Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam amortyzatory BOGE z 1985 roku, z auta z przebiegiem 88 tys km, w sumie nie maja na sobie nawet korozji, ale na ścieżce miały sprawność 50%.

Są gazowe i wyprodukowane w już nie istniejącym państwie (DDR)

Czy da się je zregenerować :?: bo jestem pewien że pochodza z pierwszego montażu :idea:

 

Czy wogóle jest sens je regenerować :?:

 

Czy znacie jakaś firmę godną polecenia która to zrobi i da mi gwarancję :?: :D

http://pomocdrogowakrk.pl

Tel:790 580 495

Opublikowano

50% to może nie jest dramat - ciężko stwierdzić co to dokładnie oznacza, bo co stacja, to podaje inny wynik - wg jednych to trup, a wg innych to całkiem dobry amor - zależy jaki przedział uważa się za użyteczny - najlepiej samemu ocenić po tym jak się jeździ - "na oko"

 

czemu chcesz regenerować? nie da się kupić nowych do rekina? jak zregenerujesz, to juz nie będą gazowe, bo (poza zerkopolem, który robi bilsteiny) regeneracja polega głównie na wymianie oleju i uszczelnieniu amortyzatora.

beemki to choroba - nieuleczalna, ale za to bardzo przyjemna

miłośnik E30 ... użytkownik E46 :)

Opublikowano

Drifte bzdury piszesz i herezje!

Na wydrukach z urządzeń diagnostycznych, w rubryce "amortyzatory" znajdują się wyniki podane w procentach. Nie jest to stopień zużycia!!! , a tzw wskakźnik EUSAMA. Im wyższy wynik - tym lepiej. Warto wiedzieć, że parametr ten nigdy nie osiąga wartości 100%. W przypadku nowych amortyzatorów oczekiwać można wartości ok. 80%. Wyniki powyżej 60% należy uznać za bardzo dobre. W przypadku niektórych aut, ze względu na konstrukcję zawieszenia, nie da się przekroczyć 30%. Za wyniki niedostateczny przyjmuje sie wartości od 0 do 20%. Róznica dla kół jednej osi nie moze przekraczać 20%.

Sprzedam felgi aluminiowe 15"
Opublikowano
Drifte bzdury piszesz i herezje!

Na wydrukach z urządzeń diagnostycznych, w rubryce "amortyzatory" znajdują się wyniki podane w procentach. Nie jest to stopień zużycia!!! , a tzw wskakźnik EUSAMA. Im wyższy wynik - tym lepiej. Warto wiedzieć, że parametr ten nigdy nie osiąga wartości 100%. W przypadku nowych amortyzatorów oczekiwać można wartości ok. 80%. Wyniki powyżej 60% należy uznać za bardzo dobre. W przypadku niektórych aut, ze względu na konstrukcję zawieszenia, nie da się przekroczyć 30%. Za wyniki niedostateczny przyjmuje sie wartości od 0 do 20%. Róznica dla kół jednej osi nie moze przekraczać 20%.

 

A skad ty masz takie dane chopie ? Przy 60% amortyzatory już potrafią cieknąć. Ostatnio kolega się wpakował w dziursko. Przestraszył się, pojechał na sprawdzenie i co, amor totalnie zalany, sprawnosć 50%.

Opublikowano

A skad ty masz takie dane chopie ? Przy 60% amortyzatory już potrafią cieknąć. Ostatnio kolega się wpakował w dziursko. Przestraszył się, pojechał na sprawdzenie i co, amor totalnie zalany, sprawnosć 50%.

 

ma sprawnosc 50 % ale jest juz zalany jak sam powiedziales, i dlatego to juz jest zniszczony

B M W
Opublikowano
Za wyniki niedostateczny przyjmuje sie wartości od 0 do 20%. Róznica dla kół jednej osi nie moze przekraczać 20%.

 

Sorry, ale jesli 20% to niedostateczny, to lejący amortyzator mozna nazwać dobrym tak ?

Opublikowano
Załamać sie można :duh: To chyba logiczne - no chyba ze Tobie trzeba jakos specjalnie tłumaczyć - ze nawet jeżeli wychodzi na badaniu ze amortyzator jest ok ( np procentowa skuteczność to 50%) ale leje to nalezy go wymienić!!! A zgodnie z zasadami sztuki nalezy wymienić obydwa - jeśli będzie za duża róznica w skutecznosci tłumienia pomiedzy amortyzatorami.
Sprzedam felgi aluminiowe 15"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.