Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

W sobotę zakupiłem e34 2,5tds na automacie, autko dobrze pasione dla żonki na zakupki. Wszystko jest gitarka, tylko martwi mnie jeden fakt odnośnie skrzyni biegów. Często zdarza sie że po przejściu z pozycji P na D bądz R auto po prostu gaśnie, po ponownym uruchomieniu wszystko wraca do normy i dalej śmiga bez zarzutów :D Zdarza sie też czasami, że stojąc na skrzyżowaniu i mając wciśnięty pedał hamulca auto dziwnie podrywa sie do przodu jakby chciało samo wystartować :!: :?: Co to może być :?: :?: Proszę kolegów o porady, jutro jeszcze podskoczę na kompa może tam czegoś sie dowiem :!: Póki co czekam na jakieś info od Was.

Pozdrawiam :!:

BMW e-39 523i
Opublikowano
użyj :search: Znajdziesz że jak auto gaśnie podczas włączania D to wine ponosi na 90% nastawnik pompy wtryskowej. Temat często poruszany. W każdym razie obym się mylił chodz niestety raczej nie mylę sie.
Opublikowano
potwierdzę to za kolegą Danek24 - temat przerabiałem kiedyś u siebie i niestety - 99% wina to nastawnik...
Opublikowano
niestety chłopie, portfel bezi chudszy o najmniej 1500zł, a jak już nastawnik pompy jest do dupy to pewnie całe auto też rewelacyjne nie jest
Opublikowano

Witam!

No to koledzy sie troszeczke zapedzili z tymi swoimi ocenami a chyba to juz najbardziej kolega masło-82 stwierdzając że auto to jakas padlina. Okazało się bowiem że lekko ciekła pompa wtryskowa, po uszczelnieniu i ponownym ustawieniu mechanicznym autko śmiga jak ta lala :D Koszt całej operacji to 150zł i 3 godziny pracy mechanika.

Trochę optymizmu panowie :D :!:

BMW e-39 523i
Opublikowano
Witam!

No to koledzy sie troszeczke zapedzili z tymi swoimi ocenami a chyba to juz najbardziej kolega masło-82 stwierdzając że auto to jakas padlina. Okazało się bowiem że lekko ciekła pompa wtryskowa, po uszczelnieniu i ponownym ustawieniu mechanicznym autko śmiga jak ta lala :D Koszt całej operacji to 150zł i 3 godziny pracy mechanika.

Trochę optymizmu panowie :D :!:

 

Zgadza sie. Padlina za duze slowo. Jednak cieknaca pompa wtryskowa wskazuje, ze autko nie ma przejechane 200 tysiecy ;D czy 197,500 ;D Chociaz ostatnio bardzo popularne podobno 220 000 ;D

Rzeczywiscie falowanie jest usterka ukladu dostarczania paliwa - myslalem, ze sprawdziles taka podstawe jak cieknaca ropa z filtra, przewodów przelewowych czy tez z pompy wtryskowej.

Ciesz sie, ze to tylko uszczelki ;D

http://img571.imageshack.us/img571/7404/logotds.jpg

Naj.... forum o TDS-ach http://www.bmw-diesel.pl

Opublikowano
nie cieszyłbym się na Twoim miejscu na zapas :nienie: stawiam flaszkę, że jeśli masz auto <1994r. to mechanior podkręcił tylko dawkę paliwa i komp chodzi teraz "na granicy". wcześniej, czy później problem wróci...
Opublikowano
Ja nie pisałem ze auto ma 197 tys km, wrecz przeciwnie ma 278 tyś km i dla mnie to normalna sprawa, że coś w aucie nawali-przecież to tylko samochód zresztą nie nowy :D . Z drugiej strony patrząc kupiłem od 2 wlaściciela z podwórka a nie od jakiegoś turasa, dziadek 1938r mial cały skoroszyt kwitów z serwisu + książka serwisowa do 2007 prowadzona na bieżąco. Auto bardzo dobrze wyposażone, zresztą nie dziwi mnie to bo przez pierwszy rok swojego żywota latało jako demo car w BMW Berlin. Mam swoje e39 i powiem wam że nie mam tego co jest w tym e34. Pittt ważne dla mnie aby pochodziło chociaż pół roku bo i tak mam zamiar żonie sprawić e46 a to zakupilem bo jest naprawdę śliczna, jak się w tym czasie wysypie to trudno trza bedzie naprawić :wink: Póki co auto lata, żona zadowolona z automata i jest si :)
BMW e-39 523i
Opublikowano
no to sprawa jasna! Życzę Tobie i żonie, by autko śmigało jak złoto :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.