Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

No i po roku jazdy po naszych polskich drogach cos musiało w końcu wyjśc w zawieszeniu. Potrzebuje pomocy , bo nie moge zdiagnozowac co to jest. Chodzi przedewszystkim o tył auta.

 

1) Jak jade powoli po jakiejs żużlowej drodze z małymi dołkami , słychać na lewym tylnym kole (jak wpdanie w dołek) lekki głuchy "puk".

I na drodze jak by lekko przestawia,przesuwa (jakby myszkował) tył samochódu.

 

2) Jak ruszam na jedynce to lekko mi podskakuje tył auta. Chodzi chyba o zawieszenie tylnego mostu.

 

 

Mam prośbe , jak możecie mi wskazać na realoem co to może być bym był wdzięczny,. BMW 330 cd 2004r.

Z góry dzięki

pozdrawiam

My Definition is High Definition


Moje:


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=161053

Opublikowano
Sprawdź tuleje gumowo metalowe wahacza tylnego te co wchodza w karoserię. Objawy które opisąłeś na to wskazuja.
BMW to pełnia życia.
Opublikowano

bildex

Mam podobne odgłosy i zachowanie auta.

Byłem w serwisie na weryfikacji i chłopaki stwierdzili, że to właśnie tuleje wahliwe zwrotnicy tylnej. Nie wymienili bo akurat części tych nie mieli na magazynie

Dziś kupiłem tuleje a w piątek będzie wymiana.

Jak już będą wymienione to podzielę się wrażeniami.

:hand:

Opublikowano
bildex

Mam podobne odgłosy i zachowanie auta.

Byłem w serwisie na weryfikacji i chłopaki stwierdzili, że to właśnie tuleje wahliwe zwrotnicy tylnej. Nie wymienili bo akurat części tych nie mieli na magazynie

Dziś kupiłem tuleje a w piątek będzie wymiana.

Jak już będą wymienione to podzielę się wrażeniami.

:hand:

dzieki , czekam na info

My Definition is High Definition


Moje:


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=161053

Opublikowano

witam

ja ten problem z zawieszeniem rozwiązałem tak:

jadę do stacji serwisowej celem sprawdzenia koszt ok 10 zł i wiem co jest do wymiany

Opublikowano
tak jak koledzy napisali to wina tych tuleji one mogą nie tylko takie odgłosy dawać przy wiekszym zużyciu one wprost napier,,,,,, jak by młotem w podwozie stukał
Opublikowano

Tak więc tuleje już wymienione.

Jest o niebo lepiej.Nie ma dziwnych drgań podczas puszczania sprzęgła,nic nie stuka,nic nie puka.

Jednym słowem OK.

Koszt to:

200 zł tuleje Lemforder + 100 zł wymiana. :dance:

Opublikowano
Tak więc tuleje już wymienione.

Jest o niebo lepiej.Nie ma dziwnych drgań podczas puszczania sprzęgła,nic nie stuka,nic nie puka.

Jednym słowem OK.

Koszt to:

200 zł tuleje Lemforder + 100 zł wymiana. :dance:

 

Witam!

No to dobrze , ja musze tez wymienic tylko nie mam kiedy.

Moze dzisiaj podlece do BMW po tueje .

pozdr

My Definition is High Definition


Moje:


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=161053

Opublikowano

 

Witam!

No to dobrze , ja musze tez wymienic tylko nie mam kiedy.

Moze dzisiaj podlece do BMW po tueje .

pozdr

 

Tak jak ktoś już wyżej napisał - podjedź najlepiej na stację diagnostyczną z szarpakami. Kosztuje to naprawdę grosze, a będzie wszystko widać. Kasę wydaną na sprawdzenie pewnie zaoszczędzisz na wymianach, bo zrobisz wszystko za jednym razem, jeśli coś jeszcze wyjdzie.

 

pozdrawiam

Poprawcie mnie, jeśli się mylę...
Opublikowano

U mnie też tył strasznie myszkuje , ale jeden amorek jest walnięty , diagnosta powiedział że to wina właśnie amorka

 

Dziś może wymienię amory z tyłu to zobacze czy pomoże

Opublikowano
Tak więc tuleje już wymienione.

Jest o niebo lepiej.Nie ma dziwnych drgań podczas puszczania sprzęgła,nic nie stuka,nic nie puka.

Jednym słowem OK.

Koszt to:

200 zł tuleje Lemforder + 100 zł wymiana. :dance:

 

Witam!

No to dobrze , ja musze tez wymienic tylko nie mam kiedy.

Moze dzisiaj podlece do BMW po tueje .

pozdr

 

Wcale nie musisz kupować tulei w serwisie.

Osobiście kupiłem w sieci IC o 50 zł taniej na szt. niż w serwisie ale oczywiście decyzja należy do Ciebie.

Opublikowano

Kupuj gdzie chcesz ale jeżeli takie objawy są właśnie od tuleji wahliwych to ja kupiłem je jakieś 30 000 km temu w sklepie z firmy lamforder i mam właśnie takie stuki na dziurach jakby mi ktoś młotkiem walił w podłogę na wysokosci tylnej osi, a przy gwałtownym sprzęgle na powierzchni o dobrej przyczepności trzepie jakbym miał jajowate koła. Nie mogłem dojść co to jest 30000 tys temu miałem wymieniane wszystko w zawszeniu przód i tył. Bałem sie że to amorki moze padły mimo że nowe byłem na trzepaczce i są ok.

 

Dlatego dzięki, ale teraz kupie w serwisie przynajmniej będę miał spokój na około 100 000

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.