Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Wszystkich.

 

Na wstępie BMW 530D 183KM. Mam taki problem jak w temacie. Jak pokręcę powyżej 4000 obrotów obojętnie na jakim biegu, a nawet na luzie, to silnik po opadnięciu z obrotów chodzi jakby na trzech garach. Strasznie trzęsie silnikiem. Dzieje się tak przez chwile bez wyłączania silnika i zaraz wraca do normy. Jak zgaszę samochód i odpalę ponownie to nie muszę czekać tej chwili i jest OK. Przy zwykłej jeździe na trasie samochód raz ma a raz nie ma mocy. Dodam, że ostatnio wymieniałem turbine i nie było przy niej siłownika. Założyłem od starej, ale nie wiem czy jest odpowiednio wyregulowana. Dodam jeszcze, że mam odpiętą przepływkę i błąd "układ recyrkulacji spalin - odchyłka regulacji". Macie jakieś pomysły?

 

Pozdrawiam i sorry za pismo świąteczne:)

Opublikowano
Ja mam 530d z 2002r. Ten silnik i jego moc powinno wystarczyć, aby dobrze napędzać moją maszynę, a mimo to wydaje mi się, że powinna lepiej przyspieszać- może jestem przewrażliwiony, ale brakuje mi troszkę mocy. Ostatnio wymieniłem filtry, wtryskiwacze są sprawne, więc nie wiem w czym tkwi problem- może po prostu przesadzam.
Opublikowano

Ostatnio zauważyłem, że jak nawet na postoju przegazuje silnik na wysokie obroty, tak powyżej 4500obr/min, to silnik wpada w dziwne trzęsawki. Zachowuje się tak jakby nie chodził na wszystkie gary. Jest tak przez jakieś 30 sekund i wraca do normy (po zgaszeniu i odpaleniu też jest ok, bez tych 30s). Co wy na to?

 

Ale ogólnie widzę, że mało pomysłów.

Opublikowano

sprawdz moze czy pompa paliwa [pomocnicza] daje odpowiednie cisnienie mozliwe ze przy duzym obciazeniu/wysokich obrotach nie wydaje tyle ile trzeba ... dobrze by bylo podlaczyc auto pod kompa i sprawdzic wartosci przy pracujacym silniku [live data]

 

pozdr

Opublikowano
Jak pompa będzie dawała zbyt niskie ciśnienie to silnik wejdzie w tryb awaryjny i bedzie kręcił się tylko do 3000 obr/min
LW
Opublikowano
Bartasek jak masz odpieta przeplywke to jak chcesz zeby auto Ci dobrze chodzilo?? Wyeliminuj bledy najpierw a pozniej sie zastanawiaj czemu samochod nie ma mocy - tak bynajmniej wydaje mi sie logicznie.
Opublikowano
W silniku bezynowym za prawidłową mieszankę odpowiada przepływomierz i sonda lambda .W dieslu nie ma sondy lambda. Wiec jeśli odpiąłeś przepływomierz to co Cię dziwi?
Bandite Motor Wagen
Opublikowano

Może i macie racje, że to przepływka, w sumie to bardzo ważny element.

 

Co do ropy to leje na orlenie, sprawdzona przez innych członków rodziny w np Audi A4 2002r.

Opublikowano
z tego co piszesz to jestem przekonany ze to wina przepływomierza powietrza jestemprzekonany w 90 %

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.