Skocz do zawartości

Czy przy wymianie wałka i hydrauliki w silniku M40 trzeba...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam takie pytanko,czy w silniku M40 przy wymianie wałka i hydrauliki trzeba

"zwalać" czapkę?? i jaki jest mniej więcej koszt takiej zabawy??chcę moją lalę doprowadzić do stanu idealnego,i dlatego chcę się pozbyć "boćka" :norty:

Opublikowano
nie trzeba :P Jeśli będziesz rozbierał też i wymieniał oszczelniacze zaworowe to musisz zrobić taki patent, aby zawory nie powpadały do środka... Musisz przez otwór świecy napchać w cylinder sznurka... on wypełni cylinder i wystarczająco podtrzyma zawory... do samej hydrauliki nic nie pusisz pchać... Ale ja radziłbym jak chcesz zrobić zegarek to jeszcze: Zdjąć i splanować głowice (ok. 40zł), Dotrzeć zawory (ok. 15zł - pasta), wymienić uszczelke pod głowicą (ok. 80-90zł ponaprawowa [taka po planowaniu]) i jeśli masz czas i chęci to wypolerować kanały dolotowe i wydechowe (koszt to duuuużooo pracy :norty: ) :cool2:

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Opublikowano

Człowieku sznurka to możesz sobie napchać w buty wypisujesz bzdury o których w dodatku nie masz pojęcia.

Koszt wymiany popychaczy hydraulicznych to ok 40 zł od sztuki nie wiadomo jak wygląda wałek i dźwigienki zaworowe bo robiliśmy e30 z tym silnikiem jakiś czas temu i musieliśmy wymienić również dźwigienki i wałek bo nie było już 3 krzywek. Dźwigienka to koszt 50 zł od sztuki a wałek właściciel załatwiał sam z tego co się orientuję za używany płacił 250 zł. Ale w e36 wymieniliśmy same popychacze bo reszta była ok. Do tej operacji musisz jeszcze doliczyć simmering wałka rozrządu i pasek z rolkami.

A chcąc wymienić gumki na zaworach bez zdejmowania głowicy wystarczy ustawić tłok w górnym w zależności od cylindra na którym będziesz chciał wymieniać gumki. Badziewne uszczelki za 80zł i sznurek do snopowiązałki zostawmy może koledze.

Opublikowano

Sznurek to dobry sposób :evil: Zresztą nie ja byłem pomysłodawcą... Widziałem taki patent już dawno u mechanika i ktoś pisał na forum...

 

Po drugie jeśli uszczelka ElRinga jest badziewna to nie wiem :duh:

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Opublikowano
Kolego uszczelka elringa nie kosztuje 80zł a po drugie w silnikach benzynowych nie ma grubości uszczelek tak jak piszesz. Uszczelkę z karbami zakłada się w silnikach diesla.

 

Elring EL888979 *cena 94,72 PLN - nominalna

Elring EL888986 *cena 95,50 PLN - nadwymiarowa

 

*ceny w Inter Cars :)

Opublikowano
Czesc

A jak to wszystko juz zrobisz,to rozejrzyj sie za iinnym silnikiem :P

pozdrawiam

Oooo kolega udzielił ci najtrafniejszej odpowiedzi na twój nurtujący cię problem. :twisted2: A tak na marginesie kolego to wiem jak to jest mieć boćka (bo sam go miałem) po zrobieniu (czyli po wymianie wałka,popychaczy itd. koszt z robocizną wyszedł 1500 zł ) i powiem ze żałuje ze to naprawiałem.Bo pozbyłem się silnika M 40 i wstawiłem tam M 43.Rozejrzyj się lepiej za innym silnikiem (moja rada)zobacz jakie silniki przychodzą z Anglii (igły kolego)
http://www.bmw-sport.pl/images/signatures/1868313008478371b841670.gif
Opublikowano

ho ho ..zadyma się kręci ;D:D....panowie spokojnie.nie wiązać się sznurkami..

 

SIARA>...ja poprę belgusia tylko przed faktem dokonanym..nie pakuj siew to m40, chodzi to chodzi, uzbieraj kasy kup m42 w dobrym stanie i bedziesz miał spokój..., a m40 ożenisz jeszcze za pare groszy i sie zwroci co nie co..

Opublikowano
Kolego uszczelka elringa nie kosztuje 80zł a po drugie w silnikach benzynowych nie ma grubości uszczelek tak jak piszesz. Uszczelkę z karbami zakłada się w silnikach diesla.

 

Elring EL888979 *cena 94,72 PLN - nominalna

Elring EL888986 *cena 95,50 PLN - nadwymiarowa

 

*ceny w Inter Cars :)

 

No a u mnie

Elring EL888986 cena 88,00 PLN - nadwymiarowa :norty:

 

A sznurek?? każdy patent, który działa jest dobry... Takie moje zdanie... Fakt twoja opcja z tłokiem w górze :clap: Dobra opcja

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Opublikowano
Czesc

A jak to wszystko juz zrobisz,to rozejrzyj sie za iinnym silnikiem :P

pozdrawiam

 

:clap: :clap: :clap: :twisted2:

 

Racja racja!

 

Belgus, może napiszesz swoje przemyślenia odnośnie remontów w M40?? O ile dobrze pamiętam zamierzchłe posty, to dłubałeś ostro przy swoim M40... może jakieś refleksje, tips&tricks :wink:

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.