.uk/kieltj/BMW - moje BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.