Skocz do zawartości

SONDA WYMIENIONA NADAL DZIWNE SZARPANIE I NIERóWNE OBROTY


kzk21

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!!

Mam maly problem z moja bunia mam bmw e36 1.8 z gazema sekwencyjnym brc z 91r podczas ruszania lub przelanczania biegu lub ruszaniu na bardzo malych obrotach strasznie szarpie calym autem. Odłaczylem przepływomierz na odpalonym silniku i autko zgasło to chyba normalna reakcja? Wymienilem sonde ale problem nie zniknal. problem ten pojawia sie zarowno na gazie jak i na paliwie rece mi juz opadly bo naprawde nie wiem co z tym zrobic:( Bardzo prosze o pomoc w wykryciu usterki ewentualnie jak naprawic przyczyne szarpania bo jestem swiezym posiadaczem tej marki i kompletnie sie nie znam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy dobrze mysle ale na schemacie nr 8 to jest silnik krokowy??

 

dobrym tropem idziesz :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki kolego jeszcze tylko dodam cos co zauwazylem dzisiaj. Jak silnik przekracza 4000 obrotow zaczyna sie chwileczke dlawic tak jakby brakowalo paliwa i za chwile idzie dalej dzieje sie to tylko na LPG. Ten silniczek ma cos wspolnego??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki kolego jeszcze tylko dodam cos co zauwazylem dzisiaj. Jak silnik przekracza 4000 obrotow zaczyna sie chwileczke dlawic tak jakby brakowalo paliwa i za chwile idzie dalej dzieje sie to tylko na LPG. Ten silniczek ma cos wspolnego??

 

sprawdz czy filterek od gazu masz czysty...lub zle ustawiony gaz :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszce jedna sprawa wyczytalem na forum ze jak przeplywomierz jest walniety to szarpie autem wiec sprawdzilem przeplywomierz i podobno jak sie go odlaczy na chodzacym silniku to zgasnie i znaczy to ze jest dobry u mnie tak jest. Jest prawdopodobienstwo ze moze byc uszkodzony? Dziekuje ci kolego i sory ze tak mecze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym Ci radził jeszcze sprawdzić tą gume od przepływomierza, bo może być gdzieś dziórka i będzie łapał lewego powietrza,

oraz

przewód od podciśnienia.

 

To są pierwsze rzeczy które bym sprawdził, a dopiero przystąpił bym do silniczka krokowego (bo jego cena nie jest mała)

Miałem

E-30 316i

E-32 735i

E-36 320i

E-39 535 V8

E-46 330d

E-39 530d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym Ci radził jeszcze sprawdzić tą gume od przepływomierza, bo może być gdzieś dziórka i będzie łapał lewego powietrza,

oraz

przewód od podciśnienia.

 

To są pierwsze rzeczy które bym sprawdził, a dopiero przystąpił bym do silniczka krokowego (bo jego cena nie jest mała)

Popieram, sprawdź najpierw to o czym napisał 01mlody. U mnie tak było i szlag mnie trafiał. Szczelina była widoczna dopiero po zdjęciu gumy. Jest to gruba rura gumowa łącząca przepływomierz z silnikiem (zasysająca powietrze). Wystarczyło owinąć taśmą i jak nówka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj chcialem sie jeszcze upewnic czy to napewno nie przeplywomierz wiec odkrecilem wtyczke na zapalonym silniku i co sie okazalo przydlawil sie jakby mial zgasnac ale nie zgasl czyli z tego co wyczytalem na forum od roznych osob mam strzelona przeplywke?:( Koledzy podpowiedzcie mi jaki koszt jest takiego przeplywomierza?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ktoś może mi powiedzieć który to jest ten wężyk od podciśnienia?bo rura od przepływki jest u mnie szczelna ale nie weim gdzie jest ten wężyk od podciśnienia a już pare razy słyszałem że one też potrafią narobić niezłego haosu w autku:( :cry2:
(OO( )( )OO)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj chcialem sie jeszcze upewnic czy to napewno nie przeplywomierz wiec odkrecilem wtyczke na zapalonym silniku i co sie okazalo przydlawil sie jakby mial zgasnac ale nie zgasl czyli z tego co wyczytalem na forum od roznych osob mam strzelona przeplywke?:( Koledzy podpowiedzcie mi jaki koszt jest takiego przeplywomierza?

 

 

jeżeli była reakcja na odpięcie przepływki to znaczy że jest ona sprawna ,silnik niezgasł bo prawidłowo zadziałał silnik krokowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

01mlody a możesz pokazać na realoem który to jest ten przewód od podciśnienia?silnik M40 1.8 92'!z góry wielkie dzieki:)

 

Nie mam jak wstawić fotek,

ale w seojej E30 M40 miałem podobny problem i była dziura w tej gumie za przepływomierzem.

Nastepnie W swojej E36 na kompie wyszło mi że jedna sonda jest już nadpalona, wymieniłem obydwie sondy a silnik zaczął chodzić jak traktor, okazało się że niechcący mechanik wyciągną przewód od podciśnienia.

 

Teraz silniczek śmiga jak nowy :D

Miałem

E-30 316i

E-32 735i

E-36 320i

E-39 535 V8

E-46 330d

E-39 530d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie!!!

Dzisiaj wziolem sie za czyszczenie tego silniczka krokowego w benzynie ekstrakcyjnej wyczyscilem przedmuchalem zalozylem i niestety nie pomoglo teraz na biegu jalowym obroty faluja od 1000 do 1250 na gazie i benzynie. Prosil bym was o podpowiedz lub ewentualna instrukcje jak sprawdzic ta gume laczaca przeplywomierz ktore przewody nalezy jeszce sprawdzic najlepiej gdyby mial ktos to na ilustracjach bmw m40 1.8 e36.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.