Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chyba bym sobie dał spokój. Za 220 zł wolałbym chyba kupic interface z allegro i oprócz kasowania inspecji i tym podobnych pierdółek mógł kasować błędy, mieć dostęp do Live Data i takich tam.

JAk dla mnie 220 zł wywalone w błoto. Pozatym jest dość mglisty opis jak to wygląda i szczeze mówiac niewiem za co płace.

Błogosławieni, którzy nie mając nic do powiedzenia, nie ubierają tego w słowa.
Opublikowano

oproocz kasowania airbaga to ma urzadzenie ktore zrobi reszte za ciebie - przez to ze nie ma kasowania airbaga to ci policze np... 100zl co ty na to??

 

 

 

po co wydawac kase na cos co mozna zrobic za pomoca kabelka :) wystarczy odpowiednie piny zewrzec i juz masz inspekcje i oilservice skasowane :)

Opublikowano
Glownie chodzi o kasowanie airbaga i poziomu plynu a inspekcje i tak gratisowo przy wymianie oleju :) Jak olej trzeba wymienic to go wymieniam a nie gasze lampke :D A dodam ze wlasnie air bag i plyn mi sie swieca i drazni to w oko na maxa :D
NO BMW - NO FUN !!!
Opublikowano
Nie sadze zeby w E-39 działało kasowanie pełnej inspekcji i servisu za pomoca zwarcia kabelków, działąąło to w mojej e-36 ale w E-39 nie

 

w e39 tez działa kasowanie inspekcji zwarciem masy z pinem nr 7

 

http://bmw-tds.pl/forum/viewtopic.php?t=38

 

Tak, tylko nikt nie mówi potem że inspekcja się coraz szybciej zapala aż w końcu trzeba nowe zegary :nienie:

Błogosławieni, którzy nie mając nic do powiedzenia, nie ubierają tego w słowa.
Opublikowano
Nie sadze zeby w E-39 działało kasowanie pełnej inspekcji i servisu za pomoca zwarcia kabelków, działąąło to w mojej e-36 ale w E-39 nie

 

w e39 tez działa kasowanie inspekcji zwarciem masy z pinem nr 7

 

http://bmw-tds.pl/forum/viewtopic.php?t=38

 

Tak, tylko nikt nie mówi potem że inspekcja się coraz szybciej zapala aż w końcu trzeba nowe zegary :nienie:

 

A skąd Ty to wytrzasnąłeś?? :shock: Nic takiego się nie dzieje. A to kiedy się zapala inspekcja zależy od typu jazdy, krótszych, dłuższych tras. A nie od sposobu jej kasowania.

 

A jeśli nadal obstajesz przy swojej teorii, to proszę o jakieś dowody.

Opublikowano

inspekcji i oilservice nie trzeba kasowac, mozna tak jezdzic to jest tylko informacyjne. wcale zegary od tego sie nie uszkadzaja, wiem cos o tym bo sam je naprawiam.

 

byla taka opcja do zakupienia w bmw dla flot , powodowala drastyczny spadek mocy przy zapalaniu sie pomaranczowego kwadracika i zmuszala kierowce ktory oczywiscie nie byl wlascicielem auta do jechania na przeglad. widzialem takie 2 auta. oba to e34.

Opublikowano
Ale podliczyc wykasowanie inspekcji i poziomu plynu i poduszek to wyjdzie jakies 120 zl :) To jednorazowa usluga. W przypadku ruszenia wtyczka poduchy znowu sie zapala jasiek i kolejne 50 zl. :norty: Nie wiem chyba kupie to gowno i powiem czy sie nadaje czy nie :D Pozdro !!! W sumie 200 zl to nie az takei wielkie siano :mrgreen:
NO BMW - NO FUN !!!
Opublikowano
Nie sadze zeby w E-39 działało kasowanie pełnej inspekcji i servisu za pomoca zwarcia kabelków, działąąło to w mojej e-36 ale w E-39 nie

 

w e39 tez działa kasowanie inspekcji zwarciem masy z pinem nr 7

 

http://bmw-tds.pl/forum/viewtopic.php?t=38

 

Tak, tylko nikt nie mówi potem że inspekcja się coraz szybciej zapala aż w końcu trzeba nowe zegary :nienie:

 

A skąd Ty to wytrzasnąłeś?? :shock: Nic takiego się nie dzieje. A to kiedy się zapala inspekcja zależy od typu jazdy, krótszych, dłuższych tras. A nie od sposobu jej kasowania.

 

A jeśli nadal obstajesz przy swojej teorii, to proszę o jakieś dowody.

 

Hmm, nie potrafie przedstawić żadnych dowodów na poparcjie tej jakże śmiałej tezy :wink: Poprostu sam się spotkałem z takim stwierdzeniem. Nie ukrywam że byćmoże jest w tym tyle samo prawdy ile we wlewaniu miodu dla uciszenia zaworów :twisted2:

Błogosławieni, którzy nie mając nic do powiedzenia, nie ubierają tego w słowa.
Opublikowano
Tak, tylko nikt nie mówi potem że inspekcja się coraz szybciej zapala aż w końcu trzeba nowe zegary :nienie:

 

A skąd Ty to wytrzasnąłeś?? :shock: Nic takiego się nie dzieje. A to kiedy się zapala inspekcja zależy od typu jazdy, krótszych, dłuższych tras. A nie od sposobu jej kasowania.

 

A jeśli nadal obstajesz przy swojej teorii, to proszę o jakieś dowody.

 

Hmm, nie potrafie przedstawić żadnych dowodów na poparcjie tej jakże śmiałej tezy :wink: Poprostu sam się spotkałem z takim stwierdzeniem. Nie ukrywam że byćmoże jest w tym tyle samo prawdy ile we wlewaniu miodu dla uciszenia zaworów :twisted2:

 

Wlewanie miodu dla uciszenia zaworów jest tak samo zaradne jak wlanie słoika musztardy do chłodnicy celem zatkania nieszczelności :clap:

 

To są metody żywcem wzięte z doświadczeń choćby z FSO.Na swój sposób działały...ALE to były TAMTE czasy i TAMTE samochody.Tu mamy już tylko właścicieli samych BMW.

 

Ale teoria z coraz szybciej zapalającą się inspekcją i konieczną wymianą zegarów...to już totalny wymysł.Nie czytać bzdur.Nie brać tego pod uwagę.

 

Ten przykładowy Interface posiada zbyt mało funkcji dostępu do kompa by wart był tej ceny.

BMW? Bogini Moich Wrażeń.
Opublikowano
Nie sadze zeby w E-39 działało kasowanie pełnej inspekcji i servisu za pomoca zwarcia kabelków, działąąło to w mojej e-36 ale w E-39 nie

 

w e39 tez działa kasowanie inspekcji zwarciem masy z pinem nr 7

 

http://bmw-tds.pl/forum/viewtopic.php?t=38

nie sądze, probowałem i lipa, nawet przez interfejs diagniostyczny. Zreszta było o tym na forum odnosnie kasowania inspekcji w E-39 i jest problem ze zwieraniem pinów uwierz wiem, co mówie bo sam to przerabiałem w końcu pojechałem do ASO i skasowali mi za 60zł inspekcje no i serwis , tzn pełne kasowanie, i mma spokój i zrobili to szybko bez narażania na jakies problemy. W e-36 zwierałem piny i było okej ale tutaj nie dało rady.

Opublikowano
Nie sadze zeby w E-39 działało kasowanie pełnej inspekcji i servisu za pomoca zwarcia kabelków, działąąło to w mojej e-36 ale w E-39 nie

 

w e39 tez działa kasowanie inspekcji zwarciem masy z pinem nr 7

 

http://bmw-tds.pl/forum/viewtopic.php?t=38

nie sądze, probowałem i lipa, nawet przez interfejs diagniostyczny. Zreszta było o tym na forum odnosnie kasowania inspekcji w E-39 i jest problem ze zwieraniem pinów uwierz wiem, co mówie bo sam to przerabiałem w końcu pojechałem do ASO i skasowali mi za 60zł inspekcje no i serwis , tzn pełne kasowanie, i mma spokój i zrobili to szybko bez narażania na jakies problemy. W e-36 zwierałem piny i było okej ale tutaj nie dało rady.

 

A to ciekawe, pierwszy raz słyszę coś podobnego! Ja nie miałem najmniejszych problemów, zrobiłem to jednym kabelkiem z żaróweczką. Cały zabieg trwał kilka sekund i bez powtórek. To dziwne że miałeś problemy, bo to działa właśnie przez połączenie danych pinów. W ASO co prawda za pomocą urządzenia ale przecież zrobili to samo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.