Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
tz. powiem tak zastanawiam sie dopiero nad kupnem i zrobieniem takiego malego potwora . Wiec nie wiem zabardzo co znajde w dobrym stanie ;/ a jaki bylby odpowiedni do takiej przerobki ??
Opublikowano

jezeli bedzie ci to ktos robil to nie wydasz mniej niz 5tys pln za caly swap na gotowo.

napisz czy baza bedzie 316/318 czy 320/325 ?

Opublikowano
aha spoko dokladnie nie wiem jaki bedzie w tym silnik bo zaczynam wlasnie szukac i chodzi mi najbarziej o blacharke i stan techniczny a silnik to juz w tym momecie to dodatek jak chem zrobic tego swapa :) a mam jeszcze pytanie co trzeba wymienic przykladowo jak kupie e30 z slabym silnikiem czyli 1.6 lub 1.8 i co najlepiej wymienic ??
Opublikowano

nie lepiej kupic e30 z orginalnym 2,5 lub 2,7. jak chcesz walic na szczepa to zainteresuj sie silnikiem np 3,0 lub 3,5 lub....

kase wydasz a i tak zbytnio nie pokazaesz sie takim na miescie zbytnio zauwazony. lepiej troche wiecej kaski zaiwestowac w wiekszego potworka z nienormalnym silnikiem, a tak to zginiesz w tlumie. nic nie kaze bo mam tdsa i niemam sie czym chwalic z f1.

ROB JAK CHCESZ. pozdrawiam

PRANIE TAPICEREK SAMOCHODOWYCH 0 504 256 487
Opublikowano

ale koledze widze ze chodzi z 1.6 czy 1.8 a nie z 2.5 na 2.5...

 

V12 to jest chyab naprawde kozak w E30... Napewno lepsze wrazenie niz w E32 :twisted: :twisted:

 

a co potrzebujesz...no to cale zawieszenia gdyz 1.6 czy 1.8 ma bebny z tylu,dyfer,most mocniejsze koncowki/czyt. od np.2.5) itp.. zreszta poszukaj bo o swapach jest kilka tematow

B M W
Opublikowano

v12 5.0 to bez sensu opcja. do polatania po miescie nie zdaje egzaminu.

 

do swapa na m50 z m40 bedzie trezba: chlodnicy,mostu, calego wydechu, calego przedniego zawieszenia i tylnego z tarczami.

lepiej kupic tania 320 a odejdzie ci wymiana kolumn, wydechu,tarcz itd...

Opublikowano
v12 5.0 to bez sensu opcja. do polatania po miescie nie zdaje egzaminu.

 

do swapa na m50 z m40 bedzie trezba: chlodnicy,mostu, calego wydechu, calego przedniego zawieszenia i tylnego z tarczami.

lepiej kupic tania 320 a odejdzie ci wymiana kolumn, wydechu,tarcz itd...

 

Probowałes, że masz tak sceptyczne podejscie do tego pomysłu???

Przy własnej pray wyjdzie taniej niż m50, a przyjemnosci i mocy dużoo duzo wiecej!!

Zreszta zycie nie konczy sie na latanie po miescie, to mniej niz średnia przyjemność...

Opublikowano
Hehe no raczej o silniku z e32 to mogę pomarzyć, bo bym zarabiał chyba tylko na paliwo do tego samochodu. Wiem ze te 300KM robiłoby wrażenie no, ale kasa kasa i jeszcze raz kasa.Mam pytanie a co do tego v12 to ile on pali Tobie??
Opublikowano

Hehe, to nie moje autko, kiedys zbierałem informacje na temat najpopularnijszych silników 12 cylindrowych (co ciekawe v12 produkowane przez bmw jeszt najczesciej spotykanym silnikiem o tej liczbie cylindrów na swiecie) ja mam połowe tej pojemnosci w moim 325ix:) Ale trzeba przyznac, ze wyglada to profesjonalnie, jakby fabryka taka jednostke wkładała!!!

Wydaje mi sie, ze taki SWAP byłby tańszy, a spalanie, pewnie tez nie jest az tak zabijające, zwłaszcza, że to lekkie autko. Moj ix pali 10l średnio, ale jest drugim autem, nie jeździ po miescie zbyt czesto, ale po dupie lubi dostać:)

Opublikowano

Czy takie v12 ma jakiś sens w E30? przecież tył w nim lekki a przód ciężki że cho cho. Z tym silnikiem to chyba tylko król prostej. Jeżeli się nie mylę to przecież trzeba zmienić skrzynię i most. Jeżeli się mylę to proszę o poprawienie mnie :D

 

Tak mi się wydaje że lepiej chyba wsadzić M60 4.0 ale ja się zbytnio nie znam.

Opublikowano

Hehe, a uwazasz, że wkłądając M50 skrzynia, wał i łapy pozostają??? Nie...

Jak chcecie sie czegos dowiedziec na ten temat, to radze odwiedzic forum E30, kolega wyzej ma w podpisie, tam sie dowiecie sporo o kosztach i problemach!

Opublikowano
A nie lepiej Ci zdrowe 2,8 np.: z E36 włożyć?

 

Najlepiej :)

V12 to przerost formy nad treścią. Auto nie będzie skręcało w ogóle. Ciężar V12 sporo przekracza ciężar 6cylindrów więc wszystko trzeba wzmocnić a to kolejne kilogramy.

m52 to nadal najfajniejszy swap do E30.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
Osiągi osiągami, koszty kosztami - wszystko pięknie, pięknie - jak kogo stać to wrzuca 6 cylindrów, jak ktoś jeszcze bogatszy to drugie tyle... A mnie ciekawi jak się składa taki samochód z V12? Przecież włożenie takiej kobyły łączy się z małym przemeblowaniem pod maską/ingerencją w nadwozie etc... No więc czy kierowca ma jakieś szanse przeżycia w takim aucie? Słyszał ktoś o wypadku przeszczepionej E30tki :?:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.