Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich otóż w mojej e34 530 r6 nie mam ssania jak rano odpale silnik na benzynce to obroty wogóle nie rosną tylko sa na poziomie 600 i motor chodzi kulawo jaj jest zimny nie faluje ale jest jakis słaby co moze byc za to odpowiedzialne zaznacze ze autko jest zagazowwane mam wymieniony przepływomierz ,a z drugiej strony jak sie nagrzeje silnik to jest super zaznacze ze szukałem na forum ale jest tam pare rzeczy które moga za to odpowiadac więć nie wiem od czego zacząć za wszystkie rady z góry dzięki

pozdrawiam

tylko nie nauczycieli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Edytowane przez 761robo
Opublikowano

jakie ssanie ? tam są wielopunkty . obroty biegu jałowego regulowane są prze silnik krokowy . po odpaleniu są na moment powyżej tysiąca i zaraz potem spadają do ustalonego przez producenta . a że szarpie silnikiem to mała wydajność pompki paliwa .

 

pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

odpowiadam!!!!

SSANIE ZWANE POSPOLICIE JAK KTO UWAŻA (PODWYŻSZONE OBROTY NIE WZRASTAJĄ) A TAK MI SIE WYDAJE ,IŻ NIE CHODZI NA TYM FORUM O KOMENTOWANIE TYLKO O PORADY KOMENTARZY NIE POTRZEBUJE :evil:

ZA ODPOWIEDZI DZIĘKUJE :D

Edytowane przez 761robo
Opublikowano
kulawo nieznaczy szarpie a pompka jest oki wymieniona na ganc nówkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :evil: :evil: :evil:

 

Mam podobnie. Pompę paliwa wymieniałem na używke więc nie mam pewności co do jej stanu. Z tego co widzę to to wiele osób ma ten problem.

 

A filtr paliwa masz OK bo to również może być przyczyna :?: Najlepiej pojechać do warsztatu i sprawdzić ciśnienie paliwa.

kiedyś


E32 730

E36 318

Opublikowano
odpowiadam!!!!

SSANIE ZWANE POSPOLICIE JAK KTO UWAŻA (PODWYŻSZONE OBROTY NIE WZRASTAJĄ) A TAK MI SIE WYDAJE ,IŻ NIE CHODZI NA TYM FORUM O KOMENTOWANIE TYLKO O PORADY KOMENTARZY NIE POTRZEBUJE :evil:

ZA ODPOWIEDZI DZIĘKUJE :D

 

Nie denerwuj się :)

W poście wyżej kolega ma rację , tzn. faktycznie możesz mieć zapieczone wtryski , bo ja miałem uszkodzoną pompkę.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Bez obrazy...Mam ten sam model 3l r6 i tesz mam problemy ,po zapaleniu obrot rosły do 1500-2000.Zmieniłem silnik krokowy,przewody,świece...I zero poprawy...Odłączyłem krokowy-podręciłem na przepustnicy i ganiam jest OK.Tylko rano jak odpale to chwile musi się nagrzać.-Bo inaczej gaśnie...Pozdro. :hand:
Opublikowano
Miałem podobne problemy /E36 316 M40/, rozebrałem przepływometr i wyczyściłem potencjometr benzyną ekstrakcyjną. Problemy zimnego silnika i braku obrotów /tzw ssania/ zginęły. Wszystko jest OK. Mam założoną instalację gazową IV rzędu - wtrysk gazu.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Jak odpalam rano na zimnym silniku (1,8i m40) ,to jakby ssanie nie działało...efekt jest taki ,że po odpaleniu obroty spadają do 200-300 ,słychać klepanie zaworów i wydaje się ,że silnik zaraz zgaśnie , w tym momencie prawdopodobnie załancza się ssanie i obroty zwiększaja się do ok. 800 i następuje stabilizacja.

Mam wrażenie ,że ssanie za póżno zaczyna działać , a pozatym zimny silnik po odpaleniu (gdy ssanie działa prawidłowo ) powinien osiągać obroty w granicach 1500-2000.

Może ktoś miał podobny problem :?:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.