Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
mój problem objawia sie mocnym wyjeżdżaniem przodu ,jestem w stanie nieraz doprowadzić do tego że koła skrecone a przód slizga sie robiąc bardzo szeroki łuk ....drażki swożnie po wymianie geometria zrobiona do jazdy na wprost ustawione,ciśnienie w kołach ok..co to moze być>? dodam ze nie wyważałem kół, :modlitwa: :roll2: :modlitwa:
Opublikowano
czyż byśmy mieli doczynienia z podsterowną bmwu? :shock:

Prowadziłeś kiedyś BMW? To jest adrenalina, to jak narkotyk - wciąga. Jesteś królem świata i nikt ci nie podskoczy :diabel_faja:





Nowe forum BMW tylko dla serii 3

http://www.3er.pl

warto tam być!!!

Opublikowano
dziwne zachowanie ale albo coś nie tak z felgami albo opony skoro zawieszenie jest ok jest jeszcze jedną opcja jeździć nie umiesz tylnym napędem pamiętaj ze jak szybko wchodzisz w zakręt to puszczasz gaz do połowy lub całkiem redukujesz bieg bo 1.8 ma dość mały zapas momentu obrotowego a jak ci przód wyjeżdża to gaz do dechy i jest ok znaczy tył zamiata ale do tego trzeba wyczuć samochód proponuje pusty plac wtedy będziesz wiedział w jakim zakresie obrotów masz zapas momentu bo nie zawsze trzeba redukować bieg i trzeba wiedziac jak bardzo kontrowac ale zabawa przednią

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
możesz mieć słabe opony lub amortyzatory - dlatego przód nie trzyma się drogi

beemki to choroba - nieuleczalna, ale za to bardzo przyjemna

miłośnik E30 ... użytkownik E46 :)

Opublikowano
a może szybko wchodzisz w zakręt i puszczasz gaz na cały zakręt wtedy przód będzie wyjeżdżał

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
Przeważnie, gdy pojawia się podsterowność to za chwilę można spodziewać sie nadsterowności. Może opisz dokładniej sytuację w jakiej ta Twoja podsterowność występuje. Przy jakiej prędkości? 100,150km/h? A może 20,40km/h?
Opublikowano
już tłumacze ,problem jest oczywiscie przy bardzo spokojnej jezdzie 20-30km po miescie,pokonując rondo na skreconych kołach przód wyjeżdza pierwszy i jest to dosyć odczuwalne,owszem jestem na zimie 205/60 wiec najprawdopodobniej to że wysoki profil,ciśnienie sprawdzone ,bieznik nowy,amorki przód i tył po 70% ,letnie też mam wysokie 215/55 wiec zobaczymy po zmianie,w zawieszeniu mam wszystko porobione i poustawiane dletego zastanawia mnie te dziwne zachowanie przodu......................................................co do podpowiedzi kolegi M-Technic ,pod względem jazdy bokami to niestety ale nie trafiłes bo wyszalałem sie juz takim stylem jazdy omegą A 2,6 w szkole średniej kiedy Ty jezdziłes tramwajem,gdybym chciał auto do tego typu popisów musiałbym byc tobą ,wówczas kupiłbym 328.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie wiem dziwne to na maksa wtedy, ze leci ci przod przy 20-30 km/h!!!!! Czesto jest tak ze jadac na badanie amorkow test pokazuje ci ze sa sprawne w 60-70%, tymczasem okazuje sie to byc malo miarodajne. W rzeczywistosci takie amorki nie sa juz w stanie skutecznie tlumic nierownosci i to moze wlasnie byc przyczyna podsterownosci. Ale jesli rzeczywiscie masz taki problem w swoim aucie przy raptem 30 km/h to az strach sie bac co sie dzieje jak jedziesz szybciej!!
Opublikowano
własnie przy wyższych predkościach prawie nic,ostatnio musiałem pokonac dośc szybko pewien odcinek,jadac 170kmh na odcinku 3 kilometrów tylko (pozniej zwolniłem) nic si etakiego nie działo ,przy predkości 80-100km lekko pokonywałem zakrety ,czułem uginanie sie tylko wysokich opon 60tek ,pozatym nic,auto tylko podskakiwało na nierównosciach z tego wzgledu że tył miałem pusty,wszystkiegraty wyjęte łacznie z kołem....a propo mojego probemu jeden znajomy oznajmił ze to maglownica ma luzy ,i rzeczywiście schodzac pod auto moge ręka ją lekko okręcac wzdłuż swojej osi(na tej ruchomej czesci)jakieś 1/4
Opublikowano
Jeżeli mowisz ze potrafisz troche jezdzic no to nic innego jak to, ze masz wysoki profil i w miare miekkie zawieszenie. Przy sportowym i niskim profilu na pewno ten problem bylby duzo mniejszy. Wiem u siebie ze jak np dam gazu na samym poczatku zakrętu (kiedy nie dziala jeszcze tak mocno sila odsrodkowa) to wtedy potrafi uciec przod. Gdy zas dam buta w zakrecie to idzie boikiem prawidlowo:) Pozdrawiam
Opublikowano
nie sądziłem ze przy tak niskiej prędkości ci wyjeżdża raczej sądziłem ze przeginasz zmien opony napewno pomoże tylko czemu mój służbowy ford transit na łysych już zimowkach niema takich problemów? Sprawdź zawieszenie w innym warsztacie bo to naprawdę dziwne że bmw na taki problem

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

  • 4 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
tak poradziłe dzieki wszystkim za podpowiedzi,problemem okazał sie jeden wysypany amortyzator ,po wyjeciu wogóle nie pracował jak trzeba,rozerwany łacznik stalizatora,pomogły oponki profilu 215/45 i sprezynki -40mm,teraz jest cacy , moge wejsc w kazdy zakret ,dzieki jeszcze raz :dance:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.