Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka chcem zrobic w mojej beci wolny wydech czyli rure 2,5 cala od kolektora do wylotu (z kwasowki) i o to pytania:

1.Głosna to wiem, ze bedzie ale czy az tak ?:)

2.Czy wiecej bedzie palic niz na oryginalnym ukladzie wydechowym?

3.Robil to ktos juz ?

4.Nie piscie, ze jestem swir :norty:

Opublikowano

Po pierwsze, zmarnujesz czas bo:

Po drugie zdarza się że po takiej modyfikacji silnik ma gorsze osiągi i na pewno będzie za głośny..

Po trzecie zainwestuj w markowy dedykowany wydech i nie kombinuj..

Opublikowano

Nie wiem czy dobrze zrozumialem, ale chcesz wywalic katalizator, tlumik srodkowy i tlumik koncowy?

 

Kolega z BMW chce zrobic URSUSA, ale co tam Twoje auto.

 

BTW, sprawny masz koncowy tlumik? Chetnie od Ciebie odkupie jak bedziesz sie pozbywal.

 

Pozdro

Opublikowano
Gorsze osiagi ? przestan...

Jakie "przestań"? Przecież ma rację! Układ wydechowy ma za zadanie nie tylko wyciszać ale i stabilizować przepływ spalin. Układ rur i tłumików zapewnia odpowiednie opory, stabilizuje i dynamizuje przepływ spalin. Wolny wydech może znacznie zwiększyć moc silnika, ale po pierwsze musi być poprzedzony odpowiednimi modyfikacjami silnika pod taki wydech obliczanymi, a po drugie poprawę odczuwa się w zasadzie tylko w górnym zakresie obrotów, czyli tam, gdzie jeździ się w sporcie, a baaaaaaaaardzo rzadko na codzień.

 

A więc tak jak pisze suchyy - jeżeli chcesz zwiększyc osiągi i jeździć dalej to zainwestuj w markowy wydech dedykowany.

 

A jeżeli chcesz ryczeć na pół powiatu powielając stereotypy o właścicielach BMW to śmiało - wolny wydech t najlepsza droga.

Pamiętaj tylko, że przy pierwszej kontroli policyjnej natychmiast stracisz dowód rejestracyjny. Odzyskanie to koszt kompletnego wydechu + przegląd + mandat + bieganina po diagnostach i urzędach.

Podsumowując - markowy wydech dedykowany to tańsze rozwiązanie.

Opublikowano
Albo zamiast rurek 2,5 cala wywal wszystko i zostaw sam kolektor, to dopiero będzie tuning, nikt tak jeszcze nie miał..
Opublikowano

Wyobrażacie sobie?!

2 litry i 6 cylindrów bez kata i dwóch tłumików?!

W życiu większej głupoty nie widziałem!!

Ma tylko dwa litry i jedyne 12 zaworów ale koniecznie chce mieć 10KM więcej :mad2:

Powiało wsią...a później wytykają palcami takie bawarki co ledwo 130KM na półtorej tony a ryczy i buczy na pół województwa :mad2:

BMW? Bogini Moich Wrażeń.
Opublikowano
jak mozna chciec sie pozbyc tego pieknego dzwieku co daje nam 6 garkow. glupota!!!!!!!!!!

e34 520i '90 M50B20; 2006-2007

e34 520i '94 M50B20; 2007-2009

e46 320d '02 M47N; 2009-2015

e91 318d '09 N47; 2015-....

Opublikowano
Ale odstawiasz lipe zadając takie pytania-wolny wydech :twisted2: ,jeszcze brewki,obowiązkowo duży spojler i jest pełen wypas.
Ja tez mam drugi pojazd z klasycznym napedem R1100R
Opublikowano
To nie jest auto do jazdy na codzien !!!!!!!!!!!!!!!! Tylko na tor na codzien mam serie na seryjnych tlumikach a pozatem daj mi namiar na dedykowane tlumiki ja szukalem i nieznalazlem powiedziec latwo a dac namiar to juz cicho !!!!!!! a i pomylilem sie z uzytkowym silnikiem docelowy w ktorym mial byc wolny to m30b35 pozdro Ale chetnie zobacze tez te dedykowane tlumiki do m20b20

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.