Skocz do zawartości

przypalone reflektory w e36, po jakich przebiegach?


BMWauto

Rekomendowane odpowiedzi

Witam na wstepie wsystkich, jestem tu nowy.

 

Przymierzam sie do kupna e36 318i raczej tej po lifcie, ale wiadomo, nie jest latwo znaleźć zadbany egzemplarz....

Dlatego mam pytanie do Was(zwłaszcza do osób posiadajacych bezwypadkowe e36): Po jakim przebiegu ZACZYNAJĄ przyżółkac reflektory mijania? Z moich obserwacji wygląda,ze powyżej 200 tys km, no ale pytnie czy to jest 220, 250 tys ?

Smiać mi sie chce gdy widze w ogłoszeniach e36 , bezwypadkowy,150 lub 180 tys km a reflektory przypalone ze hej :duh:

Bardzo prosze o pomoc jk cos wiecie na ten temat :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stwierdzi...

 

u mnie 200 tys i byly praktycznie ideal...

 

wiec mysle ze oko 300 tys za juz dosc zolte...

 

nawet w e46 wystepuje taki objaw...- nawet byl taki przyklad na forum ze ktos wlepil zdj - srodek byl ideal lakier itd jedynie reflektory mogly zdradzac przebieg...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stwierdzi...

 

u mnie 200 tys i byly praktycznie ideal...

 

wiec mysle ze oko 300 tys za juz dosc zolte...

 

nawet w e46 wystepuje taki objaw...- nawet byl taki przyklad na forum ze ktos wlepil zdj - srodek byl ideal lakier itd jedynie reflektory mogly zdradzac przebieg...

 

no dokładnie :P 200 tkm i reflektorki niemalze ideał :D wiec podejzewam ze zaczynają zółknąć gruuuubo powyżej 250 tkm i dalej.....zalezy tez kto jakich zarowek uzywa....ja sa standardowe 55W to szubko nie pozolkna a jak ktos jakiegos dziadostwa typu 100W to szybcej pozólkna :P

Z racji tego, że spadł śnieg, przypominam, że piłowanie GOLFA na ręcznym, to nie DRIFT!!!!

***

Nie dyskutuj z idiotą , na początku sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem.

***

http://picasaweb.google.co.uk/kieltj/BMW - moje BMW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie przypalaja sie tylko robia sie brudne...wystarczy umyc

 

Nie chodzi mi kolego o wzgledy estetyczne auta :nienie: , a raczej o przyblizony przebieg. a co do czyszczenia to jest to moim zdaniem nie do usunięcia (wżery i drobne spekania szkieła)- mówie o reflektorach na zarówke H7

 

Kolego Jarek_Jarecki i eqs , jesteście pewni co do tego ze wasze reflektory sa fabryczne :?: bo tylko jesli tak, to w ten sposób można cośstwierdzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego ja bym się nie sugerował tym że auto ma przypalone reflektory,moja znajoma ma 318 z 98roku kupiła ja osobiście w salonie(jezdzi nią 10lat) i teraz ma przejechane 191tyś i też ma przypalone reflektory!!!

Więc co auto musi mieć od razu cofnięty licznik????

Moim zdaniem dużo zależy od żarówek jakich się używa!!!

Bmw pewność na każdym kilometrze.....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego ja bym się nie sugerował tym że auto ma przypalone reflektory,moja znajoma ma 318 z 98roku kupiła ja osobiście w salonie(jezdzi nią 10lat) i teraz ma przejechane 191tyś i też ma przypalone reflektory!!!

Więc co auto musi mieć od razu cofnięty licznik????

Moim zdaniem dużo zależy od żarówek jakich się używa!!!

 

dzieki za cenną informację :cool2:

 

Mysle jednak ze jest troche prawdy w tym co pisze... :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przewidywanie przebiegu z przypalonych kloszy jest jak wróżenie z fusów. nic tą metodą nie stwierdzisz.

wszystko zależy od tego jak długo ktoś jeżdził na światłach oraz jakich żarówek używał.

Tworzywo z którego zrobione są szkła wewnętrzne podlega rozkładowi (oczywiście w jakimś stopniu) i sprzyja temu zarówno światło z żarówek jak i wiek samochodu (czas).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przewidywanie przebiegu z przypalonych kloszy jest jak wróżenie z fusów. nic tą metodą nie stwierdzisz.

wszystko zależy od tego jak długo ktoś jeżdził na światłach oraz jakich żarówek używał.

Tworzywo z którego zrobione są szkła wewnętrzne podlega rozkładowi (oczywiście w jakimś stopniu) i sprzyja temu zarówno światło z żarówek jak i wiek samochodu (czas).

 

 

Rozumiem , ze duzo zależy od stosowanych żarowek,przebiegu z włączonymi światłami , ale przecież nikt mi tego nie powie :!: uogólniam wiec i chcąc niechcąc zakladam ze zarówki były odpowiedniea światła byly uzywane kiedy potrzeba, a tak właściwie to sie Was radze przecież...

 

wiec dobrze kolego. masz może jakąs rade w takim razie odnosnie sprawdzenia potencjalnego przebiegu? (nie chodzi mi o wytarcie gumek na pedałach,gałki zmiany biegów, kierownicy bo te elementy łatwo wymienic) Czy proponujesz zawierzyc sprzedawcy w jakikolwiek przebieg by nie podał...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak niektorzy koledzy mowia mysle ze duzo zalezy od zarowek, jak ktos wstawi sporo mocniejsze niz powinny to nie ma bata musi byc jakis ślad przy dalszej exploatacji :? a jak sa dobre to jest mozliwe ze auto ma juz sporo najechane, z drugiej strony nie da sie stwierdzic jakich zarowek ktos kiedys uzywal :x

no i nie zapominajmy ze sa kraje gdzie sie non stop jezdzi na swiatla(niestety Polska tez dołączyła :duh: ) wiadomo ze wtedy np 10 lat jazdy zrobi swoje :roll:

Prowadziłeś kiedyś BMW? To jest adrenalina, to jak narkotyk - wciąga. Jesteś królem świata i nikt ci nie podskoczy :diabel_faja:





Nowe forum BMW tylko dla serii 3

http://www.3er.pl

warto tam być!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja proponuje zabrać auto do ASO

i będziesz miał na to większy pogląd , jak będziesz chciał to może Ci jakiś spec otworzyć silnik , i stwierdzi po zużyciu poszczególnych części jaki może być przebieg (oczywiście tylko przybliżony)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(niestety Polska tez dołączyła :duh: )

A ja tam się cieszę, zawsze jeździłem na światłach nawet jak nie było przymusu. Moim zdaniem zwiększa to bezpieczeństwo.

 

A na temat, to u mnie jest 280k km i przypalenia nie ma. Zaznaczam, że nie wkładałem żarówek typu xenon z marketu o mocy 100W.

http://www.dami.pl/~wiktorc/BMW/tuning.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepalają się wyŁącznie od żarówek. Znajomy opowiadaŁ mi, że wsadziŁ jakieś dziadostwo i przepaliŁy szkŁa na jego oczach :)

 

no i tak chyba temat można zakończyć , bo nic konstruktywnego z tego już nie wyjdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Jarek_Jarecki i eqs , jesteście pewni co do tego ze wasze reflektory sa fabryczne :?: bo tylko jesli tak, to w ten sposób można cośstwierdzić

 

wiec tak :D

Dla jasności to nie chodzi w naszym przypadku o dwa auta tyko o jedno, ponieważ ja kupiłem auto od eqs-a...i co do oryginalności reflektorów to mam pewność. Znam cała historię auta od początku :D i reflektory są fabryczne...i zawsze były uzywane zarowki H7 55W a nie inne.

Z racji tego, że spadł śnieg, przypominam, że piłowanie GOLFA na ręcznym, to nie DRIFT!!!!

***

Nie dyskutuj z idiotą , na początku sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem.

***

http://picasaweb.google.co.uk/kieltj/BMW - moje BMW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja obstaje przy swoim...

 

mialem wymieniany jeden reflektor a jeden jest oryginalny...

 

roznicy praktycznie nie widac... trzeba doszukiwac sie...

 

wiadomo ze po samych reflktorach za duzo nie wywrozysz... ale zwroc uwage na lakier

 

a na reflektory popatrz rowniez czy maja jakies slady odbicia od kamieniow rysy itd - przebieg swoje robi...

 

ja osobiscie zwracam uwage na to i jezeli mialbym wybierac auto z takimi reflektorami i bez - wybralbym te bez nawet gdyby przebieg byl na niekorzysc...

 

popros Jarka_Jareckiego to Ci wrzuci jak powinny wygladac reflektory ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam jeszcze pytanie: Jaka jest fabryczna grubość powłoki lakierniczej na e36 i czy na kielichach powinna być podobna wartośc :?: Moze ktoś mierzył czujnikiem grubosci lakieru...

Czy, i jesli tak to które elementy blacharskie były cynkowane :?:

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no raczej wszystkie elementy powinny byc cynkowane..tak mi sie przynajmniej wydaje..jak nie mam racji to mnie poprawcie - chętnie sam tez się dowiem jak to było...a co do grubości lakieru na karoserii i kielichach ....wydaje mi sie ze jednak na karoserii zewnętrzbej jest wiecej warstw lakieru niż na pozostałych wewnętrznych...ale to tylko moje zdanie

Z racji tego, że spadł śnieg, przypominam, że piłowanie GOLFA na ręcznym, to nie DRIFT!!!!

***

Nie dyskutuj z idiotą , na początku sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem.

***

http://picasaweb.google.co.uk/kieltj/BMW - moje BMW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będe zakladał nowego postu dlatego się tu zapytam. Czy da sie do sedana e36 który ma kanape tylną niedzieloną, włożyć dzieloną? czy w e36 dzieli sie samo oparcie czy także siedzisko?

 

A po co Ci dzielona kanapa - skoro z tyłu za kanapą masz blachę :?: :?: :?:

 

Chyba, że chcesz ją sobie wyciąć ta blache i mieć dziure :mad2:

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po co Ci dzielona kanapa - skoro z tyłu za kanapą masz blachę

 

Chyba, że chcesz ją sobie wyciąć ta blache i mieć dziure

Pzdr.

 

We wszystkich sedanach z niedzieloną kanapą za nią jest stała przegroda- "blacha" :?: Są wersje z dzieloną kanapą i myslałem ze nie ma w sedanie e36 (bynajmniej nie we wszystkich) takiej przegrody... :worried:

nie wiem czy to ma coś wspolnego ale chodzi mi o modele z 96 i nowsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.