Skocz do zawartości

kupno 530d rok 2002 - 2003


przemas10m

Rekomendowane odpowiedzi

Oczywsice ze manual! ;) Zwroc uwage na fotel, kierownice i uszczelke przy dzwiach i w ogole na wnetrze. Po nich poznasz czy przebieg jest adekwatny do faktycznego przebiegu samochodu... Przelec caly samochod miernikiem grubosci lakieru. Zwroc uwage na zawieche, stan silnika ( czy jest suchy) i oczywiscie sprezarki.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy w każdym warsztacie sprawdzą Ci przebieg z kompa i z LCM.

Co do sprawdzenia prawdziwości przebiegu to było na forum juz nie jedna dykusja na ten temat. Tak naprawde jak ktoś się dobrze postara to może być trudne zweryfikowanie go. Natomiast, jak juz przedmówca zauważył stan auta świadczy o przebiegu, jak wycieraczki pod nogami kierowcy wyglądają niefajnie, uszczelka na drzwiach przetarta, kierownica, fotel wygląda jak po wybuchu granatu to już wiesz wszystko.

Napewno jak bedziesz znał VIN to w ASO powiedzą Ci kiedy był ostatnio na przeglądzie u nich i przy jakim przebiegu, no i jeszcze książka. Jak masz orginalną ksążkę to tez może świadczyć o prawdziwości przebiegu.

Błogosławieni, którzy nie mając nic do powiedzenia, nie ubierają tego w słowa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

mozliwe. i tylko tak mniej-wiecej sprawdzisz przebieg

 

najlepiej podpiac pod komputer. ja w sumie jak kupowałem to tylko "na oko" i słuch, ale po podpieciu okazalo sie ze webasto chodzi jak chce...

 

a reszta jak to dieslu. nie powinien kopcic, klekotac zbyt głosno, turbiny nie powinno byc slychac w aucie (pisze jak jest w moim z 2000r..)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzenie na 100% jest nie możliwe jeśli ktoś przekrecił licznik u gościa który się zna na tym, jedynym sposobem jest wlutowanie się w moduł komfortu i tam odczytać przebieg ale przed wlutowanie zobacz czy ten pin w który się będziesz wlutowywał jest pokryty orginalną farbą :D

u mnie wyglądało orginalnie na module, ale mam lekko przytartą skórkową kierownicę i lekko przetartą uszczelkę na dzwiach a na liczniku mam niby 160tys km, mój ojciec mial od nowości paska i zrobił 180tys i jak sprzedawaliśmy to też był troche już powycierany więc mam nadzieje, że mam to 160tys :) pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tam na twoim miejscu poszukałbym benzynki

łatwiej trafić nieukulany egzemplarz,

diesle czy mają 300 czy 150 tyś mogą się skaszanić i to grubo,

niestety dokłada się do tego jakość naszego paliwka,

 

ocenianie po uszczelce w drzwiach to średni pomysł,

miałem e39 i zmieniłem sobie na nową bo wkurzały mnie te frendzle,

chodniczki kupiłem oryginalne i po 30 tyś zorbiła się dziura,

keirownica, hmmm pewnie ze jak banan to nei moze mieć 100 przbiegu

ale widziałem takei co miały 350 tys przebiegu i wygladały lepiej od tych co miały niecałe 200 tyś, zalezy kto jakie ma grabie, ile waży , jakie nosi ubrania, moze to śmieśnie brzmi

ale to ma wpływ, no i jak jeździ, jeden wsiada trzaśnie drzwiami ,się usadowi i wali po 500 - 1000 km na raz a drugi w ciągu 50 km 20 razy wyłaził z auta,

 

ja jak szukam auto

biore Vin i lete do ASO zobaczyć co mają do powiedzenia,

wrzucam auto na kompa

sprawdzam w przypadku e39 - LCM IMMO, mierze lakiernie, błedy w kompie i unikam cwaniaków,

 

pozdrawiam

Ł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w moim przypadku benzyna odpada bo 3 litrowa benzynka troche wessie tego paliwka a gazu juz wiecej do auta nie zaloze!!!!!!!!!!!!!!

jedyne auto jakie bym zniosl w benzynie to e46 - 2.5l/192 KM w coupe-cabrio....ale e39 bardziej mi odpowiada no i w diselku bo do disle zawsze jest dostep do paliwka:))no i mam zamiar jechac po to autko do niemiec.jak sprawdzalem niemieckie ogloszenie od prtywatnych wlascicieli /nie z komisow/ to za okolo 14 tys. euro moza by bylo wyrwac jakas ladna serwisowana czesto od pierwszego wlasciciela w z przegladem TUV i ASU.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.