Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

kolego jezeli masz wymontowany to:

 

jezeli wcisniesz grot i szybko wyciągniesz(tzn. dasz rade go wyciągnąć po wczesniejszym wciśnięciu) to oznacza ze amorki kwalifikują się do wymiany...

 

Jezeli zamontowane, to dasz rade sam poznać... auto pływa na drodze...(faluje)

BMW - (B)undi (M)ogą (W)szystko

____________________________________

http://images28.fotosik.pl/149/a02ba562ebf79f25.png


http://www.bmw-wloclawek.pl

Opublikowano
Podjedz najlepiej na stacje ,20 pln i wiesz wszystko ile :arrow: masz procent zużycia,,,pzdr.
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
logiczne jest że po wymianie amorków na gazowe, które maja dużo większa siłę wypierania do góry auto się podniesie... aby to zrozumieć wystarczy sobie wyobrazić jak to się dzieje - amortyzator gazowy wypycha się powoli do góry z większa siła niż olejowy, czyli można to przeliczyć na kilogramy. Przypuśćmy że amorek wypycha sie do góry z siłą około 6 kilogramów (tyle trzeba żeby go wepchnąć ręka na dół), olejowy o wiele mniej. jeśli pomnoży się to razy dwa amorki to jest 12 kilo. gdy auto ma jeszcze stare amorki olejowe, które pracują lekko to wystarczy podejść do auta i złapać JEDNYM palcem pod nadkole i z siłą około 6 kilo unieść auto do góry i zobaczycie że podniesie sie o 1 do 3 cm... i oto wyjaśnia się dla czego po wymianie amorków auto stoi wyżej... skoro jednym palcem można unieść auto do góry choćby o centymetr to tym bardziej podniesie je nowy amortyzator, który się silniej wypycha... i nie ma tu co się rozwodzić o tym czy amor jest sprawny, niesprawny czy źle dobrany...
Opublikowano
logiczne jest że po wymianie amorków na gazowe, które maja dużo większa siłę wypierania do góry auto się podniesie... aby to zrozumieć wystarczy sobie wyobrazić jak to się dzieje - amortyzator gazowy wypycha się powoli do góry z większa siła niż olejowy, czyli można to przeliczyć na kilogramy. Przypuśćmy że amorek wypycha sie do góry z siłą około 6 kilogramów (tyle trzeba żeby go wepchnąć ręka na dół), olejowy o wiele mniej. jeśli pomnoży się to razy dwa amorki to jest 12 kilo. gdy auto ma jeszcze stare amorki olejowe, które pracują lekko to wystarczy podejść do auta i złapać JEDNYM palcem pod nadkole i z siłą około 6 kilo unieść auto do góry i zobaczycie że podniesie sie o 1 do 3 cm... i oto wyjaśnia się dla czego po wymianie amorków auto stoi wyżej... skoro jednym palcem można unieść auto do góry choćby o centymetr to tym bardziej podniesie je nowy amortyzator, który się silniej wypycha... i nie ma tu co się rozwodzić o tym czy amor jest sprawny, niesprawny czy źle dobrany...

 

Ja bym się jednak nie zgodził, a w szczególności z tym że to nie świadczy o źle dobranym amortyzatorze. Amortyzator powinien być tak robiony, żeby nie wpływał na wysokość zawieszenia i tyle.......... Skoro amortyzator jest przeznaczony do konkretnego modelu z konkretnym silnikiem to chyba musi być tak zrobiony, żeby prześwit pozostał ten sam....

Jeśli jest inaczej to :jawdrop: Dla mnie byłoby to bez sensu.

 

A może kolega ma amortyzatory źle dobrane, bo jeszcze nie napisał jakiej ma firmy. Może ma amortyzatory do większej (czyt.cięższej) wersji silnikowej.......?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.