Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po wymianie reduktora na nowy większy duzo czytałem i postanowiłem kupic jeszcze Blos który nie dusi nam silnika jak mikser i samochód odzyskuje kopa i jeszcze mniej pali ale grzebiąc po necie i rozmawiając z ruznymi ludźmi dowiedziałem sieże mozna zrobic coś takiego... Co o tym sądzicie??? Blos też jest dobrym rozwiązaniem dla tych którzy mają zwykłe instalacje...Podaje link ro tego patentu :cool2:

http://manuale.piwko.pl/zamiast_blosa.pdf

Siniek ;)

Wynajem aut do ślubu.

http://www.jaguaremdoslubu.strefa.pl/

Opublikowano

Ogólnie jak już tak się bawić

to ja podzielił bym ten węzyk na 6 , powiercił otwory w kolektorze i zamontował takie cuś na każym dolocie osobno

 

zlikwidował byś problem wystrzałów,,, nawet jak by coś kichło to minimalnie

Gaz sam prawie by się regulował bo zasysało by go bardziej do cylindrów w fazie ssania:),, myśle że spalanie też by spadło

:twisted:

 

To by była taka prawie sekwencja II generacji :D :) :lol:

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Opublikowano

Przejrzałem pdf'a i stwierdzam, że to niezła "rzeźba" :D . Po co się tak mordować? Przecież to jest tak zwany "mikser soniczny". Można to kupić jeśli ktoś chce zachować choćby odrobinę estetyki pod maską. Jest tylko jeden problem. Jeśli chcemy mieć większy przekroj dolotu, to jest to nie do wyregulowania :!: Bawiłem się tym i jeśli chodzi o silnik m30, to nawet blos sprawuje się lepiej. Jeśli ktoś ma instalację na śrubkę to w ogóle odradzam. Można uzyskać lepsze wyniki niż na standartowym mikserze przy przekroju miksera sonicznego około 41mm ale do blosa się nie umywa. Wniosek jest prosty - Praw fizyki się nie przeskoczy, a już napewno nie przy pomocy hydrauliki, bo jak nazwać to co widziałem na pdf-ie? Gdyby to było takie proste, to po co mikser i zwężka? Przecież wystarczy dziura w dolocie, rurka z gazem i w drogę :lol:

Ogólnie jak już tak się bawić

to ja podzielił bym ten węzyk na 6 , powiercił otwory w kolektorze i zamontował takie cuś na każym dolocie osobno

 

zlikwidował byś problem wystrzałów,,, nawet jak by coś kichło to minimalnie

Gaz sam prawie by się regulował bo zasysało by go bardziej do cylindrów w fazie ssania:),, myśle że spalanie też by spadło

 

 

To by była taka prawie sekwencja II generacji

Podobnie (lecz zupełnie :D inaczej) działa III gen. ale niestety gaz sam się nie reguluje i zamiast zlikwidować wystrzały zlikwidowałbyś silnik takim patentem.

peace & love
Opublikowano

Przeczytałem PDF'a.

Normalnie garaż. Ja bym nieryzykował i założył BLOS'a. Poza tym w Lanos'ie może i działa (tam chyba jest 1.6). W e32 (minimalnie 3l) to będzie trzeba testować, zmieniać te "rurki" etc. Dominiko odpuść sobie.

No... chyba że lubisz się bawić :-)

Oczywiście najlepiej jest wywalić lpg. Jest jednak małe "ale". Cena Pb.

Szczerze mówiąc nie jest jakoś masakrycznie wysoka, ale na moje potrzeby (V-max) wystarczy mi "gazik" :-)

 

pozdr

Mariusz

 

PS.

Zbichu, 14.9/100. Ja na trasie nie mogę zejść poniżej 17-20. I mam manual.

Opublikowano

PS.

Zbichu, 14.9/100. Ja na trasie nie mogę zejść poniżej 17-20. I mam manual.

To moja średnia odkąd założyłem IV gen (8000 km). 50/50 - trasa/miasto.

17-20 na trasie to za dużo. Ustaw gaz.

peace & love
Opublikowano

nie wieże w nic co daje więcej mocy i zmniejsza spalanie

:8)

Opublikowano
nie wieże w nic co daje więcej mocy i zmniejsza spalanie

:8)

Magnetyzer. :mrgreen:

między innymi

:twisted:

Opublikowano
To moja średnia odkąd założyłem IV gen (8000 km). 50/50 - trasa/miasto.

17-20 na trasie to za dużo. Ustaw gaz.

 

W sumie to chyba nie jest źle. Przypominam sobie, że na początku mojej znajomości z "7" miałem 13.5-14, ale dopiero się poznawaliśmy :-)

Dochodzi jeszcze kwestia prędkości jazdy. Ja mam średnią 100km/h, więc jak na polskie warunki całkiem niezła, ale jest to okupione "trochę" większym zużuciem paliwa.

 

pozdr

Mariusz

Opublikowano
Mam jeszcze takie pytanko do Was bo w tym tygodniu będe miał tego Blosa... Zastanawiam sie czy nie lepiej założyc go za przepływomierzem??? jeżeli ktoś coś wie na ten temat to proszę o wypowiedzenie się... czy by nie było jeszcze lepiej?

Siniek ;)

Wynajem aut do ślubu.

http://www.jaguaremdoslubu.strefa.pl/

Opublikowano

A to jednak dobrze myślałem, że nie między przepływomierzem a filtrem tam na tym kolanku...Hm...To teraz będe musiał kupic taka gume pewnie:

http://allegro.pl/item320150506_przepustnica_potencjometr_bmw_e32_735i.html

tak bo ja tam mam jakąś klapkę antywybuchową....

A gdybym założył jednak przed przepływomierzem za filtrem to by była różnica??? Bo w innych autkach tak się zakłada...

Siniek ;)

Wynajem aut do ślubu.

http://www.jaguaremdoslubu.strefa.pl/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.