Skocz do zawartości

klimatyzacja ????


dakar61

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Koledzy mam pytanko byłem dzisiaj w norauto na przegladzie klimatyzacji i powiedzieli mi ze wszystko jest ok tylko po podłaczeniu chyba manometru okazalo sie ze cisnienie jest za duze bo az skala sie skonczyla.mieliscie moze podobną usterkę ,co jest ni tak???

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Jesli wentylator skraplacza się nie załącza to tak się dzieje.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba podlaczyl manometr niskiego cisnienia do ukladu wysokiego cosnienia...przy cisnieniu 25-27atmosfer jest odciecie sprezarki jak jest wszystko sprawne...jak nie to albo rozsadzi uklad lub stanie sprezarka :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za szybka odpowiedz :D a zapłaciłem 100zl i bylo w tym odgrzybianie i przeglad, nic nie dolewali ani nie uzupelniali bo nie wiedzieli co z tym cisnieniem.Czyli teraz pewnie bym musiał udac sie do jakiegos fachowca od klimy????
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za szybka odpowiedz :D a zapłaciłem 100zl i bylo w tym odgrzybianie i przeglad, nic nie dolewali ani nie uzupelniali bo nie wiedzieli co z tym cisnieniem.Czyli teraz pewnie bym musiał udac sie do jakiegos fachowca od klimy????

 

na drugi raz jedz od razu do fachowca...za odgrzybianie 100zl. :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba podlaczyl manometr niskiego cisnienia do ukladu wysokiego cosnienia...przy cisnieniu 25-27atmosfer jest odciecie sprezarki jak jest wszystko sprawne...jak nie to albo rozsadzi uklad lub stanie sprezarka :P

 

o ile sie niemyle to niemozliwe aby podlaczyc manometr od wysokiego cisnienia do niskiego, sa inne koncowki, wiem bo pracuje w norauto i wiem co jest na wyposazeniu warsztatu

www.auto-optima.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba podlaczyl manometr niskiego cisnienia do ukladu wysokiego cosnienia...przy cisnieniu 25-27atmosfer jest odciecie sprezarki jak jest wszystko sprawne...jak nie to albo rozsadzi uklad lub stanie sprezarka :P

 

o ile sie niemyle to niemozliwe aby podlaczyc manometr od wysokiego cisnienia do niskiego, sa inne koncowki, wiem bo pracuje w norauto i wiem co jest na wyposazeniu warsztatu

:duh: :duh: :duh:

 

pomysl...co ma manometr do koncowek....widac jaki z ciebie fachowiec...widac ze nie warto jezdzic do firmy nourato :jawdrop:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z własnego doświadczenia: po przeglądzie klimy w norauto w Katowicach po miesiącu zatarła się sprężarka, urwało sprzęgło klimy. Norauto to partacze, którzy dostali maszynkę do diagnostyki i świadczą usługi. Po przyjeździe do porządnego specjalisty dowiedziałem się, że uzupełniono czynnik chłodzący nie sprawdzając oleju. Poza tym zapchany był osuszacz, który trzeba wymieniać co kilka lat (3-4). Wyrok - 1500PLN.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moglbys napisac jaki jest koszt wymiany tego osuszacza??

 

cene osuszacza zobacz na alegro...wymiana ok.150-200zl. zalezy w jakim rejonie kraju i serwisu :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba podlaczyl manometr niskiego cisnienia do ukladu wysokiego cosnienia...przy cisnieniu 25-27atmosfer jest odciecie sprezarki jak jest wszystko sprawne...jak nie to albo rozsadzi uklad lub stanie sprezarka :P

 

o ile sie niemyle to niemozliwe aby podlaczyc manometr od wysokiego cisnienia do niskiego, sa inne koncowki, wiem bo pracuje w norauto i wiem co jest na wyposazeniu warsztatu

:duh: :duh: :duh:

 

pomysl...co ma manometr do koncowek....widac jaki z ciebie fachowiec...widac ze nie warto jezdzic do firmy nourato :jawdrop:

 

 

ja widze roznice, jak ty nie to widac jaki z ciebie fachowiec

 

http://www.agdex.com/grafika/ch-134l-80mm.jpg

 

http://www.agdex.com/grafika/ch-134h-80mm.jpg

www.auto-optima.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba podlaczyl manometr niskiego cisnienia do ukladu wysokiego cosnienia...przy cisnieniu 25-27atmosfer jest odciecie sprezarki jak jest wszystko sprawne...jak nie to albo rozsadzi uklad lub stanie sprezarka :P

 

o ile sie niemyle to niemozliwe aby podlaczyc manometr od wysokiego cisnienia do niskiego, sa inne koncowki, wiem bo pracuje w norauto i wiem co jest na wyposazeniu warsztatu

:duh: :duh: :duh:

 

pomysl...co ma manometr do koncowek....widac jaki z ciebie fachowiec...widac ze nie warto jezdzic do firmy nourato :jawdrop:

 

 

ja widze roznice, jak ty nie to widac jaki z ciebie fachowiec

 

http://www.agdex.com/grafika/ch-134l-80mm.jpg

 

http://www.agdex.com/grafika/ch-134h-80mm.jpg

 

chlopaku nie blachuj sie sam...niebieski niskiego cisnienia do 15 atmosfer/bar/...czerwony wysokiego cisnienia do 35 atmosfer /bar/ ...lepiej skacz ten temat a jak nie to zapraszam na pokazowke do siebie...co chciales mi udowodnic...wentylator wlacza sie przy cisnieniu 15-17 atmosfer na tloczeniu :jawdrop: i tak jak pisalem podlaczyl zle manometry :norty: dlatego nie wystarczylo mu skali :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chlopaki to są w agencjach towarzyskich.... posluchaj, manometr od wysokiego i niskiego cienienia konczyc sie przewodami, dla ulatwienia czerwonym i niebieskich czyli odpowiednio wysokiego i nieskiego cienienia i one sa zakonczone zaworami wiec niegadaj glupot ze mozna to zle podlaczyc, a raczej niewieze aby ktos po skonczonej pracy odkrecal sam zegar od przewodow i innej aparatury

 

http://www.viraxtools.pl/data/images/towar/372-large.jpg

 

 

z prawej i z lewej strony wychodza przewpdy z odpowiedniej wielkosci koncowkami wiec nieda sie tego zle podlaczyc, niegadaj glupot bo juz niedam rady pisac, a o klimie troszke wiem i niepotrzebuje twoich szkolen

www.auto-optima.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

krzywy191

Ostrzeżenia : 1

 

nie uswiadamiaj mnie jak nie wiesz o co chodzi :shock: w tym siedze 40lat i nie wypisuj glupot...bateria ma te same gwinty do wezy co koncowki przychodzace przy szybkozlaczach od wysokiego i niskiego cisnienia...nie potrzeba manometrow przekladac zeby sie pomylic..pomysl zanim cos napiszesz...przez tyle lat nie spotkalem sie zeby na ssaniu bylo przeszlo 17atmosfer /bar/ i to obojetnie czy to klima samochodowa,czy instalacja chlodnicza...przestan pisac glupoty i sie osmieszac....gdzies slyszales ze dzwony bija tylko nie wiesz w ktorym kosciele /przyslowie... :jawdrop:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie no faktycznie po skonczeniu pracy mechanik opdkreca zegary od baterii, odlacza wszystkie przewody i ogolnie rozbiera w mak aparature, co ty bredziesz, wszystko sie da zrobic ale chodzi mi o zwykle sprawdzenie gdzie przy normalnym uzytkowaniu niema mozliwosci pomyslki, kurde to jakie ty masz wyksztalcenie jak 40 lat w klimatyzacji a gdzies jeszce napisales ze jestes elektrykiem z 30 letnim doswiadczeniem, ale moze faktycznie uciebie moga sie zdazyc takie pomylki ze zegar zle przykręcą do baterii,
www.auto-optima.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

krzywy191

Ostrzeżenia : 1

 

ale z ciebie CKM :jawdrop: zastanow sie a wtedy pisz...tak jestem elektrykiem...zajmuje sie chlodnictwem i jeszcze innymi ... :shock: czy ty nie mozesz pokapowac ze nie chodzi o przekrecanie zegarow :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak...jak nie chodzi wentylator to bedzie takie cisnienie na wysokim...za chwile by czujka odciela prace sprezarki :roll:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i po problemie wtyczka od wentylatora buła wybięta :D

Mam jeszcze jedno pytanko za chłodnicą jest taka klapa ktora otwiera sie poprzez cisnienie kiedy powinna sie otworzyc?

 

jak jest za duza temperatura na chlodnicy.....http://rapidshare.com/files/70994217/Instrukcja_obs_ugi_BMW_E46_PL_up_by_dunaj2.rar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Ok eksperci może Wy mi pomożecie.

 

Mam taki problem, że klima działa cały czas - czy śnieżynka się świeci czy nie przy ustawionej niskiej temperaturze leci zimne powietrze (oczywiście w ciepłe dni można to zaobserwować).

 

Co może być nie tak i gdzie szukać usterki?

http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/ - moja Bumcia ;)




http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/spalanie.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godmode spróbuj wypiąć kostkę od sprężarki a następnie zobaczyć czy nadal klima chłodzi. Jeżeli tak to by znaczyło, że jest cały czas sprzęgnięta i to jej wina, a jeżeli przestanie chłodzić to wina może leżeć po stronie elektryki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O świetny pomysł na diagnoze! Dzięki!

A czy ta wtyczka jest tutaj widoczna:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BE51&mospid=47425&btnr=64_0720&hg=64&fg=50

chodzi o ta wtyczkę od sprzęgła elektrycznego?

http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/ - moja Bumcia ;)




http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/spalanie.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.