Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
jak w temacie, co to może być, na zimnymn silniku słabo odpala (czujnik temperatury jest nowy) jak odpali to odczuwalnie przebiera i falują obroty, jak sięrozgrzeje to niby jest ok ale mimo wszystko czuć nierówną pracę silnika. Pali na trasie 16l gazu (sekwencyjny), no i oczywisćie troszkę mocy brakuje. Świece były nowe, kable też, kopułka i palec też.
Opublikowano
Luzy zaworów wyreguluj.0,3 na zimnym wlot i wylot.

W124 260E

W201 200E ex.

W126 260SE

W115 240D (250 M123) ex.

BMW 730i E32 ex.

Opublikowano

Witam

 

 

MIałem identyczny problem!

problemy z zapalaniem , duze spalanie brak mocy strzały w przepływke...az w koncu po 3 miesiacach takich wyczynów...całkowity brak reakcji na rozrusznik i unieruchomione auto!! podmieniałem kazdy element (kable świece przepływka komputer ) i nic dalej nie odpalała...na samym końcu podmieniłem czujnik położenia wału....i od ręki odpaliła.

Opublikowano

A gdzie tego szukać ?

Tzn w komorze silnika gdzie to się znajduje ?

 

Bo u mnie na Pb jest tak, że:

- zapala z problemem (trochę muszę pokręcić - jakieś 2-3 sekundy)

- nie wkręca się na obroty przy delikatnym przyśpieszaniu (ale przy pedale gazu w podłodze jest ogień).

 

 

pozdr

Mariusz

Opublikowano
Przy kole pasowym z zębami (strona prawa silnika od miejsca pasażera) śrubka na klucz 6-kątny nr 5 , przydatny dłuższy klucz,(polecam odkrecanie z kanału badź podnośnika) oraz zabawa z przewodem od czujnika....kóry jest podłączony do kompa żeby go umieścic z powrotem na miejscu.
Opublikowano
A gdzie tego szukać ?

Tzn w komorze silnika gdzie to się znajduje ?

 

Bo u mnie na Pb jest tak, że:

- zapala z problemem (trochę muszę pokręcić - jakieś 2-3 sekundy)

- nie wkręca się na obroty przy delikatnym przyśpieszaniu (ale przy pedale gazu w podłodze jest ogień).

 

 

pozdr

Mariusz

 

u mnie na Pb w końcowej fazie żywotności czujnika mozna bylo krecic po nawet 3- 4 minuty...a przepływka jest ok....jak z obrotami na jalowym??

Opublikowano

u mnie na Pb w końcowej fazie żywotności czujnika mozna bylo krecic po nawet 3- 4 minuty...a przepływka jest ok....jak z obrotami na jalowym??

 

Jałowe są git (na Pb). Jeśli zimny (tzn 1/4 skali) to jak zgaśnie jest wielki problem z odpaleniem. Gdy ciepły to 2-5 s i zapala (żenua).

Właściwie wymieniłem już wszystko, więc został tylko ten czujnik. Szkoda, że teraz w weekend są święta, bo tego nie załatwię.

 

pozdr

Mariusz

Opublikowano

..przeczyść silnik krokowy najlepiej WD 40 oraz jego styki elektryczne..zobacz efekt..bedziemy myslec co dalej..nie ma sensu bez potrzeby wymieniac elementów które są dobre.

 

Wystrzału na gazie nie miałeś...?

Opublikowano
hmmm no to sprawdziłem ile pali na mieście, 25l na 100km to chyba ciut za dużo. w środę jade na ustwienie zaworów i zbadanie ciśnienia.
Opublikowano
Sprawdz klin na wale! Mialem u siebie podobne objawy. Najprosciej: wykrec pierwsza swiece, wloz w otwor cienki dlugi srubokret lub cos podobnego i przekrecaj powoli walem do momentu kiedy tlok bedzie w najwyzszym polozeniu (musisz to wyczuc tym srubokretem) i sprawdzic czy zgadza sie punkt na kole pasowym (punkt na kole oznaczony OT, znak jest na obudowie rozrzadu u gory nad kolem). Jezeli nie bedzie wychodzilo idealnie w punkcie to masz juz przyczyne. Powodzenia!
BMW - Like No Other
Opublikowano
hmm dowiedziałem się co może być przyczyną takiego przesunięcia, jakiś pajac mógł stwierdzić że na gazie drugiej generacji ma słabego kopa i przyspieszyć zapłon, bedzie wecej palił ale kopa wiecej bezie, a na benzynie bezie lipa na maksa
Opublikowano
jak przyspieszył zapłon????zapłon jest sterowany z kompa Motronic'a !!!!....moj przez zepsuty czujnik polozenia wału był nie w tym momencie co trzeba..
Opublikowano
Nie wiem dokladnie co bylo bezposrednia przyczyna, ale u mnie ktos cos wczesniej grzebal przy silniku i za slabo dokrecil piastke kola pasowego. Jak rozebralem to klin byl zciety, a calosc byla przestawiona o jakies 15-20 stopni do tylu (zaplon opuzniony). W takim stanie przyspieche 0-100km/h mial ok 17sek. no i strzelal na gazie kiedy tylko chcial.
BMW - Like No Other
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

WitaM!!!

maslo_82 i jak twoja sprawa się zakończyła ?? Ponieważ ja mam baardzo podobny problem , pali mi 20 l , zalewa się , coś na mocy straciła i przebiera na wolnych obojętnie czy na zimnym czy na ciepłym , a zaczęło się to wszystko jak wywaliłem gaz ( 2 gen) , ale wywalając gaz wymieniłem świece na NGK , przeczyściłem krokowca , przepustnice , wyczyściłem przepływke leciutko papierkiem wodnym oraz różnymi chemikaliami że się prawie w środku świeci i nigdzie nie zacina :) . No i po tych zabiegach zaczęły się dziać takie jaja jak u kolegi maslo_82 :/ Co to możę być ?? POMÓŻCIE bo już pomysłu niemam.

Czy winne temu wszystkiemu mogą być niewyregulowane zawory ?? BO u mnie już dawwno powinny być , no ale żeby takie cuda się działy tylko przez niewyregulowane zawory ??

Opublikowano

A u mnie po "padzie" akumulatora (przed tym incydentem, na benzynie prawie nie jeździł), postał 12 godzin bez napięcia, nagle ogień. Chodzi rewelacyjnie na Pb. Może zwykły reset kompa wystarczy ?

 

pozdr

Mariusz

Opublikowano
Od porządnego resetu zacząłem , niestety to nie przyniosło efektów , wręcz przeciwnie , po resecie przez pierwsze 30 km , spalił tyle litrów paliwa że aż sam sie pogubiłem :/ Teraz jakoś troche się uspokoiła i pali 18 :/ A przed resetami i przed wyjęciem gazu , paliła na benzynie ładnie koło 12,5-13 litrów.
Opublikowano

To ja się dodam jako kompletny brak pomysłów kiedy to zaobserwowałem, że moje M30B35 lepiej chodzi z rozłączonym silniczkiem krokowym niż z podłączonym... Z rozpiętym po prostu leciutko i cichutko, tylko szarpnie ze dwa razy przy zejściu na wolne obroty. Jak podłączam instalację do silniczka, brdum brrdum brrrrdum i gaśnie... Zapewniam to nie krokowiec. Więc co? Motronic, bo chyba on steruje zaworem wolnych obrotów? Może ma ktoś pożyczyć takie cudo?

Bo reszta objawów identyczna jak u autora postu, dużo pali, itd.

Patrzcie w lusterka, BMW są wszędzie!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.