Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam pytanie widziałem ostatnio na giełdzie BMW E32 1993r piekne auto ful wypas lakier czarny jak nowy :P a pod maska silnki 1.8 m43 czy takie coś wychodziło z fabryki. :?:

Opublikowano
Do e32 robią wiele swapów,1.8 wychodził ale w e34,w e32 najmniejszy silnik to 3.0m30.W e32 widziałem silnik 2.5tds i 2.5 m50 24v(jeszcze nie tak dawno była na allegro),ale żeby 1.8 wsadzać ..... :roll:
Nur bmw e32
Opublikowano
Nie nie było silników 1.8 najmniejszy silnik to jak kolega wyżej napisał M30B30, to musi być porażka pewnie więcej to 1.8 w E32 spala niż te 3.0 :lol:
Opublikowano
Do e32 robią wiele swapów,1.8

tylko po co ???

:8)

Opublikowano
Do pudła powinni wsadzać za taka profanacje.Jesli kupisz...zapomnij o radosci z jazdy.A tak na marginesie ciekawe czy silnik VW Lupo 1.1 diesel by nie przypasowal...to dopiero wypas bylby na maxa i jaki oszczedny.Po co ludzie robia takie rzeczy?...chyba nigdy nie zrozumię.Pozdrawiam wszystkich co maja E32 z sinikami od 3 litry w gore.
Opublikowano

Czekamy teraz na 3 cylindry z Matiza....

 

Szpan sie liczy, rocznik, byle nowo wyglądal, kit że pod maską najmniejsze co tylko być może, a wyposażenie na poziomie wózka do rozwożenia mleka....

Opublikowano
Do e32 robią wiele swapów,1.8

tylko po co ???

:8)

Dla pozornej oszczędności...

Ja chciałem wsadzić kiedyś (po wypadku) do mojej E32 2,5 TDSa ale zrezygnowałem i kupiłem Piątke.

Ale 1,8?! Toż to ma 115 koników.Chciałbym to zobaczyć :mad2: .Porażka...

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano
Nie znacie się na swapach – pewnie docelowo chodziło komuś o dwa silniki 1.8 w E32 – może ktoś chciał mieć cos w rodzaju H8 (bo V8 to już nie to) :diabel_smiech: :diabel_smiech: :diabel_faja:

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
Ładować 1.8 do e32 to już przesada.Ale szkoda,że inżynierowie bmw nie zdecydowali się montować tdsa,auto byłoby dostępne dla większej rzeszy odbiorców,niektórzy powiedzą,w seri 7 e32 Diesel?W e38 montowali tdsa i ludzie sobie chwalą.Tak samo wygląda sprawa silnika 2.5 m50.W e34 do 90 roku montowali silnik 3.0 m30,kiedy w 1990 roku wprowadzono silnik 2.5 m50,montowanie 3.0m30 nie miało żadnego sensu,silnik był bardziej paliwożerny,miał większą pojemność i mniejszą moc(konstrukcja m30 z 1968roku).Myślę,że 2.5 m50 dałby spokojnie radę w e32 i mogli go wprowadzić jako najmniejszy podstawowy silnik.
Nur bmw e32
Opublikowano
jeszcze zapomniałem napisać ze fura posiadała jeszcze LPG właściciel twierdził ze spala mu 10 lpg na felgach 18" opony grubo ponad 200 :mrgreen: wciskał ludziom ze były to "specjalne wersje" :mrgreen: .Co to sie na tym swiecie dzieje :D
Opublikowano

Też zgadzam się z tym, że zarówno TDS jak też M50B25 powinny być w E32 montowane.

A co do tego specjalisty od 718 – to może to jest oryginalny 718g ? :duh:

Swoją drogą, teraz się zastanawiam co jest bardziej komiczne w polskiej specyficznej rzeczywistości: M5 518i, czy 718i ??? :modlitwa:

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

Ale wogóle jak to wygląda?

BMW 718 ...jakaś kpina,wstydziłbym się tym jeździć.

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano
Ale wogóle jak to wygląda?

BMW 718 ...jakaś kpina,wstydziłbym się tym jeździć.

Nie przesadzaj jakbys ja widział to bys ja łyknał pierwszy.Przeciez silnik masz schowany nikt nie widzi co za demon siedzi w tym potworze auto .Po wyposazeniu mozna sie domyslic ze był to swap z 750 :mrgreen: :mrgreen:

Opublikowano
Hmm no w sumie tak.A co tam osiągi,przecież tym bym się tylko toczył z...gracją.Tylko jakiś tłumiczek dać zeby imitował V12 :twisted: .
Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano
zaden tłumiczek nie podrobi V12.Pieknie brzmi V8 ale V12 to czysta poezja.czy wiecie,ze BMW zatrudnia sztab ludzi tylko po to zeby dzwiek tlumika byl jak najpiekniejszy?Chodzi o wyeliminowanie wzystkich wysokich tonow a pozostawienie tylko pieknego pomruku.Tylko BMW sie dla mnie liczy...szanuje jeszcze Mercedesa i Audi ale tylko wersje 8.Pozdrawiam.
Opublikowano
Panowie przypomniało mi sie cos co pobije 718...kiedys widzialem ogloszenie E23 ze swapem na 1.6 gaznik...tego juz nic nie pobije.
Opublikowano
Skrzywdził i to bardzo,ale jestem pewien,że auto i tak znalazło klienta na tej giełdzie.Może kupił ją jakiś starszy pan który jeżdził wcześniej beczką 200D,dla niego to będzie rakieta :lol: :mrgreen:
Nur bmw e32
Opublikowano

Heheee, dla mnie bardziej prawdopodobna jest taka ewentualność – niestety kupił ją smarkacz, który pierwszego dnia dokleił spojler, drugiego dnia blendę i brewki, a uwieńczeniem całej roboty był wlepiony kolejnego dnia napis na szybę „demon prędkości”.

Aha, jeszcze jakaś imponująca rura (ale to, jak otrząśnie się finansowo po pierwszych zabiegach) :twisted2:

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.